Søgning på: srp historie kemi. Resultater: 16841 til 16860 af 34803
-
Fysikeksamen+kemieksamen - spørgsmål
ForumindlægJeg har både kemi og fysik på A-niveau. Der er dog flere på både mig kemihold og fysikhold, der kun har det ene af de to fag på A-niveau. De skal op i tre skriftlige eksaminer, og det bliver så dansk, matematik og kemi eller fysik. De er således sikre på at komme op i fysik eller kemi skriftlig... -
sanilitet
ForumindlægHvorfor ændrer sanilitet indholdet i limfjorden sig alt efter årstid? sidder fast i det spørgsmål i en kemi rapport. -
Ozon: Atomprikmodel
ForumindlægHej med jer.Sidder og læser kemi, og jeg er allerede gået kold - dårlig start.Kan simpelthen ikke lure, hvordan atomprikmodellen for Ozon skal se ud - vil I hjælpe? -
Noter søges ...
ForumindlægJeg ska op til eksamen d. 16 i Fysik/kemi(folkeskolen)og har brug for noter til kernefysik/radioaktivitet hvis nogen har ?Det ville være en stor hjælp :) -
fag udtryk
Forumindlæghej alle sammen jeg ville hører om nogen der kender et sted eller ligger ind med nogle fag udtryk fra geografi, kemi og biologi... som en hjælp til eksamen -
Intermolekylære kræfter
ForumindlægHej, jeg skal op til årsprøve i mundtlig kemi i morgen, og har lidt problemer med at forstå london-kræfter og hydrogenbindinger. Er der nogen der kan forklare mig dette? -
Test på nettet?
ForumindlægGodaftenEr der nogle, som kan give mig et link til nogle gode prøver på nettet til kemi (ca. B-niveau)?På forhånd TAK -
SRO hjælp!!!
ForumindlægHvis der er nogle, der har forstand på kemi og fysik, så må I meget gerne skrive til mig enten her eller privat... Har virkelig brug for hjælp! Det er til min SRO :( -
polære og upolære stoffer
ForumindlægHey:)Jeg sidder med lidt kemi-problemer, er der nogen der kan forklare mig lidt om polære og upolære stoffer, forskel og sådan noget?På forhånd tak:) -
En besvarelse tak!
ForumindlægEr der nogen flinke sjæle der vil sende mig en besvarelse af den skriftlige eksamen i kemi 2006. Vil nemlig gerne øve mig her i sommerferien. På forhånd tak! -
bindinger
Forumindlæghey derude, I kemi, findes der, enkeltbindinger, dobbelt- og trippelbindinger. Men hvorfor findes der ikke bindinger over 3, fx fire osv. ? på forhånd taaaak -
hjælp til eksamen , løn følger med
Forumindlæghey søger en til at mig nå mig nf eksamen på hf. søger en der her kendskab til de tre fag, kemi bio geo. løn betales. -
konduktivitet
ForumindlægHej...Er der nogle der har lavet opgave 5.23 i opgaver kemi..for jeg kan simpelthen ikke finde ud af det,,,forstår det overhovedet ikke..På forhånd tak -
Enzymaktiviteten
ForumindlægHej Alle, jeg er igang med at læse kemi, men er blevet usikker på om reaktionshastigheden og enzymaktiviteten er det samme? hvis ikke hvad er så forskellen? -
VAND
ForumindlægHej alle sammen :) - er der en der har skrevet en rapport/opgave om vand i biologi, kemi eller geografi, som jeg gerne må kigge på? Mvh. Marie. -
vand
ForumindlægHej alle sammen :) - er der en der har skrevet en rapport/opgave om vand i biologi, kemi eller geografi, som jeg gerne må kigge på? Mvh. Marie. -
VAND
ForumindlægHej alle sammen :) - er der en der har skrevet en rapport/opgave om vand i biologi, kemi eller geografi, som jeg gerne må kigge på? Mvh. Marie. -
2 ligninger med 2 ubekendte
Forumindlæg(1) 3x + 4 = 4y + 6 (2) 4x + 7 = 1y + 2 Hvordan regnes de ud? Skal bruge det i forbindelse med kemi aflevering. På forhånd tak -
reaktionshastighed - hjælp
ForumindlægHej, skal op til kemi mundtligt om 2 dage, og jeg har store problemer med hvad reaktionshastighed og ligevægt er... er der nogen der kan hjælpe??? -
Hypotese
ForumindlægHej, jeg er lige igang med at skrive en kemi rapport, men kan ikke huske hvad man skriver under hypotese? Er der nogen der kan forklare det:) Tak, på forhånd
