Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 17001 til 17020 af 25465
-
Bush's tale Katrina
ForumindlægHej, jeg skriver i engelsk og naturgeografi i min SRP, og skal i den forbindelse analysere talen Bush holdt om Katrina. Da jeg er på bar bund ville jeg høre om der er nogen som kender et sted jeg kan finde hvor den er blevet analyseret? Mvh Sara -
HURTIG 4 linjer oversættelse
ForumindlægSøger hjælp til følgende, skal bare oversættes til engelsk: 1. Han undgik at se på hende 2. Jeg går ovenpå og lægger mig lidt 3. Jeg har lånt den bog, der ligger på bordet, på biblioteket 4. Du har næste bind i serien; kan du låne mig det? -
Omskriv sætning
ForumindlægOverskrif følgende sætningen til korrekt engelsk. Der kan være mere end en fejl. Har problemer med denne: "Its a nice work being a teacher" Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak. -
to sætninger som skal oversættes?
ForumindlægEr der nogen der vil forklare mig hvad "kvinder kune ikke ses gå uden hat" og "børn skulle ses, ikke høres" oversættes til på engelsk og hvorfor det er at det bliver oversat således?. Mvh. Sarah-Sofie -
.. Hmmmm?
ForumindlægTO SPØRGSMÅL! I engelsk, skriftlig eksamen.. ved i så hvilke slags stile man skal skrive i 2007, 2008, & 2009? Og en ting til ... sophomore, kan i sige hvad det betyder? Kan ikke rigtigt finde noget om det... -
Mind-body relationship --> nogle der gider hjælpe :S
ForumindlægJeg har fået stillet spørgsmålet i en engelsk stil: Discuss some social and/or religious consequences of the modern mind-body relationship. Er der nogen som har forstand på det?? Fatter brik - og ville bare være til stor hjælp :S -
HJÆLP MED AT ANALYSERE.
ForumindlægHej Jeg har trukket eksamensopgaven i engelsk B eksamen. Det er en artikel som har titlen " Oprah Windfrey's Lavish South African School " Nogle som kan finde hele artiklen på nettet, har prøvet selv uden held.. -
Trading on the equitity
ForumindlægHejsa. Jeg leder efter viden om denne form for egenkapital forbedring. Jeg går på HHX Er der en som kan henvise til bøger eller lignende? Det skal helst være på dansk men engelsk er også okay. Mvh Louise -
det ta'r 2 sek.
ForumindlægHvordan ville I oversætte følgende: Det er fra dansk til engelsk. I dag ser de amerikanske studerendes drikkevaner således ud: ' Today the American students' drink habits look like this: -
Would & Will
Forumindlægaltså jeg er i gang med at skrive noget på engelsk, men jeg er gået lidt i stå, da jeg ikke helt er sikker på om would er datid? og om man sagtens kan bruge will og would i en stil, altså samtidig? -
Medianalyse - social actors
ForumindlægHej alle sammen :) Sidder og læser op til eksamen i medieanalyse hvor jeg skal op i dokumentarfilm. Teksten jeg læser er på engelsk og er nu flere gange stødt på ordet "social actors". Er der nogle af jer der kan forklare mig dette begreb med danske ord? -
Kvotienter 2010 - Tandlæge
ForumindlægHej allesammen. Hvordan tror i kvotienterne for 2010 vil se ud - vil de stige/falde? Jeg søger kvote 2 - tandlæge på AU med snit på 9.1 i (dansk, mat, kemi, fys, engelsk) - tror i jeg har en chance for at blive optaget? -
Opgaver til videregående uddannelser?
ForumindlægMig bekendt findes der i Danmark to siger hvor man kan få inspiration fra andres opgaver, nemlig denne side og studienet.dk Jeg vil gerne videre om der findes nogen sider med opgaver der er skrevet på videregående uddannelser? Gør ikke noget de er på engelsk -
SRO! HJÆÆÆÆÆLP!! HURTIGT !!!
ForumindlægHalløj ! Jeg skal i mit diskuterende ''... udarbejd en komparativ analyse af engelske og danske fodbold supporterer, og diskuter hvilke faktorer, der kan være årsager til forskellen mellem supporterne?'' Hvordan fanden laver man en komparativ analyse !? - SFU -
Brug for hjælp til "abduction"
ForumindlægHej Alle.. Jeg skal aflevere min sidste engelsk aflevering i morgen og jeg mangler lidt hjælp... Jeg kan se, at der er et par stykker herinde som også har lidt svært ved "abduction".. Der er vel ikke nogen, der vil hjælpe mig lidt også? Mvh Nicoline -
son of satan
Forumindlægnogen der har læst den her? tænkte bare om i vidste et godt link til en opg. om den .. ka ik finde noget som helst her og studienet... skal skrive engelsk stil om gruppepres og så self. ved rørende den historie der.. ville være godt med lidt inspiration. på forhånd tak :) -
oversættelse.
ForumindlægEr der nogen som er gode til engelsk? Har det på A-niveau, og sidder med en oversættelse, men er i tvivl om nogen af sætningerne, altså hvordan de skal oversættes. Nogen derude som tror de kan hjælpe? Som sagt er niveauet altså A. kh. -
Eksamen skriftlig
ForumindlægHvad kan jeg forvente af engelsk skriftlig eksamen i morgen (går på hf). Har STX ikke været oppe? og får vi så samme emne? nej vel. Nogen ideér til hvad emnet kunne være i morgen? -
Romantikken i England
ForumindlægHej. Er der nogen som kender til noget om perioden romantikken i England? evt nogle links? og nogen som kender til en engelsk sang eller et digt, som er skrevet under romantikken, som man kan sammenligne med Adam Öhlenschläger "der er et yndigt land"? På forhånd tak :-) -
krig og medier
Forumindlæghey! Jeg skal arbejde med fagene engelsk og historie, hvor temaet er krig og medier! derfor vil jeg høre om der er nogle som har nogle gode ideer til emnevalg? f.eks. en krig som blev styret af medierne eller påvirket af medierne.. jeg er åben for alle ideer!!
