Søgning på: matematik noter. Resultater: 16901 til 16920 af 45346
-
HJÆLP, PROJEKTOPGAVE!!
ForumindlægHej, jeg går i 9.klasse og skal snart i gang med den obligatoriske projektopgave. Overemnet er Konflikt. Lige foreløbigt har jeg valgt at lave en projektopgave om konflikten mellem Romantikken og Det moderne Gennembrud. Jeg har virkelig brug for hjælp, og tips. Jeg modtager alt ... -
Tryk
ForumindlægHej Jeg har svaret på e) som er under "fremstilling af jern" (jf.link) fra studienet, men det virker forkert, hvordan vil I løse den? http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/110518_kemiA... -
Hurtigt opklaringsspørgsmål
ForumindlægEr fønikkerne grækere? -
tvivl omk. eksamen
ForumindlægHej.Står og skal snart til eksame i samfundsfag på b-niveau og er blevet lidt i tvivl om hvordan det foregår.Trækker man bare en artikel og gennemgår de spørgsmåle der er til den?Derudover.. udover alt teorien om de forskellige ting har vi også læst div. artikler. Nogle af disse er opgivet i mit ... -
Geometri!!!!!
ForumindlægHaster, jeg står og skal til eksamen imorgen. men kan ikke komme videre med en opgave. opgaven lyder: Gør rede for sammenhængen mellem en vilkårlig trekants midtnormaler og dens omskrevne cirkel. samt: Gør rede for sammenhængen mellem en vilkårlig cirkels vinkelhalveringslinier og dens omskrevne ... -
Oversigt over perioder
ForumindlægJeg har virkelig brug for jeres hjælp:(Jeg søger efter en oversigt over perioderne med det specielle forfatter for hver periodePLS ,, i need it :( -
Bevis= forvirreet
ForumindlægLigninger og uligheder: Bevis formlen for løsning af andengradsligninger.ax2+bx+c=0 ↔ 4a2x2+4abx+4ac=0 ↔ = ganger med 44a2x2+2∙2ax∙b-b2=-(b2-4ac) ↔ = Træk b2-4ac fra eller til????? forstår det ikke?(2ax)2+2∙2ax∙b-b2=d ↔(2ax+b)2=d *1 ↔2ax+b=... -
Animal farm
ForumindlægHej`sajeg har læst bogen Animal farm og skal nu kæde den sammen med den russisk revolution. Er der noglen der har lavet en opgave om den?? -
perspektivering LOTF
ForumindlægHELLO!!!Er der nogen der ligger inde med nogle geniale perspktiveringer af William Goldings novelle: Lord of the Flies ville jeg blive suuuuuper glad hvis i ville dele!!! MUCHAS MUCHAS GRACIAS!!! -
Til dem med biologibogen (SYSTIME)
ForumindlægVille høre om en eller anden havde skrevet forklaringer ned til figurene i bogen og som evt. ville snede dem til mig? Jeg fatter absolut hat af de figuer i bogen har nu siddet og læst hele dagen men de figuer siger mig intet :-S En der har mulighed for dette? -
Samf C eksamen
ForumindlægHej jeg står i en latterlig situation.. har lige noget jeg skal ha svar på.. men kan ikk selv svare på dem, så det ku være der var nogle dygtige folk herinde. Integrationsformer?? Rollemodeller?? Norm?? Social Værdi?? Rollokonflikter???håber der er nogle der vil hjælpe.. tark -
Gys
ForumindlægNogen der har nogle gode analysemodeller til gys? Altså litteratur... -
Stilperiode info ?
ForumindlægJeg skal skrive en stil om stilperioderne,Oldtiden, middelalder, Renæssancen, Barok, Oplysningstiden, Romantikken og det moderne gennembrudEr der nogen der ved hvor jeg kan finde noget information og notater om disse perioder.jeg har allerede kigget på opgaverne men kunne ikke finde noget der pas... -
SSO LANGTDIGT AG YAHYA HASSAN!
ForumindlægHej! Jeg skal i gang med at skrive SSO, og har valgt at ligge mit fokus på Yahya Hassans "LANGDIGT" med fokus på sproglig analyse og den bevidste sporglige incompentence som han gør brug af. Er der nogle som kan hjælpe?? Mvh Camilla R.O -
r^2
ForumindlægHej, Ved I, hvordan man forklarer, hvad r2 er mht. regression? :) -
hej
Forumindlæghej min lærer sagde her i morges at det er sværet at komme ind på en eud og hun fik det til at lyde at jeg ikke kun klare det fordi jeg skal være murer og jeg er ikke ret god i skolen hvad skal jeg gøre -
Har The Amish ret til at leve som de lever?
ForumindlægJeg har om Amish people i engelsk og ville høre om i havde nogle gode råd som jeg kunne skrive om? -
kildefremhævning
ForumindlægHej studi! Hvordan sætter jeg citates kilde ind i sidefoden på en side uden at ændre de andre siders sidefod? -
Samfundsfag
ForumindlægEn der er god til Samfundsfag ??? -
(5) Definitionsmængde, Værdimængde og Asymptoterne
ForumindlægHej,Denne opgave er lidt kringlet, jeg kan ikek helt finde ud af hvordan jeg skal gribe denne opgave an, håber derfor jeg kan få et par tips til det...Der er givet en funktion:y = (4)/(3x+1)a) Angiv definitionsmængden.c) Angiv ligninger for asymptoterne.d) Angiv værdimængden.Håber jeg får noget h...
