Søgning på: fysik a 2012. Resultater: 17001 til 17020 af 153574
-
lydens hastighed
Forumindlæger der nogle som vil rette min fysik rapport på 3 sider. tak på forhånd :) -
Absorption og emission
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig om absorption og emission i både kemi og fysik? -
HJÆLP!!!!
ForumindlægI kemi, hvad har man af spektre typer? Jeg ved at man har absorptionsspektrum. Er absorptionspektre det samme som i fysik? -
Hvad er grundtoffer?
ForumindlægHej jeg har fysik og kemi på folkeskolen. Men forstår bare ikke hvorfor vi skal have grundstoffeR? -
Hvor stor er bølgelængden
ForumindlægHej derude Jeg har virkelig brug for hjælp til denne her fysik opgave. Det haster håber nogen vil hjælpe -
Hvad betyder...???
ForumindlægHvad betyder hærder i fysik kemi. det har noget at gre med melaller. -
UVM evaluring af eksamenssæt
ForumindlægNogen som ved hvor man kan finde evaluring af eksamensæt fra fysik 2010 august.. -
reaktor.
Forumindlæghej igen er ikke så god til fysik så håber i vil hjælper. hvad bruges en moderator til i en reaktor - og hvad består den oftest af? -
fysik.kemi?
Forumindlæghej. Kan man finde nogle gode hjemmsider der underviser kemi eller fysik, men det skal være gratis:)?? udover frividen.dk -
AT - HJÆLP TIL METODER
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe, om hvilke metoder bruger man i fysik og matematik? (Har virkelig travlt) -
Eksam
ForumindlægJeg skal op til mundtlig fysik her på fredag, og jeg skal tale om lydens egenskaber. Hvad er det helt præsict?? -
Databehandling
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver en fysik rapport, og har lige et spørgsmål. Nogen der ved hvad databehandling er ? -
oplæg
ForumindlægNogen historie op fysik kloge som lige vil sikrer mig at det der står er korrekt.. -
Lette kerner??
ForumindlægHej jeg er igang med en fremlæggelse i fysik som skal handle om kerneenergi. Ved i muligvis hvad lette kerner er? :) -
Elektronregnskab
Forumindlæghvornår er det man skal lave elektronregnskab i fysik ? Er det ikke under udregning af Q-værdier :) ? -
kalkbrænding ???
ForumindlægHej jeg skal op i fysik og kemi mundtlig exam, og jeg kan ikke forstår : hvad er kalkbrænding ??? tak -
Generation???
ForumindlægHej jeg har exam i fysik og kemi på tirsdag , men jeg aner ikke hvad er Generation er ??? hjælp please :) på forhånd tak :) -
noter
ForumindlægNogen der har fysik noter Det haster folkens Send det til dwnne her mail [email protected] -
Teori afsnit
ForumindlægNogen som kan rette min teoriafsnit i fysik ????? skrå kast -
EKSAMEN, HJÆLP!!
ForumindlægHej, vi er igang med fysik eksamen, og skal have hjælp til luftforurening. Er der en der har en rapport i gemmeren som vi kunne få :)
