Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 17181 til 17200 af 134825
-
Engelsk spørgsmål 'engage'
ForumindlægHej Jeg skal skrive et engelsk essay, hvor andet spørgsmål er 'How does A.S Neill engage the reader? Give examples from the text. Jeg ville bare lige høre, hvad i vil mene man skal have med til at besvare spørgsmålet? Håber i kan hj&a... -
Gode Kortfilm til Eksamen
ForumindlægHejsa:) Jeg skal snart til eksamen i mundtlig dansk og har trukket emnet "Kortfilm", hvilket altså tvinger mig til at vælge en kortfilm og analysere den. Men jeg kan bare ikke finde én, der er nok stof i! I klassen har vi gennemgået: Sort Passager, Eksamen, 100 meter fri og Livets vand... -
Dansk mundtlig eksamen - reklamefilm
ForumindlægHej. Jeg har været så heldig at trække emnet reklamer som mit fordybelsesområde. Men jeg er virkelig i mangel på en reklamefilm med en god dybde og som har et stærkt budskab. Kan i hjælpe mig? -
Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej. Om en månedstid står jeg i den situationen, at jeg skal op i fysik/kemi FSA som så mange andre. Min lærer har sagt, at under prøven skal man vise 12 forsøg til det emne man trækker! Jeg synes, 12 forsøg på1,5 time lyder som vanvittig mange, så vil bare høre nogle af dem, som måske har været ... -
Eksamen i morgen - hjælp med et kort spørgsmål
ForumindlægDiskutere effekten af planternes nettoprimærproduktion på kuldioxidkoncentrationen i atmosfæren. Tak på forhånd :D -
JEG DUMPER TIL MIN EKSAMEN
ForumindlægHVORDAN LØSER MAN DENNE SLAGS AFOPGAVE; r1=-2, r2 =-2 og (g,h) = (-1,-1) ??????????? pleassee help me -
eksamen hvad skal jeg sige
Forumindlæghej jeg har valgt og sige lidt om homeless(hjemmeløse). Hvad skal jeg sige kan i ikke hjælpe mig -
HJÆLP! Fysik eksamen imorgen
ForumindlægHej, Jeg har virkelig brug for hjælp til, hvilke forsøg jeg kan lave om følgende emner: Salte, Elektrolyse, Ioner, Metaller og Kerneenergi - På forhånd tak for hjælpen! ;) -
Billedeanalyse til dansk eksamen
ForumindlægHej alle sammen Står i lidt af et dilemma.. Jeg er ved at analysere et billede der hedder " Fra højbro plads" http://www.kunstnyt.dk/fischer1-5.jpg Jeg er i tvivl hvilken total det er. Så håber i kan hjælpe mig :-) -
HJÆLP KRISTENDOMSKUNDSKAB EKSAMEN : verdensreligioner
Forumindlæghej alle samme. jeg har trukket emnet verdensreligioner men ved ikke hvad mit underemne kan være. Jeg skal lave en problemstilling hvilket ikke er det samme som en problemformulering. Har i nogle ideer hvad det kunne være? -
Mundtlig eksamen i biologi!
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig biologieksamen her på fredag, og er stødt på noget jeg ikke kan finde svar på! hvad er energistofskiftet? Jeg har kigget i min bog men kan kun finde nogen basalstofskiftet og energibalance! :( håber nogen kan hjælpe!!! -
Fysik eksamen HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPPPP
ForumindlægHej... Jeg skal til fysikeksamen om et par dage (folkeskole) og jeg skal bruge noget hjælp. :'( Er det en god idé at lave sin disposition hjemmefra eller..? Please hjælp... -
Mundtlig Bio-eksamen???
ForumindlægHej alle! Jeg står i den herlige situation at jeg skal op i biologi på højt nivaeu (gym, efter den gamle reform) i næste uge, hmm Men jeg er bare ret meget i tvivl om hvordan det kommer til at foregå og især hvordan spørgsmålene er udformet?? Får man et overordnet emne at fortælle om, eller nogle... -
Eksamen Samf. A niveau
ForumindlægHvordan foregår forberedelsen til samfundsfagseksamen på a nieveau og hvor lang tid har man til forberedelse??... -
tvivl om religions eksamen
ForumindlægMin religions lærer har sagt til os at, det ville være godt som udgangspunkt at spørge sig selv: "Hvad fortæller teksten mig om FX Islam...?" Så er det bare der hvor jeg tænker... Er det så hvad tekstens FORFATTER fortæller mig om Islam eller omvendt? -
Produktion af enzym - eksamen
ForumindlægHej er der en der vil hjælpe med følgende spørgsmål :) Diskuter hvilke fordele produktionen af enzym kan give -
Mundtlig dansk eksamen - På grænsen
ForumindlægHejsa, jeg har trukket et fordybelsesområde, der lyder: På grænsen. Men jeg er fuldstændig på bar bund, netop fordi emnet er så bredt. Jeg ved slet ikke, hvor jeg skal starte. Jeg har overvejet at vælge en novelle eller et maleri.. Er der nogen derude som har en ide? -
korte spørgsmål? argumenter eksamen
ForumindlægHej. Er der nogle gode gloser for disse ting? 1. Hvordan har sproget virkning på forfremmelsen af budskabet? 2. Hvordan har symboler og metaforer en virkning på teksten? -
Fysik eksamen mundtligt.
ForumindlægGoddag jeg skal snart op i fysik og det første emne som jeg skal snakke om er et ballonprojekt. Jeg tænkte på at snakke om de elementer man skal kunne for at få en ballon op og flyve som opdrift, densitet, tryk og runde af med hvad der skete ved min ballon. Er det en god ide? -
forsøg om palmeolie til naturfags-eksamen
Forumindlægvi har naturfags-uge og skal fremlægge med 2 forsøg. vi arbejder med "Produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget". vi har fundet ét forsøg men har svært ved at finde et mere, som er passende til emnet "palmeolie". vi ville virkelig sætte pris på, hvis nogen hav...
