Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 16961 til 16980 af 141881
-
SSO
ForumindlægHej. Er der nogle herinde, som har skrevet en SSO opgave i biologi B omkring "down syndrom"? Jeg står nemlig her og mangler nogle gode materialer til emnet. Tak på forhånd :-) -
Finde inspiration til La generación del "spanglish"
ForumindlægSyntes ikke jeg kan finde opgaven nogen steder... Ville være en kæmpe hjælp - Spansk , Højere handelseksamen, 16 august 2011 "La generación del "spanglish" -
Klassicisme
ForumindlægDer skulle vel aldrig være nogen som har en opgave om klassicismen liggende? Jeg skal skrive et oplæg på 1½-2sider om det. Jeg er særligt interesseret i noget om den historiske kontekst.På forhånd tak.Ronja -
Efterlysning af stil
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med en stil (den er ikke blandt de tilføjede opgaver, men alligevel) fra folkeskolens afgangseksamen i skriftlig dansk i 2003?? Gerne dem hvor man skal skrive en tale til en man kender??Vil du så ikke tilføje den?? Så bliver jeg glad. TAK -
Emneforslag?
ForumindlægHejEr der nogle, der kan anbefale Bjarne Reuter - Drengene fra Skt. Petri til 1.g dansk opgaven ?? Og nogle der ved, om der findes meget sekundært litteratur til den.?? På forhånd tak -
fodboldbane
Forumindlægen fodboldbane er 108 m lang og 74 m bred. en regnvejrsdag falder der 28 mm regn. opgave: hvor mange liter vand har fodboldbanen i alt modtaget? -
Naja Marie Aidt
ForumindlægHej. Jeg skal skrive om Naja Marie Aidts novelle "Den blomsterende have". Er der nogle der har nogle tips, råd eller fakta, måske enda en opgave? Mvh. -
saltsyreopløsning
Forumindlægskulle der evt. være en der kan hjælpe mig med følgende opgave:\n\nI en saltsyreopløsning måles pH til 2,9 bestem (H30+) i saltsyreopløsningen -
Ætsning af kobber
ForumindlægÆtsning af kobber - opgave 3Er der nogen der har lavet den? -Ikke at I skal give mig svaret bare sådan lige, men bare for at høre om nogen har lavet den før, og kan hjælpe med den...På forhånd tak -
Pascal
ForumindlægHilfe! Har en opgave der lyder på F1=30N(Newton) F2=? A1=75mm^2 A2=3000mm^2 S1=50mm S2=? Hvad er formlerne? -
Løs ligningen
ForumindlægHej... Her er en opgave jeg ikke forstår. Bestem en forskrift for den lineære funktion f, hvis graf går gennem punkterne (2,10) og (-3,0), og løs ligningen f(x)=3. Tak på forhånd... -
Klaus Rifbjerg
ForumindlægHej jeg er i gang med en opgave om Klaus Rifbjerg's Den Kroniske uskyld. Hvis der er nogen af jer der kan fortælle mig noget om Rifbjerg (biografi) eller om den kroniske uskyld ville det være en stor hjælp ;) -
Den vildeste matematikgåde
ForumindlægHvis i virkeligt vil gruble over det umulige så gå ind i opgaver og så på "den vildeste matematikgåde". Og hvis i kan give en rationelt svar så venligt skriv i dette forum.. Eller send en mail til [email protected].. Mange tak på forhånd... -
Hvem er min censor
ForumindlægHey alle, jeg har som så mange andre lige skrevet sso her i februar 2007.. ville bare høre om der er nogen som ved om der et sted oplyses hvilken censor der skal rette ens opgave.. på forhånd tak.. -
Delopgave C
ForumindlægHej! Er der nogen der har lavet opgaven "Delopgave C: Valget og værdierne" i sommers? Og hvis der er, er det så noget du/i vil oploade, sidder nemlig og er gået i stå, så det ville være rart med lidt inspiration! På forhånd tak :) -
Regression
ForumindlægJeg er desværre kommet til at vedhæfte den forkerte opgave. Hvordan skal jeg skrive de her data ind, for at lave regission ? Det forvirre mig, at der er to datasæt ? På forhånd tak... -
Omdrejningslegemer
ForumindlægOpgaven er en vedhæftet fil. Jeg kan virkelig ikke se hvad jeg skal, er der nogen der kan hjælpe mig? Og kan det passe at når man tegner grafen, så er det bare en linje der går helt vandret? -
Poetic Justice
ForumindlægHej .. Er der nogen der har skrevet stilen "Poetic Jusitce" ...? Der har været mange indlæg på forummet omkring stilen... Er der nogen som har skrevet den, der evt. kunne lægge den ind under opgaver som inspiration ? Tusind tak! -
fsa10 matematik
Forumindlæghej ved i hvilke slags opgaver der plejer at være i fsa'er . Jeg har været en idiot til at smide min gammle væk og skal snart op i terminsprøve. -
Metode til mediefag?
ForumindlægJeg har skrevet AT-opgave i samfundsfag og mediefag, og mit emne er "Farvel til public service?" Jeg skal op i morgen, og har stadig ikke fundet ud af det med metoder.. Hjælp?
