Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 17021 til 17040 af 52987
-
Kræft
ForumindlægHeeeeeeeej i biologi skal jeg lave en projekt om kræftcellers vækst. Er der nogen der kan anbefale mig nogle gode bøger eller hjemmesider hvor jeg kan læse om dette emne, helst bøger. på forhånd tusind tak -
TI89 sælges billigt. Kun 850,-
ForumindlægTI89 til salg. Der tilbydes et kapel og to bøger dertil. Titlerne på bøgerne lyder følgende: 1.bog: Knud Nissen - TI-89 Titanium Voyage 200 Introduktion og eksempler 2.bog: Texas INSTRUMENTS.(dansk) TI89 Titanium/Voyage^tm 200 Lommeregneren er købt op til skoleåret 2005. ... -
Engelsk kursus
ForumindlægHej allesammen.. Jeg ville bare spørge om der er nogle som kender noget engelsk kursus agtigt, får at blive bedre til engelsk. Altså jeg vil gerne deltage i sådan et kusus i sommerferien, da jeg ønsker at blive bedre til eneglsk både skriftligt og mundtlig. Forresten skal jeg i 3G efter ferien -... -
Komplekse tal
ForumindlægTre komplekse tal er givet ved z1=(1,3), z2=-(2,4), Z3=(2,-5) Omskriv tallene z1 og z3 på retangulær form a+b i Hvad menes der med dette? Forstår det ikke helt rigtigt. Og så har jeg også svært ved denne. Z1-1 Og (Z1*Z2) -1 -
Hjælp!!
ForumindlægHej! Jeg har et problem med denne opgave: En brugtbilhandler må sælge en gammel Fiat med et tab på 820kr. Salgsprisen var 14520kr. Hvad havde han selv givet for bilen? Hvor mange procent udgjorde tabet af købsprisen? (helt tal) Vær venlig at forklare mig det, TAK! :D -
lægeattest
Forumindlægkan man få sin lægeattest samme dag man bliver undersøgt? og hvordan er det lige man bliver undersøgt? -
Erfaring med supplering Mat A??????
ForumindlægHej alle på siden. Jeg skal snart starte i et 3 ugers matematik a kursus. Jeg er lidt nervøs hvad angår sværhedsgraden og om jeg overhovedet når at følge med i undervisningen. Kan man godt score en høj karakter i sådan et kursus? Jeg håber nogen vil svar. på forhond rigtig mange tak! -
Matematik i 10.
ForumindlægHeey Folkens. !! Så er jeg her igen, jeg ville bare lige høre, er der nogen der kan foklare mig, hvilken emner man kommer ind på vedr. matematik i 10. årgang. Det vil altid være rart at være forberedt. " ;) M.v.h Aishuu <'33 -
Billeder i JPG ???
ForumindlægHejsa.. Jeg har et problem.. Hvordan får man et billede i JPEG format til at blive til JPG...? -
sygeplejeske
ForumindlægHej alle....... Jeg vil gern høre om nogen ved hvad det kraver at komme ind på sygeplejeskeskole i 2008?? -
Beregn hastigheden v i SI-enhed
ForumindlægHej studieportalen. Jeg er fornylig startet med fysik B. Dog er det nogle år siden jeg har haft det på C-niveau, hvilket gør at jeg har lidt svært ved at lave denne opgave til min fysik aflevering. Beregn hastigheden v i SI-enhed i følgende tilfælde (l=længde, t=tid): a. l=457 m t=43 s ... -
HA (psyk.)
ForumindlægSurfer lidt rundt og kigger på de forskellige uddannelsesmuligheder. Nogen som kan svare mig på følgende.. hvad er forskellen på at læse; 1. HA. (psyk) på CBS 2. Tage hum. bas på RUC og derefter tage psykologi kombineret med HA.- faget I kan vel se hvad det fører til.. Hvad er bedst? Hvilket gi... -
TI-89 sælges
ForumindlægLommeregneren fejler overhovedet intet. ALT + ekstra hører med Dette hører med i prisen: Lommeregner TI Graphing Product CD USB stik Kabel Vejledning/Brugsanvisning - Bog Introduktion og eksempler - Hæfte Hæftet har jeg to af. Giv den ene til din sidemand. Salgspris: 900,- mvh Leah -
Tysk
ForumindlægHej Er der nogen der haft læst teksten Wir konnten uns nur zuwinken? Ved nemlig ikke hvad fanden den handler om -
50 spørgsmål ?!
ForumindlægHej Jeg har fået af vide, at man snart skal op til 50 spørgsmål i teori ? kan det være sandt? Og ved I, hvornår det egentlig skal bruges ? om et par måneder eller et år ? Har brug for noget hjælp :) -
Målestoksforhold
ForumindlægHej jeg sidder med en opgave som jeg har lidt problem med. Den handler om at jeg skal finde ud af hvor stort arealet er på et slot. Længe: 16,3 Bredde: 13,5 Nederst står der 0-----------------100-----------------200 m hvordan skal jeg finde målestoksforholdet? på forhånd tak! -
Introaktiviteter á la navnelege etc.
ForumindlægHejsa.. Nu begynder det nye skoleår jo snart og jeg skal med 2 kammerater være kontaktelev for de nye.. Vi har lige fået at vide, vi skal fylde to timer ud med diverse navnelege o.lign. Da to timer er noget mere end vi havde regnet med ville jeg høre om der var nogen herinde, der havde nogen e... -
Biologi og kemi opgave - hjælp
ForumindlægNogen, der kan hjælpe mig med spørgsmål b og c? :) -
ADVERBIUM
ForumindlægHvis man skal sige .. de tog den overraskende beslutning at love ham frit lejde hvis han samarbejdede loyalt med dem i deres videre undersøgelser,, Her er det ordet >loyalt< jeg skal have fat i og have oversat , for det må vel være et adverbium i denne sammenhæng ? Eller hvad .. Vil bare... -
socialdemokratiet?
Forumindlægheej, har social demokratiet et arbejdsprogram.. eller er det kun et principprogram de har? hvis de har et arbejdsprogram, hvad er så deres udlægning af politik?? MarieCph
