Søgning på: musik analysemodel. Resultater: 1701 til 1720 af 3597
-
DHO om borgerkrigene slesvig.
ForumindlægJeg sidder og skal igang med min kildeanalyse.. Meen jeg er itvivl om hvordan jeg skal gøre. Nogen der har en analysemodel eller noget lign.? Evt. forslag til hvordan man skriver en god opgave.. her er arbejdspørgsmålene :) Analysere kilderne med henblik på at svare følgende spørgsmål: ... -
pædagogik
ForumindlægProblemformulering:hvordan vækker og støtter vi de unges engagement og lyst til deltagelse i læringsaktiviteter omkring sundhed i eget liv, med udgangspunkt i KRAM faktorene Hvilken analysemodel(er) ville i bruge i en planlægning a formidlingsaktiviteter i en praktik, for at kunne tage hensy... -
før dansk skr. eksamen
Forumindlæghej... jeg opretter denne tråd for at alle 3'gere på stx, lige kan give hianden de sidste råd for forberedelse osv. inden vi skal til dansk eksamen i moregn :P skriv hvis i har nogle fede analysemodeller eller hjemmesider man kan få glæde af at læse igennem før man sidder og sveder imorge... -
Dansk A eksamen :)
ForumindlægHej folk Jeg skal op til eksamen i dansk a i morgen. (:S) Jeg har siddet og læst, og syntes jeg har styr på det meste. Mine perdrioder, ismer, forfattere, analysemodeller og resumerer af tekster. Men syntes ligesom der er noget der mangler? kan bare ikke lige komme på hvad. Nogen der har været e... -
Jeg har 1 meget vigtigt spørgsmål
ForumindlægHvis man skriver SSO i engelsk A og skal lave analyse og fortolkning af en novelle, så skal man vel ikke bruge engelsker termer, terminologi? som composition, narrator, point of view osv...vel. Jeg har fået af vide at jeg skal skrive i dansk, men novellerne er på engelsk og noget af min litte... -
Lektiehjælp i herning
ForumindlægHej alle sammen! Kender i et sted, hvor man kan få lektiehjælp i dansk på A-niveau i HERNING. Min søn har brug for hjælp med analysemodeller især analyse af digt, altså hvordan analyserer/fortolker man et digt? Og lidt hjælp med stil (Rettelse af grammatikken i stilen). Så hvis i kender et sted e... -
SKriftlig imorgen
ForumindlægSå er der Dansk skriftlig eksamen imorgen. Nervøse? Hvordan læser i op idag? Jeg er i fulde sving med analysemodeller, noter, forskellige bøger mv. Hvis du har nogle super gode links eller andet, du kunne tænke dig at dele, ville det bare være skønt! Jeg tænker især på 'opskrifter' til hh... -
Hvad gør en god grundplan?
