Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16881 til 16900 af 25907
  • Gode råd til mig

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en god ide til hvad jeg skal være særlig opmærksom på når jeg skriver engelsk stil? (ordstillingen eller noget i den retning) Hvis ja, forklar venligst med et eksempel.. :D - så jeg har noget at gå ud fra..
  • Emne til politisk tale

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal lave en skriftlig aflevering i engelsk, som går ud på at skrive en politisk tale om et valgfrit emne. Den skal være på 300-500 ord. Jeg ville super gerne have lidt inspiration, og høre om har nogle idéer til et evt emne :)
  • HJÆLP!!!!

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg er fortabt.. jeg skal op i mundligt engelsk i morgen omkring Teenagers in Ireland.. Og jeg kan slet ikke finde noget omkring det på nettet... det står virkelig ingenting.. Håber virkelig på hjælp.. Kh mig :(
  • DTU

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart på DTU, enten på diplom eller civilingeniør.. har nogle spørgsmål..... Er der undervisning hver dag, og hvad tid starte en skoledag? Hvordan foregår undervisningen? på dansk eller engelsk + bøgerne Har man også afleveringer ligsom på gym?
  • Hvad svarer en "cup" til???

    Forumindlæg
    Hey! Jeg skal til at bage nogle lækre cookies, men opskriften er på amerikansk/engelsk. og her nævner de en "cup", og jeg ved bare ikke hvad det svarer til på dansk?? - Nogle, der kan hjælpe mig? På forhånd, mange tak og god weekend. :-)
  • Hjææælp! Rhetorical devices!

    Forumindlæg
    Hej derude!:) ..jeg sidder midt i min engelsk eksamen med en tale og har desværre opdaget at jeg ingen noter har på hvilken effeck trinities (Trinity) har på modtager, håber virkelig der er en venlig sjæl der kan hjælpe lidt! :)
  • Alle STX´er som har været til terminsprøver kig her !

    Forumindlæg
    hey student ! jeg skal op til terminsprøve mandag, tirsdag og torsdag det er dansk A, Engelsk A, og biologi A hvis du har været op til terminsprøve for 09´... hva fik i af opgaver ? evt. gamle eksamens opgaver ?
  • rettelse af stil

    Forumindlæg
    Kunne det tænkes at der var nogle der kunne tænkes at læse min engelsk stil og rette de værste bommerte? Det er ikke noget der haster, men jeg prøver bare at være i god tid!\n\nPå forhånd tak ;)
  • Proverb | Da --> En

    Forumindlæg
    Hej!\n \nHvad er det tilsvarende engelske ordsprog til "Den kloge narrer den mindre kloge"? Hvis der overhovedet er et ;)\n\nDet skal bruges til et poster essay om ignorance.\n\nTak for hjælpen.
  • Sort skærm

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg vil mægtig gerne ind og se videoer vedr. engelsk. Når jeg trykker på "play" går skærmen i sort, men jeg kan høre underviserens stemme. Ved I hvorfor, og hvordan det afhjælpes. M.v.h. Carsten
  • Google Translator som program

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg skal til Engelsk terminsprøve i morgen, så jeg vill bare høre om der er nogle der kender et godt program der kan oversætte hele sætninger som fx "google translation" hvilket er fantastisk godt.! På forhånd tak.
  • Ret en (Kort!) eng oversættelse

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg vil være rigtig taknemmelig hvis nogen gad og rette eller gør mig opmærksom på fejl i min engelsk oversættelse.. Jeg sender den via. mail.. Men plzz skriv er ret desperat!! Tak på forhånd og knus..
  • Eksamen?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal til engelsk mundtlig eksamen her på tirsdag, og min fremlæggelse varer 4 min. Ved I, om det trækker ned i karakter at tale i 4 min., for skal jo rigtig snakke i 5 min.? :-)
  • hvordan siger man denne sætning på eng?

    Forumindlæg
    hvordan skrives denne sætning på engelsk: "I det hele taget var hun ved sin død mere kendt som Ted Hughes' intelligente kone og mor til hans børn end som digter i kraft af sig selv"\nHåber på hjælp...
  • Ret Kort eng oversættelse

    Forumindlæg
    Hej Alle Er der nogen, der gider og rette en kort engelsk oversættelse, på knap 16 linier. Er ret så desperat!! Så plzz, skriv! Jeg sender på mail, da det er pdf fil, som jeg har oversat den fra.. På forhånd tak..
  • Redegørelse/Outline

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en redegørelse/outline af tre engelske tekster. \n\nMen hved skal der med i en redegørelse og hvordan er den forskellig fra et referat??\n\nHåber nogen kan give mig et hint.
  • PLEASE HEELP !?

    Forumindlæg
    Hey ! Tænkte på om nogle af jer derude ikke lige havde tid til at kaste nogle kommentarer til en analyse jeg har lavet på engelsk. evt. meget gerne med nogle rettelser. Analysen er Save as many as you ruin . Peace out ..
  • analyse og samling af to landes kultur SRP

    Forumindlæg
    Jeg skal i min SRP skrive i afsætning og engelsk om cross-culture. Jeg ska sammenligne to landes kulturer (selvfølgelig med henblik på det afsætningsmæssige også) Kender i nogle gode modeller, som jeg kan anvende til dette? Mange tak Mvh. Katrine.
  • heelp

    Forumindlæg
    hej, jeg tænkte på om en kunne hjælpe mig med at skrive en opgave i engelsk? den er virkelig svær og jeg er ikke taget i skole fordi jeg er så stresset med opgaven (jeg er 3 dage forsinket med at aflevere)
  • Rettelse af resume

    Forumindlæg
    Hej engelsk eksperter Vi skulle lave et resume over en artikel om Milgram eksperimentet. Nogen der gider tjekke efter grammatsike fejl? Jeg sender det til dig, hvis du er interesseret Det kun 302 ord På forhånd tak :)