Søgning på: matematik 1g. Resultater: 17201 til 17220 af 32350
-
Begrebet differential kvotient
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i matematik på B-niveau på tirsdag og sidder lidt fast i de sidste spørgsmål. et af spørgsmålene lyder følgende: Gør rede for begrebet differentialkvotient, men hvordan gør man lige det ? og hvad betyder det ? på forhånd mange tak -
Ret linie
ForumindlægHej alle Hvordan tegner man en ret linie ind på TI89, når man allerede har tegnet tangent og graf. Den skal have en hældning på -2. Ps: Skal man tegne grafer til matematik b niveau eksamenen? Den skriftlige ? Kan man komme ud for det? -
Differentialkvotienten og væksthastighed!!!!!! Eksamen i morgen..
ForumindlægJeg har fået følgende spørgsmål til min eksamen i matematik på B-niveau i morgen... Redegør for sammenhængen mellem differentialkvotient og væksthasikghed... Er fuldstændig blank!! Nogen der kan hjælpe????:) -
Hjælp. funktioner.
ForumindlægJeg kan sagten finde ud af opgave a... Men hvordan udregner jeg b,c og d?? (se billed) P.s: i må gerne skære det ud i pap. hilsen Matematik-mongolen. -
Dumpe eksamen
ForumindlægJeg ved godt at mange af jer måske ikke kender til svaret, men hvor mange chancer er det man har på lærerseminariet i de 4 år hvis man dumper. Jeg dumpede forleden dag i matematik. -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej venner Jeg skal snart til skriftlig eksamen i matematik på b-niveau, og tænkte i den forbindelse om der nogen som kendte hjemmesider, eller andet, hvor man kunne træne sin færdighedsregning, hvor pågældende hjemmeside også har facitliste? :) -
Eksamens hjælp.
ForumindlægHej. Jeg går på studieskolen, og læser Matematik B niveau, som jeg skal bruge til at komme ind på HA. Jeg har aldrig rigtig sat mig ind i matematik, og det meste af min gymnasietid blev brugt på at have det sjovt. Jeg blev student fra Rungsted Gymnasium i 06, og har aldrig brugt matematik side... -
Eksamen
ForumindlægHej alle Skal op til skriftlig matematik b om 7 dage, noget jeg skal være opmærksom på? Hvis I sidder med nogle gode tips må I gerne dele dem. Og jo, skal nok huske vand og læse op. -
synopsis
Forumindlægjeg skal lave en synopsis til matematik til den mundtlige prøve. jeg vil en kigger på min synops og side , om min lærer vil godkendt det. jeg sender min synopsis -
Hjælp til 3 opgaver!
ForumindlægHej, jeg er snart færdig med min lange matematik opgave- har dog virkligt svært ved disse tre opgaver, nogen som kan udregne dem for mig? (Opgaverne er lagt ind som billede) -
FSA
ForumindlægHej, Skal om ikke så lang til have terminsprøve og ville derfor spørge, om der var nogen der muligvis har en fsa opgave liggende/internetside, så man på den måde kan forberede sig. Dette kunne være i matematik, engelsk etc. På forhånd tak! -
FSA problemregning ! hjælp!
ForumindlægHeej :) Jeg skal snart til FSA i matematik. Min stærke side er færdighedsregning og det har jeg ingen problemer med.. Men problemregning er jeg virkelig dårlig til :( Er der nogen gode fif til problemregning?? -
numerisk variabel og kategorivariabel
ForumindlægHej, jeg skal i min matematik aflevering fortælle hvilke resultater der der numerisk variable og kategori variable. Dog ved jeg ikke hvad det er, er der nogle som kan forklare det? Tak på forhånd :D -
Parabel og hyperbel 9. klasse
Forumindlæghej, skal til fsa matematik i morgen, og sidder derfor lige og øver mig lidt. Men jeg kan bare ikke huske, hvordan funktionen/ligningen for henholdsvis en hyperbel og parabel ser ud. Håber i kan hjælpe. På forhånd tak -
Havde I eksamen idag?
ForumindlægJeg har et spørgsmål til alle jer, som går i 9 klasse. Var i også op i matematik eksamen idag? Vi fik jo både en færdighedsregning og en problemløsning, er der nogen af jer der kan huske hvad problemløsningen hed? -
TI-89 søges! Hurtigt!
ForumindlægHej, Jeg søger en TI-89 / TI-89 Titanium til matematik på A. Er villig til at give 800-900 kr. Helst med alt tilbehør. Min mail: [email protected] -
chi^2 test
ForumindlægHej, ville det være tilstrækkeligt at gennemgå dette til en mundtlig eksamen http://www.webmatematik.dk/lektioner/matematik-b/statistik/chi-2-chi-2-test Jeg også skal komme ind på kvartilsæt og boksplot for ugrupperede data -
Gennemsnitsfart
ForumindlægHej Jeg sidder og laver en matematik aflevering og kan ikke helt huske hvordan man regner gennemsnitfart ud. eksempel: En bil kører 52m på 24 sekunder. Hvad er gennemsnitsfarten? gerne med udregning. Tak på forhånd :) -
Tak
ForumindlægHej alle Var oppe til matematik idag, fik 10, vil takke jer for jeres hjælp, og for at I har været med i min udvikling. Det stopper naturligvis ikke her, hæver det til A og læser det på uni. ;D -
Højder?
ForumindlægHvordan gør jeg..? opgaven lyder: Find højden vS i trekanten? hva kan ikke sige mere da det er fra en matematik test som vi er igang med at lave..?