ForumindlægHej.. jeg sidder og forbereder mig til eksamen i faget design.. I den forbindelse leder jeg efter en analysemodel eller nogle generelle retningslinjer, som beskriver den 'gode grundplan'. Hvordan forholder man sig kritisk til grundplanen mht. ruminddelinger, størrelserne osv? Håber der er... -
Analyse af H.C Andersen
ForumindlægHej folket :).. Jeg står og skal analysere to H.C Andersen eventyr, og jeg skal tage to som har noget tilfældes med hinanden. Men så kom jeg i tanke om, hvor meget mere forlanges der i en analyse af et eventyr i gymnasiet, i forholdet til i folkeskolen? Håber at kunne få svar, og (evt.) en analys... -
Analyse af H.C Andersen
ForumindlægHej folket :).. Jeg står og skal analysere to H.C Andersen eventyr, og jeg skal tage to som har noget tilfældes med hinanden. Men så kom jeg i tanke om, hvor meget mere forlanges der i en analyse af et eventyr i gymnasiet, i forholdet til i folkeskolen? Håber at kunne få svar, og (evt.) en analys... -
Asken Brænder, Soldatens Paradis
ForumindlægEr der nogle af jer der har lavet en analyse af denne her opgave? og ellers hvem af jer har en analysemodel til New Journalism? jeg skal analysere den her historie af triologien Asken Brænder og finder det ret svært, da det kommer til at påvirke min første standpunkts karakter ville jeg virkelig ... -
Billedanalysemodel
ForumindlægHeyo! Nogen der ligger inde med en analysemodel til billeder på gymnasieniveau (helt bestemt 3.g.)? Ved at der ligger en inde på studienet.dk, men jeg gider simpelthen ikke betale for den. Er der nogen der evt har downloadet den der kunne smide den op? Eller en tilsvarende? Har bare virkelig brug... -
Online lektiehjælp
ForumindlægHejsa. Jeg er en lærerstuderende der tilbyder min hjælp i dansk til folkeskoleelever online. Jeg kan evt rette opgave, grammatik og give input. Hjælpe med analysemodeller til fx digte eller noveller andre ting. Min e-mail er: [email protected] Vh. Samantha Larsen Hjælpe... -
KOMM/IT - EKSAMEN
ForumindlægHej STUDIEPORTALEN.. - Er igang med mit afsluttende projekt i KOMM/IT inden eksamen, men mangler stadig at færdiggøre mit Produkt, har tænkt på at skulle lave en informations-reklame/kampage. Er lidt i tvivl om, hvordan det skal gøres osv, med analyse, nogle der har en analysemodel, eller ideer... -
Ord jeg ikke fatter HJÆLP TAK! :/
ForumindlægHey, skal op til dansk mundtlig i morgen har virkelig virkelig brug for jeres hjælp! er der klogehoveder der kan fortælle mig hvad det menes i en Kunst/folkeeventyrs Analysemodel - Personbeskrivelse, Personkarateristik, Morale, Hvilke følelser findes i eventyret (WTF?), hvad kan vi bruge eventyr... -
Ord jeg ikke fatter HJÆLP TAK! :/
ForumindlægHey, skal op til dansk mundtlig i morgen har virkelig virkelig brug for jeres hjælp! er der klogehoveder der kan fortælle mig hvad det menes i en Kunst/folkeeventyrs Analysemodel - Personbeskrivelse, Personkarateristik, Morale, Hvilke følelser findes i eventyret (WTF?), hvad kan vi bruge eventyr... -
Ord jeg ikke fatter HJÆLP TAK! :/
ForumindlægHey, skal op til dansk mundtlig i morgen har virkelig virkelig brug for jeres hjælp! er der klogehoveder der kan fortælle mig hvad det menes i en Kunst/folkeeventyrs Analysemodel - Personbeskrivelse, Personkarateristik, Morale, Hvilke følelser findes i eventyret (WTF?), hvad kan vi bruge eventyre... -
Analyse af tekst
ForumindlægHej alle. Jeg skal skrive en analyse af en artikkel, og har fundet nogle gode analysemodeller, men spørgsmålet er hvordan jeg skal skrive det? Som fx at jeg skal skrive om artiklens opbygning, hvor dybtegående skal man være der? med hensyn til rubrikker underrubrikker osv. skal man beskrive hvad ... -
Analysering af promotion
ForumindlægHej, Jeg er ved at lave min SRP opgave, og i min problemformulering er jeg blevet bedt om at analysere Coca Colas promotion. Hvilke analysemodeller ville i tage med her? Jeg vil gerne være sikker på at jeg ikke overser noget. På forhånd tak for hjælpen :-) -
SRP - hjælp!!!!
ForumindlægHej med jer. Jeg har brug for hjælp til at definere en tekstgenre. Teksten er på dansk, den fylder 10 sider, skribenten udtrykker egen mening samt inddrager interviews hun selv har lavet - så deres meninger kommer også til udtryk. Nogen der ved hvordan man analysere sådan en tekst. Analysemodel...
