Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 17061 til 17080 af 101232
  • Porter

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der præcis ved hvad Porters holdning er til skat
  • Hvad menes der med denne tekst, er det alvorligt eller intetsigende

    Forumindlæg
    Er det muligt at få sit overarbejde udbetalt akut, da det drejer sig om min svigermor i Thailand der skal have en operation.
  • ANSØGNING TIL KVOTE 2

    Forumindlæg
    Jeg søger ind på medicinstudiet, og der skal jeg ikke lave en ''motiverende ansøgning'', dog skal jeg vedlægge dokumentation for at jeg kommer til at opfylde de specifikke fagniveaukrav. Nogen der ved, hvad dettte skal betyde?
  • Medicin - ku - 1. semester (Spørgsmål vedr. kemi eksamen forberedelse)

    Forumindlæg
    Hej Alle. Jeg læser medicin på 1. semester på KU, efter hvert emne i kemi bliver der stillet en masse opgaver fra Bogen (McMurry), opgavehæfte, samt tentamensopgaver (som er tidligere eksamensopg.) Mit spørgsmål er dermed om det er nok blot at regne tenatmensopgaver eller burde man også løse de ...
  • Vurdering af aflevering på tysk A?

    Forumindlæg
    Er der nogen, der vil give mig en cirka karakter på følgende aflevering?
  • Matematik i den større skriftlige opgave?

    Forumindlæg
    Tja. Så er det (endelig?) tid til at 3.g'erne begynder at overveje hvad de vil skrive om i deres større skriftlige opgave - først og fremmest hvilket fag, dernæst hvilket emne. Personligt er jeg i tvivl om faget. Af den grund vil jeg høre om der er nogen af jer der enten har skrevet eller ha...
  • En dag i mit liv

    Forumindlæg
    Hej, jeg går i 6. klasse, og har skrevet en stil om "en dag i mit liv". Jeg ville bare spørge om i syntes den er godt skrevet, og evt. hvilken karakter i tror jeg kan få for den.
  • SSO - vægtning

    Forumindlæg
    Hej.. er lidt i tvivl, så håber da nogen kan hjælpe mig. Min problemformulering indeholder tre spørgsmål. 1. Gør rede for.... 2. Sammenlign... 3. diskutér.. Er lidt i tvivl om vægtningen af hver opgave.. Er det bare ligesom normale skriftlige opgaver? altså hvert spørgsmål vægtes lige højt?? Håbe...
  • dansk afl

    Forumindlæg
    ville lige høre om der er nogle der kan forklare hvad man skal komme ind på når man skal skrive stilanalyse og syntaktisk analyse i dansk??
  • Hvorfor kan polære og upolære molekyler ikke blandes?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg ved, at polære stoffer er vandopløselige og derfor hydrofile. Derudover danner de en negativ og en positiv ende, hvilket gør, at de binder sig stærkt til hinanden. Upolære stoffer er derimod det modsatte, vandskyende og derfor hydrofobe. De danner ikke en negativ og en positiv ende, m...
  • Årskarakter

    Forumindlæg
    Hej. Dækker årskarakteren i et fag, i det skriftlige, over de senest afleverede opgaver eller alle opgaver på året? Det er, fordi jeg har fået 12 i omkring 2-3 af mine afleveringer i et fag. Men i den anden sidste aflevering fik jeg 10-12 og her i den sidste fik jeg 10. Hvad vil tælle mest? Hvad...
  • Gør rede for procenter ???

    Forumindlæg
    Jeg er lidt lost med et af mine eksamensspørgsmål, da jeg ikke helt forstår begrebet "redegørelse" i matematik, og specielt ikke ved procenter?? Mit eksamenspørgsmål lyder således: Du skal redegøre for regning med procenter og vise, hvordan man anvender renteformlen: Kn = K0·...
  • Big Bang

    Forumindlæg
    Er der nogen der har et beregningseksempel i forbindelse med Big Bang - teorien?
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hey har lavet en fysik rapport om atomer, men vores lærer har ikke vist os nogle ekperimenter. Er der nogle der kan hjælpe???? Det haster . P.s går i 9 kl.
  • tysk eksamen hhx 2006

    Forumindlæg
    Nogen der har skrevet tysk A eksamen 2006?
  • Gennemsnit af årsprøvekrakterer

    Forumindlæg
    Hvordan beregnes gennemsnittet af årsprøvekaraktererne? Er det et vægtet eller uvægtet snit? Vil de sammen med årskaraktererne udgøre årsgennemsnittet?
  • idræt på gym

    Forumindlæg
    Hvad laver man som regel i idræt på gymnasiet?
  • Engelsk stil

    Forumindlæg
    Er der nogle der gider at rette min stil på 1 ½ side?
  • Skal der opstilles en problemformulering og problemstillinger til historie-eksamen?

    Forumindlæg
    Hej allesammen, Skal der opstilles en problemformulering og problemstillinger til historie-eksamen? For er meget i tvivl.
  • Syre/base - DET HASTER - EKSAMEN!!!

    Forumindlæg
    Hej SP Er der nogen, der ved, hvad denne middelstærke syre hedder: Fe(H2O)63+? Mange tak på forhånd!