Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 16941 til 16960 af 47925
-
Noter HG
ForumindlægNogen der ligger inde med noter til samfundsfag på D/C ???? HJÆÆÆÆÆLP -
Herlufsholm
ForumindlægNogle der har erfaringer med Herlufsholm? Er det godt? Er det hårdt? Lad os sige at jeg søger ind på et studie som Cand.polit, ville den samfundsvidenskabelige linje på Herlufsholm være et godt udgangspunkt til den uddannelse? Tak Mvh Oscar -
Vektorer
ForumindlægHjælp til denne opgave -
Kemi VS Biotek
ForumindlægHej alle, Jeg skal snart til at vælge studieretning her om et par måneder, og derfor ville jeg lige spørge om folkets holdning. Hvad er forskellen på Kemi A/B og Biotek A? Jeg har lidt en frygt for at biotek mest er en gimmick og springer over alt det basale i kemi, for at man har tid til biotek... -
bonussen
ForumindlægHej. Jeg har læst mange hvor de skriver, mit snit er 6.7 uden bonussen etc. En der gider at forklare hvad der menes med bonussen etc? Tak på forhånd. -
Kategorier
ForumindlægHej SP. I har to kategorier: "IT" og "Kommunikation/IT". "IT" står for "Informations Teknologi", der hovedsaligt omfatter udveksling af information via LAN/WAN/internet, der jo er kommunikation. Nogen brugere har spørgsmål til programmering/programu... -
fp9
ForumindlægHej er der nogen der ligger inde med fp9 matematik? fra 2022 maj, må du meget gerne sende den på min mail [email protected] -
Drømmen er ved at være død!
ForumindlægHej med jer. Som udgangspunkt ved jeg ikke, hvad jeg ønsker med dette indlæg ikke andet end måske lidt trøst, og en person der måske har oplevet det samme som jeg. Sagen er at jeg havde et snit på 10, hvilket er fornuftigt nok til at komme ind på jura på hhv. aau og au, hvor adgangskvotienten ... -
Hjælp mig, er meget forvirret!!!
ForumindlægHej folkens, jeg kunne godt tænke mig at vide fordele og ulemper ved HF-enkeltfag. Jeg vil nemlig gerne læse det, da mine endelige årskarakter i STX ikke er tilfredsstilende.. Jeg har et snit på ca 7, men jeg vil gerne læse til tandlæge og det kræver pt. et snit på 10! Derfor har jeg valgt at mel... -
Poler
ForumindlægHejsa allesammen :) Jeg står og skal til fysikeksamen FSA på tirsdag. Så blev jeg pludselig i tvivl om noget angående poler. Dette læste jeg inde på EMU's hjemmeside: De to poler kan identificeres, hvis man laver et forsøg med en frithængende magnet i jordens magnetfelt. "Nordpole... -
Mht. Gennemsnit
ForumindlægJa så er jeg lige bestået. Jeg har fået nogle usædvanligt flotte karakterer, fik 10,9,11 og 9 til sidst, udover det fik jeg desværre to 7 taller i skriftlige prøver, men skal have en sygeeksamen i engelsk hvor jeg håber at kunne gøre godt for de to. De gode karakterer jeg fik i år, bliver trukke... -
Suppleringskursus
Forumindlæghejgår på handelskolen (hhx) og skal derfor havde taget enkeltfag i fysik og kemi. får at blive optaget på ingeniør skolen.vil bare høre om nogle som har erfaring med dette, hvordan det forløber, hvor mange timer man har og sådan? -
Intelligent Design
ForumindlægEr der ikke lige et par biologer, der vil sige et par ord om, hvorfor Intelligent Design-teorien ikke holder? -
virtual ti-83+
Forumindlæghej studievenner...Er der ikke nogen, som kan ligge et linkt til en hjemmeside med programmet virtual ti-83+ herind... Jeg mangler det program rimelig hårdt, da det er ret godt!! Håber på flere muligheder (og det skal selvfølgelig være gratis :-) )På forhånd tak -
Faglige forbindelse PDF?
ForumindlægHejsa, jeg leder efter en PDF fil på bøgerne: - Faglige forbindelser Sprog, litteratur og film Antalogi - Faglige forbindelser Sprog, litteratur og film Jeg har ledt i lang tid nu, men forgæves. Så jeg vil godt spørge om der er nogle som har bøgerne som PDF, eller selv vil prøve og led... -
Grundforløb
ForumindlægHvor lang tid varer grundforløbet på et teknisk gymnasium, og hvad er det helt præcist man lærer i det? -
program til beregning af karaktergennemsnit???
Forumindlæghey...er der nogle der ved, hvor man kan beregne sit gennemsnit?? -
Slim
ForumindlægEr slim lavet af borax og polyvinylalkohol farligt at spise? -
Optagelsesprøve HHX
ForumindlægJeg er blevet erklæret ikke uddannelsesparat af min UU-vejleder begrund af fravær, hvilket også er gået udover mine karakter og standpunktskarakter. Det skal lige siges at jeg går i 10. klasse og mine standpunktskarakter fra sidste år lå til at jeg var blevet erklæret uddannelsesparat, men valgte... -
Commentary
ForumindlægHey.. Comment on this quotation: "The ability to track objects and people brings all kinds of applications to mind, but it also creates concerns about privacy and civil liberties. "There have been suggestions that Galileo will be like Big Brother," says Alistair Scott of satellit...
