Søgning på: religion eksamen. Resultater: 17081 til 17100 af 37418
-
Torben og Maria HELP!
ForumindlægHEJ :D Jeg skal skrive en litterær artikel om Novellen Torben og Maria skrevet af Naja Marie Aidt . Ville høre om nogen havde gode ideer eller evt. havde en tidligere opgave liggende, som jeg kunnne få noget inspiration fra :) Mange tak på forhånd! :D -
Kokain basisk
ForumindlægJeg har en opgave i kemi hvor jeg skal forklarer hvorfor cocain er basisk. Er der nogen der ved det? -
Miss Wet T-Shirt (Tidl eksamensopg.)
ForumindlægJeg ville bare høre om nogle ligger inde med svarene på denne tidligere eksamensopgave i erhvervsret? -
Metodiske overvejelser.
ForumindlægJeg er jo så igang med at skrive DIO, jeg har fået svaret på min problemformulering og skrevet en indledning hvor jeg kommer ind på migration (vores emne) generelt og min egen problemformuleringsforklaring, eller hvad man nu skal kalde det. Men nu er mit store problem kommet, jeg skal skrive føl... -
Acetylsalicylsyre
ForumindlægReaktionen: Salicylsyre+ ethansyre --- -> Acetylsalicylsyre + ethansyre Det eneste som jeg får at vide i denne opgave er strukturen af acetylsalicylsyre og ethansyre...Jeg skal derefter tegne strukturformler, for reaktanterne. Jeg er helt på bar bund. Hvilke trin/ hvordan vil ... -
SRP Jordskredsvalget
ForumindlægHej Jeg går og overvejer hvad jeg skal skrive srp om. Jeg overvejer at skrive samf/historie om jordskredsvalget. Er der nogen der har erfaring med at skrive srp i et lign emne (parti/vælgeradfærd, politisk kommunikation osv) Tak på forhånd -
SÆLGES BILLIGT: 2 x TI-89 og 1 x TI-84
ForumindlægJeg sælger disse billigt. Skriv for mere info. -
Hvor findes prøver for sidste år..?
ForumindlægHej Ved i hvor man kan finde de skriftlige prøver fra sidste år, fx biologi c ? -
Tips/hjælp til mat prøve
ForumindlægHey jeg skal have prøve efter ferien i matematik (2.g A+) i ekspontial funk, logarimte funk., grænseværdi og regression. Er der nogle der måske kan nogle links til noter/opgaver der er gode at tage med til prøven? -
Hjælp
ForumindlægHejsa, jeg har sidste år afsluttet fysik på 02. jeg havde fysik på c. jeg har i de to andre c-fag fået 7. jeg er i tvivl om jeg skal have fysik på b i 3.g. hvad ville i gøre? er fysik b-niveau meget svært? hvad ville i gøre? altså ville i synes det var fint at få 02 i fysik som c-fag? synes i jeg... -
Fokus i AT-fremlæggelse
ForumindlægHej alle.. Så er det snart ved at være tid til AT igen, skønt! Jeg har lige et par spørgsmål angående fremlæggelsen i AT. Efter introduktion skal jeg forklare/uddybe nogle af mine problemstillinger.. jeg skriver om den spanske borgerkrig og Hemingways roman "For whom the bell tolls" (h... -
Hjælp! FSA mdt. dansk
ForumindlægHej, jeg har trukket emnet "Vold" til mdt. dansk og har ud af det emne valgt at analysere en artikel. Hvordan gører jeg det bedst? Hilsen peligro -
udregning pct
ForumindlægHvordan udregner jeg pct., hvis jeg har 127 personer. og 92 støtter om et lovforslag fx. Hvordan udregner jeg så hvormange pctt det er? -
Essayskrivning
ForumindlægJeg vil gerne høre fra folk, som har en rigtig god trin for trin plan over hvordan et essay skal skrives. -
Første rejse til månen
ForumindlægHEj....... skal op imorgen... problemformulering: Vi vil gøre kort rede for den kolde krig, med særligt fokus på rumraketter. Vi vil komme ind på udviklingen af raketterne som blev brugt under den kolde krig til rumforskningen og udviklingen af rumraketten. Derudover vil vi diskutere hvad det h... -
SSO
ForumindlægHej...\n\nJeg er ved at skrive SSO, men er nu blevet lidt i tvivl om hvor lang den skal være. De formelle krav til opgaven siger 15 sider. Den vejledning jeg har siger at hvis man vil være sikker, skal man skrive med størrelse 12 og halvanden linie afstand samt 3 cm i margen. Men så vidt jeg ved ... -
Er dette korrekt?? trekanter
ForumindlægHej igen.. Har vedlagt et dokument - er disse resultater rigtige? På forhånd tak! ;-) -
Eksistentialisme problemformulering
ForumindlægHej Jeg skal skrive en max 5 siders opgave om eksistentialismen hvor jeg regner med at vile sammenligne Kierkegaard og Sartre.. Nogen som har idéer til indhold og en problemformulering? -
Matematik på B niveau
ForumindlægHej... Jeg vil høre om der var nogen der vidste om det var muligt og skifte over til matematik i B niveau i denne tid af året på første HF? Hilsen Ali -
overordnet tema?
ForumindlægSidder med en engelsk stil "Sand", eksamenshæfte 2004 HN. Problemet er bare at jeg synes at hostorien er så tynd at jeg ikke kan finde noget overordnet tema. Jeg har set den stil der ligger herinde, men synes ikke den var til megen hjælp af nogen art. Hvis du har læst vil jeg meget gern...
