Søgning på: Almen Studieforberedelse (AT). Resultater: 16881 til 16900 af 325233
-
Jeg forstår ikke helt...
ForumindlægHej hej. Jeg er ved at skrive en opgave, hvor jeg har fået spørgsmålet: Vurdér de evolutionære fordele ved de fysiologiske reaktioner på akut stresspåvirkning. Er der nogle der kort kan fortælle mig hvad det er de vil have svar på, jeg forstår ikke helt spørgsmålet!?! -
EU OG ECCO?
ForumindlægHej. jeg har i mit opgave fået et sprøgsmål som er Følgende : Hvilken fordele og eventuelle ulemper er det for ecco at dk er med i EU? Jeg har søgt og læst mange steder, men har ikke fået et konkret svar på det, håber i kan hjælpe mig :)) -
Begrænsninger
ForumindlægSkal op i AT i morgen og har nogle spørgsmål vedr. området "begrænsninger". Skriver i samfundsfag og historie (civilisationssammenstød) og gør brug af både en hermeneutisk og en kvalitativ metode... Ville høre om i havde nogle hurtige forslag til hvad begrænsningerne kunne være inden fo... -
Selve eksamen?
ForumindlægJeg skal op i mundtlig samfundsfag (A-niveau) på tirsdag. Jeg har 24timers forberedelse. Jeg kunne godt tænke mig at vide, om der er nogle der ved hvordan eksamen foregår og hvad man skal have med i sin fremlæggelse? Er lidt på bar bund. -
ioner
ForumindlægHej! jeg skal til fysik årsprøve på mandag. og mangler forsøg med ioner på 8.klasses niveau og har også utrolig svært ved at forstå det. Så hvis der er nogle der kender nogle gode forsøg om ioner, så ville det være rigtigt fedt! :) -
Motiveret ansøgning - mod betaling
ForumindlægKære folkens Jeg skal til at skrive en motiveret ansøgning til optagelse på en uddannelse via kvote 2. Er der nogen hjælpsomme sjæle, der kan hjælpe mig? Det er selvfølgelig mod betaling. Jeg vil være taknemmlig hvis der var en eller flere der kunne yde en smule hjælp? På forhånd tak :)... -
Vækst i Danmark
ForumindlægHej, Jeg er igang med denne opgave, som lyder: Hvad skal Danmark gøre for at få gang i væksten? Jeg har selv undsøgt et par tiltag, men jeg er lidt på bar bund. Kan i mon hjælpe? Mvh -
hurtigt spørgsmål hjælp
ForumindlægNår man skal skrive om essay, så behøver man at lave sin egen overskrift, og f.eks. når man skriver om krig og finder nogle gode sætninger i bog skal man så skrive hvilken bog og sidetal i. Tak på forhånd -
maple filer kan ikke åbnes
ForumindlægHej, jeg har prøvet at åbne mine maple filer, men så dukker denne besked op: File could not be found. De filer er virkelig virekelig vigtige for mig så er der nogen, der ved hvordan jeg kan åbne dem? På forhånd mange tak - den desperate. -
An diesem Dienstag
ForumindlægEr der nogen der har lavet en analyse og fortolkning af "An Diesem Dienstag" skrevet af Wolfgang Borchert som evt. kan sende den til mig eller bare skrive hvad der er vigtigt at komme ind på, eller bare hvad man kan komme ind på i analysen og fortolkningen ? -
Graf teori
Forumindlæghej, jeg skal i en opgave bevise følgende: "vis, at hvis alle punkterne i en graf G har lige valens,så har grafen ingen broer" Intuitivt giver det jo god mening, ved dog ikke hvordan man skal bevise det? -
Kyoto aftale og våde enge
ForumindlægHej alle, jeg sidder her med en opgave i geografi til i morgen, hvori der et spg, der lyder sådan: Kan våde enge også være med til at opfylde Kyoto-aftalen? Jeg har ikke kunne finde noget på nettet om det, og vil blive meget glad, hvis der var en der kunne give mig et svar og en forklaring? M... -
Overskredet antal af ord.
ForumindlægHey folkens, I den skriftlige franskeksamen skal man skrive ca. 250, jeg skrev 286 ( :(!!!!), hvor meget trækker det ned ?? Mvh Mig. Ps. det hele er ekstra surt pga. jeg havde så meget ekstra tid til at rette.. -
Diskussion i historie
ForumindlægJeg sidder med en SRP-opgave om kommunismen, og har fået denne problemstilling: "Diskuter og vurder hvordan kommunisternes intentioner om idealsamfundet udviklede sig" Hvordan kan jeg besvare dette uden at det bliver en redegørelse over de forskellige kommunisters holdninger? Er der no... -
Bestemmelse af en centroide
ForumindlægHej folkens. Jeg har en opgave hvor det er bedre at i åbner den vedhæftede fil, og læser opgavebeskrivelsen. Det er billeder også. Der er 2 spørgsmål jeg ikke kan forstå. Håber i kan hjælpe mig, den skal nemlig løses step for step. Håber nogle kan finde ud af det. Please hjælp hvis i kan -
Sendt hjem på tænker pls hjælp
ForumindlægHejsa jeg er blevet sendt hjem på tænker fra min efterskole og skal skrive en skriftlig begrundelse for hvorfor jeg er egnet til at fortsætte. Hvad i alverden skal jeg skrive. Pls hjælp og ik ignore. Kom med ordentlige svar. -
Wicca - Opgavehjælp
ForumindlægHej!Jeg er i gang med at skrive en opgave om Wicca. (Wicca er en heksekunst/Livsfilsofi/Religion.)Vi fik at vide at de skulle være en kort opgave, det vil sige 5-8 sider. Men nu er jeg nået op på 10 og jeg synes stadig jeg mangler en del...Så jeg vill bare lige spørge at når jeg siger "Wicca... -
Kan jeg hæve til a niveau?
ForumindlægJeg har været til skriftlig eksamen i mat i år (2.g), men jeg har nu fået lyst til at hæve mat til a niveau. Kan man det hvis man har været til eksamen? Da vi valgte valgfag og hvilket fag vi ville hæve tidligere på året sagde lærerne at det var muligt at ændre fag senest en måned inde i det nye... -
Hvad er Divergens og konvergens?
Forumindlæghvad er Divergens og konvergens? Altså, når jeg googler kommer der noget helt andet frem! Og det her er noget med geografi, at gøre.. -
Anklaget for snyd???
ForumindlægHej, Det mest underlige er sket mens jeg var på ferie nu her. I tirsdags ved aften tid, ca. kl. 17:30, bliver jeg ringet op af en herre fra undervisningsministeriet, der forklarer mig at han ringer for at informere mig om at mit studentereksamensbevis ikke længere er gyldigt pga. plagiat eller sn...
