Søgning på: srp historie fysik. Resultater: 16981 til 17000 af 36784
-
tysk hjælp
Forumindlæger der nogen der kan hjælp mig med at oversæt det til tysk:: navneord, tillægsord, udsagnsord nutid, datid, før nutid/datid -
engelsk rettelse Hjæææælp
ForumindlægHej allesammen er der en der ville rette den vedhæftede stil . ? har virkelig brug for hjælp mange tak på forhånd .. !! -
The shining?
ForumindlægOndskabens hotel Er der nogle der kan komme med nogle forslag til, hvorfor Stanley Kubricks film ender som den gør? -
lektie som skal afleveres i morgen hjæææælp mig plisssssssssssssss
Forumindlæghej skal skrive hvorfor jeg ikke ville have at samfundet skal være blandet ´´ skal skrive som om jeg er hvid og at jeg har noget i mod dem ´´ men kan ikke finde en grund kan i hjælpe mig med det plisss kan i ikke i ville være min dags hældt -
At arbejde i den danske ambassade
ForumindlægSom titlen lyder: Hvilken uddannelse skal man have for at, kunne arbejde for den danske ambassade? og evt. blive udstationeret i et andet land for den danske ambassade? -
March Boedihardjo
Forumindlæghttp://uk.news.yahoo.com/afp/20070904/tod-hongkong-education-7f81b96.html Hvordan kan en barn vide så meget? Jeg forstår det ikke.. -
saving private Ryan
ForumindlægVi er i gang med at læse "saving private Ryan" jeg har læst de første 2 kap. det handler om krig og så er der en mand der styre alle de soldater men jeg kan ikke rigtig forstå det hele, er der en der gider at hjælpe... -
"Man binder os på mund og hånd"-hjælp?!
ForumindlægJeg skal snart til at skrive 2.g opgave i dansk, hvor jeg har valgt at analysere "Man binder os på mund og hånd" med udgangspunkt i hvordan man under 2. verdenskrig gjorde modstand mod tyskerne på trods af censuren. Nu har jeg bare det problem, at jeg har ret svært ved at analysere vise... -
Hektor - Paris (Homers Illiade)
ForumindlægHej. Jeg vil høre om nogle har nogle gode bud på, hvordan Hektor's forhold til Paris er, samt omvendt. Håber virkelig, at der er nogle der ligger inde med nogle gode bud. :-) Bare skyd løs, Jeg takker mange gange på forhånd.. -
karaktere - bestået?
ForumindlægDa jeg overvejer at søge ind på en vidregående uddannelse og desværre har et 5-tal i engelsk og 8/8 i skf. dansk og 6/5 i mdt. dansk har jeg 2 spørgsmål. 1. Kan jeg med gymnasiesupplering tage min engelsk om så jeg kan komme ind? 2. Skal alle mine karatere i dansk være bestået eller er det snit... -
Onefone?!
ForumindlægHej folkens (= I har sikkert alle set reklamerne i tv, på gaderne og i posten; Onefone - ring billigt til udlandet. Det har ærligt talt fristet mig til at bytte mit skide dyre mobilabonement fra TDC, ud med et fra Onefone, da jeg ringer en del til udlandet. jeg kunne bare skide godt tænke mig at ... -
SSO
ForumindlægHej...alle. Jeg skal snart til skrive SSO ... Vil lige høre om I kunne komme med emner til at inspire hvad man evt kunne skrive om - ? -
Equus..
ForumindlægEr der nogen der har erfaringer med den tekst? -
Kommunisme - dialektisk materialisme
ForumindlægJeg er så heldig at skulle holde oplæg om 4 sider(kommunisme) i bogen: "De europæiske ideers historie". Jeg har læst meget grundigt og har lidt svært ved at trække det væsentlige ud i stikord, da jeg ikke forstår hvad der menes med dialektisk væsen og stort set hver gang ordet bruges? N... -
Stilemne, haster
ForumindlægHej allesammen. Jeg har en engelsk stil for til på mandag, som er en fristil. Jeg kan ikke lige komme på et emne at skrive om, så hvis nogle af jer kan hjælpe mig med et emne, ville det bare være super! ;) tak på forhånd -
digte og lyrik
ForumindlægHvad har de tilfælles? -
ln(e)=1 - hvorfor??
ForumindlægJeg skal forklare hvorfor ln(e) er lig med 1. Nogen der kan hjælpe?? -
Naturlisme og Impressionisme
ForumindlægHey, jeg skal finde naturlistiske og impressioniske træk i teksten Fru Marie Grubbe, hvordan skla jeg gør det, kunne jeg få nogle gode eksempler? -
Enevælde "haster"
ForumindlægHvad var det bærende i Ludvig 14.´s styre? -
Chef, hvilken uddannelse?
ForumindlægHej studieportalen. Går på 2.g på hhx, og jeg har en drøm om at blive chef. Hvilken uddannelse tror i vil egne sig bedst? Er interesseret i matematik og virksomhedsstyrelse. Har overvejet erhvervsøkonomi på cbs og økonomi på ku. Ville høre hvilken uddannelse der er god hvis man har en ambition o...
