Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 16881 til 16900 af 34450
  • Hjælp ønskes

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan hjælpe med erhvervsøkonomi B. skal snart til eksamen men har problemer med likviditetsbudget. hilsen Andrea
  • Datalogi

    Forumindlæg
    Hej skal op i datalogi på fredag. Har lidt svært ved Java script, er der nogen der har god noter til emenet. Hvordan foregår eksamen...? MVH Malika
  • De 10 bud

    Forumindlæg
    Hej i forbindelse med min AT eksamen har jeg fundet ud at jeg vil inddrage de ti bud. Kan man bruge den hermeneutiske cirkel til at analyse dem?
  • Eksamensbesvarelse

    Forumindlæg
    Hej.Er der ikke nogen af jer, som har været til skriftlig eksamen i fysik i 2005, som vil være søde at lægge deres besvarelse ind på siden.
  • Sidste gode råd

    Forumindlæg
    Hej. Skal til eksamen lige inden for en times tid. Nogle som har nogle gode råd bare smid dem ind her :) Tusind tak :p
  • Raketligningen

    Forumindlæg
    Hvis man udleder raketligningen (eller i det mindste fortæller om hvordan man udleder raketligningen) til AT-eksamen, hvilken metode gør man da brug af? På forhånd tak.
  • Bilag - AT

    Forumindlæg
    Nogen der ved om man må vedlægge bilag til AT-synopsen - altså den man afleverer før eksamen ?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej..Nu er det snart eksamens tid, men desværre har jeg et problem. Er der nogen der kan lære mig lidt mere om tysk for jeg har lidt svaghed i den fag.På forhånd tak
  • Skal alle problemstillinger læses op?

    Forumindlæg
    Jeg har lige et hurtigt spørgsmål vedr. AT-eksamen. Skal man i sit oplæg læse alle problemstillingerne op, eller er det ligemeget?
  • Den moderne opfattelse af atomet

    Forumindlæg
    Hej, nogen som ved noget om den moderne opfattelse af atomet? Og hvad kan man sige til et mundtlig eksame om kemiske forbindelser? Mvh. Tobias
  • IØ Mundtligt

    Forumindlæg
    Skal op i mundtlig IØ og har ikke helt styr på hvordan det foregår. Hvilke emner indeholder eksamen ? Skal jeg læse alle kapitlerne, eller kun de relevante.
  • Banekurve og funktioner

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/vinter05/UD0581V.pdfHvordan løses e) og f). Håber I vil hjælpe!!!
  • Analyse af Tepotten

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er i gang med forberede mig til eksamen. Jeg tænkte, om der ikke var en som havde en analyse af Tepotten? :) Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak. - Camila.
  • hjælp til hekabe...

    Forumindlæg
    Jeg skal op til eksamen i oldtidskundskab imorgen.. men kan slet ikke finde rundt i Hekabe... Nogen der evt kan hjælpe?
  • das verbotene Zimmer

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg sidder med teksten "das verbotene Zimmer" og skal op til eksamen i morgen i den. hvis i har læst om den ville det være en stor hjælp for mig at dele jeres noter.
  • HJÆLP MIG PLZZ

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen herinde som ved hvilke stykke der er vigtigt at læse op fra Hans og Grete til eksamen Tak på forhånd :)
  • Rentes regninge ??

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/1999/9984.pdfOpgave 4.Jeg skal bare vide om man skal bruge rentesregningen i første del?
  • Kom med dit bud .. Skriftlig mat A 2009 HTX

    Forumindlæg
    Nogle som har lyst til at dele deres bud på besvarelserne til mat A skriftlig eksamen 2009 HTX ?
  • Fysik: Atomer og stråling

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal til eksamen om få dage, så tænkte på om der var nogle der kunne hjælpe mig med et godt forsøg indenfor både Atomer og Stråling. På forhånd taak:D
  • Gode råd til dansk stx mundtlig.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som har været op i dansk mundtlig stx? Vil gerne høre jeres erfaringer med eksamen. Venligts