Søgning på: teknologihistorie eksamen. Resultater: 16861 til 16880 af 34075
  • Studentereksamen

    Forumindlæg
    Hvis man nu har 5 A- niveau fag bliver ens gennemsnit ganget med 0,? eller 1,? ? - Og gælder det kun for matematiker? - Hvis man til en mundtlig eksamen får 10 bliver det så + med 10??
  • projekt emne

    Forumindlæg
    hej jeg har tænkt mig lave en projektopgave men ved ikke helt hviilken emne det skal blive hvad har i generelt skrevet om som gik godt til eksamen
  • Hjælp til matematik tilbydes

    Forumindlæg
    Hej derude. Hjælp til matematik tilbydes til afleveringer, eksamen... Alle niveauer, gymnasieniveau især samt andet. Ring eller skriv på ##Personlige oplysninger fjernet af Studieportalen.dk##
  • Hjælp til fysik opg.

    Forumindlæg
    Hej allesammen, kan ikke finde ud af Opg. 6 E-bike i eksamen sættet. Det ville være super lækkert hvis der var en der viste hvordan man skulle løse den.
  • eksamensspørgsmål

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har en ide om hvordan sådan et kemispørgsmål til eksamen på et c nivau kunne forlyde som? kunne godt tænke mig lige at få en lille ide omkring dette
  • Er virkelig i en slem.......

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op til eksamen imorgen og synes ikke at jeg har forbredt mig særlig godt. Er der nogen der sidder med nogle velinformeret kemi B Noter???????????????.
  • nogen kan forklare mig hvorfor y > 0

    Forumindlæg
    hvorfor er y > 0 ? nogen som kan forklare da jeg skal op til eksamen med det ??? :( dy/dx = 2x · y,y>0
  • bekæmpelsesmidler og miljøet

    Forumindlæg
    hejsa. er der nogen af jer det tilfældigvis har lavet denne opgave(vedhæftet)? det var en opgave under eksamen i 2010. det ville være en kæmpe hjælp! tak på forhånd!
  • Hjælp til matematik

    Forumindlæg
    Hej Er der en her der ved, hvordan jeg kan finde en privat matematik lærer. Det er mwget vigtigt, hvis jeg skal bestå eksamen, så please help!!! På forhånd tak!
  • Kristendom

    Forumindlæg
    Er der ikke en som kort og på en forstående måde forklar hvad " Den apostolske trobekendelse" er og hvad det indebær. Håber er er nogen der kan hjælpe.. Skal op til eksame på mandag :)
  • redegør for vektorpeodukt

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg er ved at se på spørgsmål til den mundtlige eksame. Hvis jeg trækker redegør for vektorprodukt, hvad ville så være godt at have med? Har brug for lidt indput.
  • MAT A HTX

    Forumindlæg
    Hey Er der nogen der har svarene til "Skriftlig eksamen HTX Mat A 2009"? på forhånd tak
  • Phenoler, er det en alkohol?

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg har spørgsmålet: Har phenoler noget at gøre med alkoholer? Vil det være relevant at komme ind på til eksamen i kemi B? Mvh Esben :)
  • - JUST LIKE THAT TEKST - HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP TIL ENGELSK

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som har en anaylse eller et resumé af Teksten: JUST LIKE THAT - MICHAEL RICHARDS?? SKAL VIRKELIG BRUG DET - skal til eksamen imorgen. SOMEONE HELP ME!
  • dansk oversættelse af letzte pizza

    Forumindlæg
    Hej Er der en som har en dansk oversættelse af Letzte Pizza af Milena Moser, sidder og læser til eksamen, og kan simpelthen ikke nå det hele. Håber der er en som kan hjælpe?
  • skriftlig fremstilling.

    Forumindlæg
    Hvad for nogle tekster var der sidste år i Dansk skriftlig fremstilling i 9. klasse.? Altså eksamen.?
  • Latin noter?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er brobygning på en skole og de skal have latin eksamen og så skal jeg være med men har ingen noter da jeg kun har været der i to uger så ville lige hører om der er nogen der er lidt behjælpelige her inde :d
  • Analyse af historien om en moder.

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til eksamen i maj. Kan I hjælp for at analyse af historien om en moder skrevet af H.C Andersen.
  • Engelsk B Hf - Mundtlig *VARIGHED* ?

    Forumindlæg
    Hej, [ENGELSK B - HF MDT.] hvor lang tid skal jeg selv lave en præsentation af det ukendte materiale til eksamen? Er det 10 min? 15min? Tak
  • Engelsk B skriftlig

    Forumindlæg
    Hvordan opnår man en højkarakter til den engelske skriftlige eksamen på STX B? Nogle der har nogle gode noter angående det skriftlige arbejde