Søgning på: srp engelsk. Resultater: 16981 til 17000 af 31639
  • sammentrækning

    Forumindlæg
    Heej :) - Hvordan laver man en sammentrækning af ''will'' og ''not'' ??
  • sammensat tid

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved hvad sammensat tid er i tysk.
  • RETORISK ANALYSE AF BUSHs TALER

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal lave en retorisk analyse af udvalgte Bush taler umiddelbart efter 9/11. Har valgt to taler: den d. 11. september samt den d. 20. september Er der nogle der har lavet den før? eller nogle der kan hjælpe!
  • For meget talesprog?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med en danskopgave, og jeg er lidt i tvivl, om jeg godt kan skrive hænge ud, eller om det bliver for meget talesprog? Er der om muligt andre ord, som har samme betydning, som at hænge på gadehjørner? På forhånd tak.
  • Japan Import og Export

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg ved godt hvad Import og Export er, og jeg har en opgave i geografi om det. Kan nogle fortælle mig hvad Japan bruger i penge i import og hvad de tjener i export. Jeg vil også gerne vide hvad de importer mest af, og hvad de exporter mest af. Godt nytår! Hilsen Daniel
  • Haster! :)

    Forumindlæg
    Nogle der lige kunne kigge på følgende oversættelse? På forhånd takEnergikrisende fleste mennesker i den industrialiserede verden ved, at energikrisen er blevet en del af vores tilværelse. Olie produceres i stadig stigende mængder, men sælges også til stadig stigende priser. Så i stedet for bare ...
  • AT 2011

    Forumindlæg
    AT 2011 under overskriften "At være på - muligheder og problemer" er nu udgivet. Har I fået udleveret materialet til AT 2011? Hvis I har, hvad er jeres første indtryk? Mvh. Sam og resten af redaktionen på Studieportalen.dk
  • Bohr modellen

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive om Sammenhængen mellem Bohrs atommodel og Rydbergformlen. Men hvad er sammenhængen har læst lidt frem og tilbage og kunne ikke finde noget.
  • Forskellen på strejke og lock-out

    Forumindlæg
    Hej med jer gutter! Hvad er forskellen på strejke og lock-out?
  • hvordan siger man det

    Forumindlæg
    Nogle der ved hvordan man siger: Sidst men ikke mindst på tysk.!
  • Skizofreni - Hjælp jeg skal lave en projektopgave omkring Skizofreni, og jeg ved simpelthen ingen ting. pllzz hjælp

    Forumindlæg
    Spørgsmålene er her 1. Hvad er Skizofreni? 2. Hvilke dele af hjernen bliver påvirket af Skizofreni? Hvordan er deres verden iforhold til vores verden? Kan man forebygge Skizofreni? Hvilke behandlingsmuligheder er der? På forhånd tak.
  • hvordan laver man en graf for en logistisk vækst funktion i Geogebra?

    Forumindlæg
    Jeg sidder med denne opgave, og jeg har prøve alt jeg kan for at tegne en graf for den funktion og jeg kan bare ikke finde ud af det, er der en der vil være sød og hjælpe mig?
  • amish please hjælp

    Forumindlæg
    hvilke fag har de i skolen. undervisiningen--
  • Præsentation af outline?

    Forumindlæg
    Hejza... Når jeg skal til at fremlægge min outline, skal man så starte med at præsentere den? Altså: "In my outline i'm going to talk about...and then i'll tell something about..." osv.. ? Hvor man så derefter fremlægger den? Eller behøves det ikke? Og HVIS man skal, er det så M...
  • hjælp til rettelse af spansk eksamen, der er om et øjeblik

    Forumindlæg
    Hej, ville høre om ikke der er var nogen der gider kigge på mit oplæg? El texto trata de el matrimonio que se llaman Manuel y María Espí. El texto es un artículo. Lo que pasa es que el matrimonio entrevistan de sus hijo Lucas. Casi treinta años compraron a un recién...
  • Mexico - I-land eller U-land?

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at skrive en rapport om Mexico (8. klasse). Jeg har nu siddet i 1 time, for at finde ud af om det er et I-land eller U-land, og er nu ved at blive træt af, at det er umuligt at finde. Så hvis i kan jeg hjælpe mig med om det er et I-land eller U-land og evt. med en forklaring på, ...
  • Regression

    Forumindlæg
    Hej Alle :) Jeg skal op i mundtlig matematik og ved ikke hvad regression betyder? Eksamensspørgsmålet lyder sådan: Giv en redegørelse for lineære funktioner og for hvordan man bestemmer foreskriften ud fra to punkter på grafen. Du skal også komme ind på lineære regression. Jeg har lavet det f...
  • Undervisning i sommerferien?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal på stx næste skoleår og der er nogen ting jeg gange vil forbedre, kender i et sted hvor man evt. kunne få undervisning eller hjælp på nettet. Er der eventuelt nogen kursuser eller ligende? Tak på forhånd
  • oversæt

    Forumindlæg
    hvordan ville i oversætte denne sætning? jeg er ikke de fattiges hjælper.
  • Hvordan man laver en god english stil

    Forumindlæg
    Hvordan laver jeg en god english stil til 10 tal. Hvad er der, som skal inholde i stilen, er der noget bestemt? Please hjælp mig.