Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 17001 til 17020 af 101232
  • Forskel Fysik <-> Kemi

    Forumindlæg
    Hvad er egentlig forskellen på fysik og kemi? Hvori ligger forskellene og hvad beskæftiger man sig typisk med i hvert fag?
  • eksamensopgaver i mat

    Forumindlæg
    hej... ville bare lige høre, om der er nogen som ligger inde med nogle opgaver fra den her bog: "vejledende eksempler på: eksamensopgaver i matematik, gymnasiet matematisk linje 1-årigt forløb til a-niveau"så må I meget gerne kontake mig, da jeg er meget interesseret...mvh morten
  • id af oxoforbindelse

    Forumindlæg
    har virkelig brug for hjælp!!nogens om ved hvorfor det lige er, at de aromatiske carbonhybrider bliver orange og de andre bare alm. gule når man blander 2,4-DNPH med et stof som indeholder en carbonylgruppe??Hvad er et kompleks?? skal redegøre for en indgået kompleksligevægt ved Fehlings/Tollens ...
  • Bakterieinfektion, naturlige dræberceller

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der kan forklarer lidt om bakterieinfektion og om de naturlige dræberceller. (Rækkefølgen i hvorledes immunforsvarets celler fungerer). Vi har ledt længe på nettet, men det er svært at finde noget, da det er svært at finde noget specifikt om disse emner. Håber i kan hjælpe. Mvh. Suppen.
  • Vinkel mellem tangenter?

    Forumindlæg
    Jeg har, at to grafer skærer hinanden i et punkt. Jeg har fundet skæringspunktets x og y værdi. Herefter har jeg differenteret skæringspunktets x værdi ind i de to funktioner. Hvordan finder jeg vinklen mellem tangenterne til graferne?
  • HJÆLP - EU

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan hjælpe mig med at svare på dette "EU- klemme eller garant for den danske velfærdstat?"
  • Gennemsnit man skulle bruge i 04?

    Forumindlæg
    Hey... Står, hvis alt går som det skal :),med en studentereksamen her til sommer, og skal til at læse videre. Jeg kunne godt tænke mig at se en tabel over hvad de forskellige universitetsuddannelser krævede af gennemsnit i 2004 for optagelse gennem kvote 1. Så vidt jeg husker blev det bragt i avi...
  • SSO Anvendelse vs. hardcore teori

    Forumindlæg
    HejEr igang med SSO I matematik.Men bliver i tvivl igen og igen om hvorvidt det er ligeså godt at skrive en opgave lidt rettet mod anvendelse og overblik (ville nok selv definere det som noget a la en 3.g mat bog) eller om det er bedre at skrive en meget specifik opgave om et særligt emne hvorman...
  • Mundtlig matematik A

    Forumindlæg
    Jeg har lige fundet ud af at jeg sal op til både mundtlig og skriftlig matemati ( A- niveua) er der nogle der har nogle gode råd til hvordan man kan forberede sig bedst muligt. Tak på forhånd!
  • Outline: Kilder (fsa engelsk mundtlig)

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil bare høre om læreren og cencoren læser de kilder, der står på ens engelske dispostion/outline. Altså om de låner bogen eller går ind på hjemmesiden inden selve eksammen?* Tak på forhånd!
  • samf-skr. Diskussion

    Forumindlæg
    I sammenfundsfag laver man normalt en opsummering efter en redegørelse, er dette også tilfældet i diskussion?
  • er der én der er god til biologi der gider at hjælpe mig?

    Forumindlæg
    er der én der er god til biologi der gider at hjælpe mig?
  • montoni

    Forumindlæg
    se vedhæftet fil Jeg finder f `(x) = Pi*cos(x)/90 + 1 men når jeg sætter f `(x)=0 så gider min TI-89 ikke den siger false Håber i kan hjælpe
  • Mundtlig mat forberedelse

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg skal op til mundtlig mat her den 23 juni og der er et ud af de 12 spørgsmål som piner mig extra meget: "Renteformlens opbygning, omregning mellem forskellige terminslængder og tilhørende renter samt sammenligning med den ekspotentielle udvikling skal gennemgås" Jeg ved fa...
  • Finansøkonom

    Forumindlæg
    Kan man læse til finansøkonom hvis man har fået 00 i skriftlig matematik og 02 i mundtlig?
  • Ekstemporaltekst

    Forumindlæg
    HejJeg skal op i tysk eksamen (2.g fortsætter), og jeg ville øve mig på at oversætte nogle ekstemporaltekster. Men hvor kan jeg finde nogen som allerede er blevet oversat? Håber I kan hjælpe mig.Tak på forhånd,Mr_Mo
  • Er der en som er expert i math???

    Forumindlæg
    Leder efter en som kan hjælpe med mit mat ??
  • aminosyrer... hmm

    Forumindlæg
    Hey..Jeg ved nu godt hvad aminosyrer er, men jeg er slet ikke så god til biokemi, så det med hydrogenbindinger og covalente bindinger kan jeg simpelthen ikke forstå. Jeg håber nogen derud der gider hjælpe mig, for jeg er bange for jeg kommer op i det i biologi mundtlig eksamen.. :(Mange tusinder ...
  • Lektiehjælp i matematik og engelsk

    Forumindlæg
    Heeey people! Nogen, der kender nogen, som ville hjælpe med at undervise i engelsk og i matematik privat? Selvfølgelig med penge.. :) tak på forhånd!
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne øve mig til skriftlig matematik , og ville lige hører om der var nogle der havde, eller evt. kunne finde Matematik syge eksamen stx 2008? M.V.H.