Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen 2015. Resultater: 16921 til 16940 af 135334
-
Rettelser til engelsk stykke
ForumindlægHej, jeg håber du kan hjælpe mig med grammatikken! På forhånd tak. DANSK: Sprogene var nært beslægtede, og de to folk var kulturelt på nogenlunde samme niveau; mange af låneordene er derfor dagligdags ord (fx æg, vindue, løs, give, de og dem) Efter normannernes erobring af England i 1066 var en e... -
Disneyficering, dansk A og engelsk A
ForumindlægHej er der nogen, som har nogen ideer til problemstillinger i AT 8 i fagene dansk A og engelsk A ? Jeg har valgt disneyficering som emne, og jeg kan ikke lave det om mere... jeg er virkelig på bar bund! -
Historie punkter til eksam.
ForumindlægHej allesammen:D Jeg er virkelig dårlig til histore. kunne godt bruge lidt hjælp med med disse punkter i historie. Er der nogle der vil hjælpe mig med at fortælle lidt om de forskellige punkter, bare de vigtige ting. Rigtig mange tak på forhånd. det kunne hjælpe mig så meget til histore eksamen. ... -
Emner til engelsk 5 min. oplæg ??
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal fremlægge her snart på engelsk i 5 min. Vi har noget kaldt speakers corner hvor vi ikke må ha ret meget at kigge på, men det skal dog varer 5 min. Jeg er selvfølgelig helt blank på hvad jeg skal skrive om, og ville være glad for en smule hjælp. På forhånd tak. :-) -
Hjælpemidler til fysik/kemi eksamen??
ForumindlægHeej alle derude .. jeg skal snart til fysik eksamen, og jeg undrer mig over, hvilke hjælpemidler man må have med?? jeg ved at egne noter er tilladt - men kan man fx også printe sider ud fra nettet, lægge det i en mappe, og tage dem med?? er det tilladt ! -
Mundtlig Mat C Eksamen
ForumindlægHvordan er det mundtlig eksamen foregår på Matematik C? Jeg trækker et spørgsmål, forbereder mig og vil inde til selve eksamen få en opgave som jeg skal løse? Håber der er nogen der kan hjælpe mig, jeg er ret usikker på hvordan det foregår. -
Fysik A mundtlig eksamen
ForumindlægJeg har ca to uger til min mundtlig fysik A eksamen på stx. Er der nogen der har gode råd til hvordan man mest optimalt læser op og også hvordan man bedst bruger forberedelsestiden og laver eksamen.? Kunne virkelig godt bruge nogle råd! eller forklaringer på hvordan andre har gjort det. Tak... -
Mundtlig eksamen - noter
ForumindlægHej! Er der en venlig sjæl som tidligere har været oppe eller en som skal op i mundtlig matematik? Jeg søger med lys og lygte efter nogle brugbare noter - gerne med forklaringer. Nogen der kan hjælpe? Kh. -
Fysik / Kemi eksamen
ForumindlægJeg skal op i morgen, er der eventuelt nogen der har dispositioner til alle emnerne? :) -
Tysk eksamen - FSA
ForumindlægDavs ... Ved ikke helt hvordan jeg skal gøre ved tysk mdt. Skal jeg oversætte teksten eller skal jeg bare referer den på tysk, og hvad skal jeg bruge mest tid på ??Og hvad med lytteteksten hvad skal jeg gøre med den ?? :)Tak på forhånd -
Spg. til eksamen (c-niveau)
ForumindlægHej Jeg har tre c-niveaus fag. mit spg. om jeg kan risikere at komme op i alle tre eller slet ikke nogen, hvilket jeg ikke tror... -
Filosofi eksamen.=>Kiekegaard?
ForumindlægNogen der tidligere har beskæftigt sig med: Frygt og bæven af Kiekegaard? Og muligvis har nogle noter til den? -
Noter til eksamen samfundsfag.
ForumindlægHej alle rare mennesker. Jeg er en pige, som skal til FSA i samfundsfag på torsdag!! Jeg føler bare ikke rigtig jeg har styr på noter til folketinget og EU. Er der nogle som har nogle gode noter som jeg må tillade mig at bruge som inspirationskilde. Specielt til folketinget har jeg brug for hjælp... -
Kemi c eksamen
ForumindlægHej Jeg er igang med kemi turbo på GSK. Jeg skal om en uge op i kemi c. Det er ikke mit stærke fag. Er der nogen, der ved hvor meget der skal til for at bestå med et 2 tal (6 efter gammel skala). -
Bio C eksamen og fagudtryk
Forumindlægskal man bruge mange fagudtryk.. ? sådan som koagolere istedet for størkner, og polysakkerider istedet for kulhydrat ?.. -
HJÆLP til eksamen i fransk... i morgen!! :)
ForumindlægHello : ) I morgen skal jeg til studentereksameni fransk mundtlig (A-niveau), og jeg har i dag trukket et uddrag af romanen "La vie devant soi".af Émile Ajar. Der er desværre flere steder i teksten, hvor jeg ikke helt forstår sammenhængen.... Er der en, der vil oversætte følgende stykk... -
Engelsk: please help.. meget lille sætning.
ForumindlægThe fact that the people you love most are also the people whom can hurt you most. kan man godt skrive denne sætning? -
Engelsk grammatik aflevering - spot fejlen?
ForumindlægHej. Jeg har fået følgende sætning: She seems to have a larger knowledge of events that are historical important than her fellow students Og jeg skal finde én fejl. Er fejlen, at der mangler komma ved indskudte sætninger - og i så fald hvordan forklarer jeg den? På forhånd, tak! -
SRP - Om terror og terrorisme (ENGELSK+HISTORIE)
ForumindlægHej allesammen :-). Jeg skal snart til at skrive SRP, og jeg har valgt om at skrive om terror og terrorisme med fokus på terrorangrebet i USA d. 9/11. Jeg har valgt at se på hvilke årsager der har udløst dette og hvilke konsekvenser der er kommet efterfølgende kulturelt, økonomisk og politis... -
Hvordan siger man 'forvist' på engelsk?
ForumindlægTja...Bare se på overskriften ;)
