Søgning på: Dansk. Resultater: 17101 til 17120 af 40954
-
AT 2011
ForumindlægHej alle. Jeg skal op i AT - overvågning & iscenesættelse i fagene dansk A og mediefag C. Kunne godt bruge lidt inspiration med hensyn til emnevalg. :) -
terminsprøve(imorgen) _ vil have repons
ForumindlægHej er der ikke en der vil være sød at give repons eller hvad jeg skal gøre bedre. Skal op i mundtlig dansk imorgen, men skal først der ind kl. 13'' -
søvn
ForumindlægI Go Aften Danmark sagde værten, at 1/3 af danskerne led af søvnproblemmer.. ER det virkelig rigtitgt og hvad skyldes det? -
refleksiv
ForumindlægHej Er der nogen, som kan forklare mig, hvad refleksiv betyder? Fx hvis man nu siger ''Danskerne er blevet mere refleksiv'' På forhånd tak! -
hjælp--> Argumenter for Samfundsfag
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til en dansk tale, jeg skal argumentere for, hvorfor man skal vælge samfundsfaglig studieretning. Kan I godt hjælpe mig med at argumentere for det? Tak på forhånd -
Microsof
ForumindlægHar problemer med at lave et genvejstast til Microsoft Equation 3.0 Editor i Word 2007, på dansk. -
Hjælp med oversættelse
ForumindlægHej.. er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte noget dansk til fransk? det er omkring 300 ord please?? -
Overvågningssamfund - artikler der er for og imod
ForumindlægHej! I min AT opgave er emnet gadeovervågning. jeg har fagene Dansk/Samf Mit hovedspørgsmål er noget lign.: Hvilken betydning vil det få, hvis vi på alle gader i alle danske storbyer fik gadeovervågning? sådan ca.. Jeg mangler ressourcer! Jeg mangler nogle artikler, taler, udtalelser der handler ... -
B niveau
ForumindlægEr der nogen der kan rette min dansk stil hvis det er muligt? Den er for til imorgen, og jeg har rettet så meget som muligt! -
Hjæø
ForumindlægHejsa jeg skal til optagelsesprøve på hf snart, så vil jeg høre hvordan prøven foregår og om den er svær eller let? Skal op Dansk-Engelsk-Matematik. -
Rettelse af sætninger
ForumindlægHej.. Er der nogen der vil rette nogle sætninger jeg har oversat fra dansk til tysk?? pllzz :) Sana ps. skriv til mig. -
Pensum fra universitetet
ForumindlægHej. Jeg leder efter pensum til dansk på universitetet for at se, hvad der bliver læst helt nøjagtig. Nogen der læser det, gerne vil dele det med mig? Det ville være en kæmpe hjælp for mig! Tusind tak på forhånd. -
Ordsprog!!:))
ForumindlægHejsa:) Man kan bruge udtrykket "Det har båret frugt" på dansk men hvordan definerer man det på engelsk??:) Håber der er nogle søder mennesker der vil hjælpe:) - På forhånd tak! -
eksport-muligheder
ForumindlægHej Nogen der ved hvilke modeller eller hvordan man finder ud af hvilke eksport-muligheder en danske virksomhed fx. Daloon har. -
beregninger på ti-nspire cas
Forumindlæghej .. er der nogen der ved om man kan finde videoer, hvor man kan se hvordan man kan regne på ti-nspire cas . helst foreklaret på dansk ! -
Fortolkning af "Pigen der legede med ilden"
ForumindlægHej. Jeg skal i dansk skrive en rapport om "Pigen der legede med ilden", og ville derfor lige høre, hvordan bogen skal fortolkes? -
HJælp til Spansk Aflevering
ForumindlægHar lavet en spansk aflevering, der er ikke dansk oversættelse men kan nogle prøve at rette så godt som muligt.. den er vedhæftet. -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket skæbnefortællinger i dansk... Er der nogle som kan komme med nogle bud om hvad jeg kan bruge som eksamens tekst.?..?? -
Levende reklame
ForumindlægHej Alle.. Jeg skal op i mundtlig dansk og har trukket fordybelsesområdet "Levende Reklamer" Er der nogen der kender en god en med 'kød i??? Kan ikke rigtig finde en.. :) -
retskrivning
Forumindlæghej, jeg skal op i retskrivning i dansk snart. Jeg ville hører om der er nogen, som ved hvilke opgaver i selve retskrivningen giver flest point. ??
