Søgning på: srp engelsk. Resultater: 16901 til 16920 af 31639
-
Impuls. Haster
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en rapport om impuls, hvor forsøget gik ud på at bevise impulssætningen. jeg kunne rigtig godt bruge nogle links til masser af baggrundsviden, da indholdet vores egen lærebog er sparsomt. Jacob. -
Nørdsøen
ForumindlægNordsøen, grænser op til følgende lande: Øst: Danmark Vest: England Syd: Holland, Letland Nord: Norge, Svergie - Mangler jeg flere lande evt. ? -
appostrof
Forumindlæghvis man skriver et årstal forkort, fx 12 i stedet 2012, plejer der at være et appostrof. er det 12' eller '12 ? -
Hej På Indisk?!
ForumindlægHej :D - Hvordan siger man hej på indisk?! oo' -
fødekæde
Forumindlæghej er homeostasen ikke den der får hjeren til at regere hurtig fx hvis man ser en slange så løber man med det samme jeg forståd ikke helt hvad en fødekæde og fødenet er er det endelige det samme -
Årsprøver
ForumindlægHvilke oplæg plejer man at få til årsprøverne? Er det sidste års eksamensoplæg eller er det noget hjemmelavet? På forhånd tak! -
taber/vinder
Forumindlæghvad var Japans rolle i 2.verdenskrig?..hvem holdt de med... 1.verdenskrig: vinder:? taber:? 2.verdenskrig: vinder:? taber:? påforhånd tak -
en dybt skuffet elev.
ForumindlægHej folkens! Her forleden fik vi en skr. opgave (som faktisk var frit mht. emne). Og den havde jeg selvfølgelig lavet osv.... Også vi jeg så min opgave tilbage i dag. Min lærer skrev at min standpunkt var 9 !!!!!!!!!!!!! :O Hvilket gjorde mig utrolig skuffet :S Nå, men min eksamen er først næste ... -
RFID Begrebet
ForumindlægHejsa. Har fået stillet en større eksamens opgave i IT i virksomheden, ville høre om der er nogle der har mulighed for at hjælpe med følgende spørgsmål: Bestyrelsesformanden ønsker derfor en analyse af RFID som mindst omfatter: a. Hvad går denne teknologi ud på? - beskriv egenskaberne og hvorda... -
HjæææælpHjæææælp
ForumindlægHej. Er der nogen som kan fortælle mig noget om bladceller. Har prøvet at finde noget på nettet, men har ikke fundet noget fakta i nu. Har et billed af en bladcelle her. Men ved ikke, hvad man kan sige om det. -
Ordbog
ForumindlægHej. Er der nogen, der har et link til en hjemmeside, hvor man kan bruge en online ordbog gratis? -
Navneord, verber osv
ForumindlægHej alle. Jeg har ikke helt styr på verberne, f.eks. substantiv og udsagnsord. Jeg ved ikke hvad er hvad, og derfor spørger jeg om nogen kan komme med alle de navne som findes, som navneord osv -
løvfaldssommer
ForumindlægHej.. Nogen som kan forklare betydningn for det nye ord "løvfaldssommer" -
kort oversættelse . kig den igennem :)
ForumindlægNogen der vil kigge den igennem for fejl. :) Har du børn? Jeg har en datter. Vi har 2 børn. Har I penge? Har du penge? Hvor har han pengene? Vi har et hus. Har han tid? Nej, han har aldrig tid. Hvornår har du tid? Klokken 12 har jeg tid. De har hovedpine. Har du ofte hovedpine?Nej, jeg har aldr... -
Hvad er forskellen mellem øst og vest tyskland?
ForumindlægHvad er forskellen mellem vest og øst Tyskland? -
Hvordan kan Word 07 tælle bogstaver?
ForumindlægJeg vil gerne have mit word til at tælle antallet af bogstaver i min opgave. Det eneste den giver mig er ord, tegn uden mellemrum (men med punktum, komma osv. ) og tegn med mellemrum (anslag). Men det er altså antallet af bogstaver jeg skal bruge for at finde ud af hvor mange normalsider jeg har... -
on,at
ForumindlægHej Jeg ville bare spørge om hvornår man bruger on og hvornår man bruger at. -
Eksamensudeblivelse på HF
ForumindlægHey folkens ! Er der nogen, der ved, hvordan en eksamensudeblivelse uden lægedokumentation vil blive bedømt på HF, hvis jeg har trukket opgaven / fået opgaven udleveret (24 timer før) - og ikke dukker op til selve eksaminationen - vil karakteren så blive fastsat som IM, -3 elle 00 ? På ... -
Grafer
ForumindlægHej. Er der ikke nogle der kan forklare, hvad grafer er? Jeg forstår det ikke, og skal forstå det inden efterårsferien er slut, hvor jeg skal have lavet en opgave om det, og fremlægge det for min klasse. Syntes ikke, at nogle af de ting der kommer når jeg søger på Google, hjælper særlig meget.. ... -
østrogenmangel
ForumindlægJeg skal skrive opgave om anoreksi. Jeg vil meget gerne vide hvad sammnehængen mellem østrogenmangel og udeblivende menstruation er? Det må rigtig gerne være detaljeret
