Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16921 til 16940 af 153957
-
Skr. Matematik
ForumindlægDer er skriftlig matematik prøve i næste uge... Så jeg ville høre om der var noget man måske skulle øve sig på for en sikkerheds skyld, i færdighedsregning? -
Et brev til Elo fra Susanne "Et mærkeligt skib" Anita Krumbach
ForumindlægSidder med en skriftlig aflevering som er til for til den 11/6/19 Det er somsagt et brev som skal være på 1 - 1,5 side Skriv endelig vis i skal bruge mere info -
forberedelse til FSA dansk...
ForumindlægHejsa... Er der nogen derude ved, hvordan man kan forberede sig, til dansk skriftlig fremstilling? Jeg skal nemlig op morgen mandag :) Tak på forhånd :D -
Procent for karakter
ForumindlægHej SP Jeg har lige været til to skriftlige eksamener. Er der nogen der kan opstille procent svarende til karakter. Hvis jeg skal have 10, hvor mange procent skal jeg så have. På forhånd tak ?? -
Er man bestået?
ForumindlægHej, er man bestået hvis man har fået 4 i mundtlig matematik og 4 i skriftlig, og så skal man op i matematik mundlig eksamen og man får 00. Er man så bestået? -
spansk studentereksamen
ForumindlægHej Er der nogle som har været oppe i skriftlig spansk i dag som kunne tænke sig at poste deres oversættelse her, så man kunne sammenligne dem? :) -
-3
ForumindlægHvad sker der hvis jeg får -3 i både skriftlig & mundtlig matematik B? I forhold til at det skal vægtes med 1,5 -
The armish people
ForumindlægHer er en skriftlig fremstilling fra 9. klasse, der er stavefejl og et par eneklte forkert ordstilling. Fik 10. -
Bioteknologi
ForumindlægNogle som har været til bioteknologi skriftlig eksamen i går? :) Hvis ja, må jeg se jeres besvarelser? Skal se om jeg nogenlunde har svaret det samme. -
Oprykning til 2. år på stx
ForumindlægHej, jeg tænkte lige på oprykningen til 2.g Årskarakterne, det er dem de lægger sammen?, tælles årsprøverne med? Når man bliver rykket op, tælles mundtlige og skriftlige sammen eller er det hvert for sig? -
Points og karaktergivning
ForumindlægHej .. Nogen der evt. kender et til listen over hvilken karakter, der gives efter hvis antal points i skriftlig matematik STX B-niveua? -
Hurtig spørgsmål
ForumindlægHvorfor er der noget der hedder Mg^2 altså med hævet skrift og noget der er Sænket f.eks. 02 -
dumpet
ForumindlægJeg er dumpet i engelsk mundtlig, og til årskarakter har jeg fået 4 i mundtlig og 02 i skriftligt? Er jeg så dumpet i engelsk generelt? -
GLEMT DATO
ForumindlægHej, jeg er kommet i tanke om at jeg til dansk skriftlig eksamen glemte at sætte dato på ! Er det et problem? -
Karakter i mat b
ForumindlægHej hvor mange point skal man ca have for, at få 7 eller 10 i sin skriftlig mat b eksamen Hvor mange ud af 200?? -
( Haster tysk stil )
ForumindlægHeey derude nogle der har lavet Termins i tysk skriftlig? for 9 klasse Hvad hanlder stilen om som man skal skrive? -
terminsprøver
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogle der har svarene til skriftlige eksamen opgaver fra maj 2022? I engelsk, matematik, tysk, læseprøve, retskrivning? Det ville være en KÆMPE hjælp!! -
englesk
Forumindlæghvem er ved at hvilken skriftlig opgaver var kommet i englesk ( D ) eksamen i sidste år ?? er der nogen huske det ?? påhånden tak -
Finansierings- og investeringsanalyser HD 1 del.
ForumindlægHey! Jeg skal til en skriftlig eksame i Finansierings- og investeringsanalyser. i HD 1. Den er 3 timer. Jeg betaler! Hjælp mig! Skriv til mig akkuratfyri@hotmail.com -
Spørgsmål om lytte- og læseprøven i tyskeksamen
ForumindlægHvor mange spørgsmål skal man få korrekt, hvis man vil få 12-karakterer i både lytte- og læseprøven? Er der nogle ressourcer man kan bruge, hvis man vil øve sig til den skriftlige tyskeksamen?
