Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 17021 til 17040 af 70316
-
1-06: Lyrik og video (Mundtlig)
ForumindlægHvem har lavet opgaven hvor man skal læse disse to: Kirsten Hamman: Jeg civiliserer mig om morgenen Knud Sørenses "mellem tænderne" og bondeslutspil?... og de opgaver der skal besvares dertil? -
Sidehoved og sidefod
ForumindlægHej Jeg er helt ny i Latex, men har alligevel valgt at skrive mit mini-studieretningsprojekt i Latex, da jeg synes det giver mulighed for et meget professionelt layout. Dog har jeg brug for at vide, hvordan jeg laver sidehoved og sidefod således, at de er opbygget som følgende: Mit navn ... -
At henvise til det mundtlige oplæg i synopsen
ForumindlægJeg sidder som mange andre og er ved at rette min synopsis. Jeg er blevet i tvivl om, om det er ok at henvise til sit mundtlige oplæg i synopsen. Altså er det ok at skrive: "bla. bla. bla et eller andet.... dette vil blive uddybet i det mundtlige oplæg." Eller skal man for så vidt m... -
Haster!!! Blodtyper...
ForumindlægHej.. Jeg sidder med en biologi rapport om blodtyper og skal svare på hvilken/hvilke blodtype(r) børn kan have hvis forældrene har blodtype AB og 0.. Altså spørgsmålet lyder helt præcist sådan: Hvis et forældrepar har blodtyperne 0 og AB, hvilke blodtyper kan deres børn så have? Nogen derkan hj... -
hånden på en varm kogeplade
Forumindlæghej jeg kan ikke komme videre med min opgave og har brug for hjælp. hvad er: somatiske nervesystem motorikse nervesystem motoriske endhed autonome nervesystem jeg håber at i kan svare på dem i forhold til hånden på en varm kogeplade. tak på forhånd -
Udregning
Forumindlægder starter 300 elever på skolen, det er 50% flere end sidste år, hvor mange elever startede sidste år umiddelbart vil jeg sige 150, men svaret er 200. hvad er formlen for den her udregning? -
hjælp (prob....) - har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHej allesammen Nu har jeg fået 1 ekstra dag af min lære til at aflevere min problemformulering. Jeg har virkelig brug for hjælp det er ikke lige min stærke side :( De overordnede emner er: - Afslutning af 1. Verdenskrig - Fredsaftalen - Versailtraktaten indflydelse på 2. Verdenskrig hvordan k... -
produkt til problemformulering
ForumindlægHej, vi er 2 drenge fra 8. klassse, der skal lave et godt produkt til projektugen, og vi er løbet tør for idéer. Vi har allerede prøvet at lave en hjemmeside, men det virkede ikke. (vi har om klima/klimapolitik) nogen idéer? -
Karakterer folkeskolens eksamen
ForumindlægHej, jeg er ny herinde, så hej, hehe. Jeg har bare lige et spørgsmål vedr. karakterene til FSA eksamner. Får man karakterene løbende, eller får man dem først at vide til dimensionen? -
proteiner- sekundærstruktur
Forumindlæghvad er de funktionsmæssige ligheder og forskelle mellem globulære proteiner og fiberproteiner?? -
Dansk tekster :O)
ForumindlægHejsa :O) Jeg står og mangler en pæn stak dansk tekster. Kan man finde det herinde eller er det kun opgaver der er herinde? synes ikke lige jeg kan finde helt rundt i det -
Logaritmer
ForumindlægGør rede for logaritmefunktioner og bevis regnereglerne for logaritmer? Hvad er logaritmer=? -
Magnetisme
ForumindlægHej jeg har en fysikopgave og en af spørgsmålene er hvem opdagede magnetismen? Nogen der kan hjælpe? -
Dansk Demokrati og national identitet?
ForumindlægHvis nogen har noget til dette, må de meget gerne sende det til mig.. dette er mine temaer og har fået en del artikler udleveret.. skal op imorgen kl 08 sidste eksamen, har brug for hjælP? Hjælp mig [email protected] -
Lavede fejl på optagelse.dk
ForumindlægJeg sad i dag på optagelse.dk og udfyldte uddanelsesønsker. Jeg indså ikke at man skulle/kunne udfylde en præsentation af en selv. Vi fik undserskreven valgende uden at indse dette. Vi ved nu ikke hvordan vi kan ændre eller redigere i det. Jeg ville dog gerne ændre dette, da det ville være en ska... -
Problemformulering til Dansk-historie opgave
ForumindlægHej :) jeg skal nu igang med at skrive en stor opgave om oplysningstiden og holdberg. Jeg har læst hans værk "Erasmus Montanus" som jeg skal inddrage, men jeg kan ikke finde på en problemformulering. Nogen som har nogle forslag evt '? :) -
Eksamen.
ForumindlægHej er der nogen der ved hvordan man kan bestå i eksamen. på forhånd tak -
Frøkenen - Herman Bang
ForumindlægHvad vil I mene, budskabet er i Herman Bangs novelle "Frøkenen" fra 1883? Og hvordan sætter den problemer til debat? -
Idealisme og materialisme
ForumindlægHvornår er et historiesyn i en tekst idealistisk og materealistisk. Hvad er er forskellen? -
Hjælp til: De blå øjne
ForumindlægHej folkens:) jeg tænkte på om der var nogle der havde en analysemodel til de blå øjne? Skal op i den til eksamen på torsdag, så ville være rat med lidt hjælp:)
