Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 17221 til 17240 af 142867
-
karakter?
ForumindlægHvad er det for noget med de karaktere som er givet her inde... fx. 9\\a for en eksamensstil (gymnasie)... men kun 9\\c for en 1.g opgave... det er da også på a niveau... -
Hjælp!
ForumindlægNogen der har lavet opgave 1209 i mat 1 af jens carstensen og jesper frandsen ? Eller evt har en besvarelse af det velhæftede dokument ? -
ideologiske og politiske grundholdninger
Forumindlægopgaven er ideologiske og polistiske grundholdninger ( udbud,efterspørgsel, marketkræfter og marketsligevægt Liberalisme Konservertisme socialisme sociallberalisme -
Det gyldne snit forhold
ForumindlægHej, jeg har lidt problemer med denne opgave. Nogle der kan hjælpe? Medianen og middeltallet er udregnet til henholdsvis 1.6108 og 1.6055 -
Gode vendinger?
ForumindlægEr der nogen, som ved om der eksisterer en hjemmeside med gode engelske vendinger? Vil gerne variere mit sprog (i dette tilfælde sidder jeg med en skriftlig opgave...) -
Spinat.
ForumindlægHvordan løser man dette? Ö z = 20,3 + 61,4 * 0,884^t .. hvor t er tiden. Opgave b) Bestem nitratindholdet, når vitaminindholdet er 15. -
Skriftlig tysk stx A
ForumindlægHvordan foregår skriftlig tysk på A niveau på stx? Er det en oversættelse, og en novelle og derefter nogle opgaver der skal besvares eller hvorledes? -
Kalkulationsrente
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har problemer med at løse den her opgave (se vedhæftede fil). Hvordan skal jeg gribe den an? På forhånd tak. Sofie. -
Tid/kørsel
ForumindlægNår en bil kører med en gennemsnitsfart på 72km/timen, tilbagelægger den på 20 min.Hvor mange km kører den ??En opgave jeg ikke kan løse -
HJÆLP TIL ENGELSK
ForumindlægGodaften Jeg tænkte på om nogen ville se på en opgave jeg har lavet i engelsk. Bare give lidt respons og rette fejl jeg har overset. Tak på forhånd -
uvm?
Forumindlæghey.. er der nogen der kan henvise mig til 2.g matematik opgaver på uvm, altså eksamensopgaver/terminsprøver.. kan ikke rigtig finde rundt der.. -
hjælp
ForumindlægHej alle jeg skal have hjælp til opgave 13 i det vedhæftede dokument, jeg har prøvet mig frem, men har ingen anelse på hvordan den laves, håber i kan hjælpe mig mange hilsner Mie -
HJÆLP
ForumindlægHvilket program skal jeg bruge til at åbne de downloadede filer??? -
Færdighedsprøve i Matematik - 8kl
ForumindlægHej folkens! Jeg har brug for HJÆLP, til at gør mig bedst klar til (færdighedsregnings prøve) til imorgen!! Vil I ikke plase hjælpe mig? - Er åben for alle ideer! ps: Tak på forhånd! -
Rette dansk stil
ForumindlægHej jeg skal aflevere min dansk stil imorgen, jeg vil blive meget glad, hvis du rettede min stil. Mvh NeWeBNår nisser græderDet var onsdag morgen, telefonen ringede. Jeg rejste mig søvnig over til telefon, og tog den. Det var Perus, der ringede. Han lød meget forvirrende og bange over telefonen. ... -
SSO
ForumindlægHejEr der nogen der kan give mig ideer til, hvad man skal skrive i en indledning, til SSO, please jeg vil have svar.Jeg skrive i dansk, vil jeg lige tilføje!På forhånd tusind tak:) -
Nogen som har Fædighedsregning maj-juni 1992?
ForumindlægHej allesammen.Er der nogen som har: Færdighedsregning maj-juni 1992, vil I så ikke skrive den til mig?Mvh. Tonni ;P -
Danskopgave -- konklusion?
ForumindlægHvad skal der med i en konklusion? Jeg skal samle op ¨på det hele, men er der nogle ting der er specielt gode at få med eller som skal med? -
R1 * I + R2 * I ?
ForumindlægJeg har aldrig lært hvordan man 'bruger' sådan nogle som R1 og R2 nogen der kan forklare mig det, + hjælpe mig med regnestykket? R1 * I + R2 * I -
Rettelser af tekst! Hjælp haster
ForumindlægVil i rette den her tekst/sætninger? Meine urlaub. Ich habe in das Sommerhaus gewesen. Wo ich wandere in die Düne. Das Sommerhaus lag an Nordsee. Ich habe auch ging am der Strand. ich ging und sah auf das Meer. Die Sonne scheint, ganz die Woche ich war in sommerhaus. Ich habe auch laufe...
