Søgning på: matematik fp9 2023 december. Resultater: 17221 til 17240 af 32822
-
Prøve i GEOMETRI.
ForumindlægHey. Jeg skal have prøve her på fredag. SÅ vil lige spørge, om I synes, der er nogle vigtige ting jeg skal lægge ekstra fokus på (: .. og hvordan plejer i at læse op til prøver / matematik prøver !? :) -
afgangseksamen
ForumindlægJeg er ved at skulle op til folkeskolens afgangseksamen er der nogle der ved hvor man kan se evt: ældre eksamenopgaver så man kunne øve sig lidt der er 9. klasse skriflig matematik -
Gør rede for halveringskonstanten, fordoblingskonstanten og vækstrate.
ForumindlægHej derude bag skræmene Jeg sidder og laver dispositon til matematik B eksamen. Jeg skal gøre rede for; halveringskonstanten, fordoblingskonstanten og vækstrat. Nogen der kan hjælpe mig? -
Eksemplariske blækregninger! Mat b
Forumindlæger der nogle der ligger inde med eksemplariske besvarelser af matematik b niveau eksamenssæt? så ville jeg være helt vild for at få dem! i håb om de kunne gøre nytte imorgen! -
Karakter
ForumindlægHej alle sammenVille bare lige høre om der ikke var en der vile skrive sammenhængen mellem point og karakter?Jeg har matematik på 3-årigt højniveau, dvs. 150 point ialt. på forhånd tak -
mat
ForumindlægHej. Jeg ved godt, at det er blevet spurgt meget til den skriftlige matematik eksamen (b-niveau), men, hvor mange point skal man sådan ca. have, for at få et 10 tal?? -
Midten af en ligesidettrekant?
ForumindlægHey. :)Jeg sidder her og er igang med HTX-Matematik b IT-eksamen.Jeg skal bruge midten af en ligesidet-trekant. Er der nogen der kan hjælpe med det?... Det ville hjælpe utrolig meget. :) -
synopsis
ForumindlægEr der nogle der har lavet en synopsis om " der er brug for arbejdskraft i Dk" eller har nogle ideer til det ? om vi skal have flere indvandrer ude fra for at arbejde i DK med samfundssfag og matematik -
Forberedelsestid i mat?
Forumindlæghey.. ja som overstående siger, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor lang tids forbedrelse man har til den mundtlige studenter eksamen i matematik (ét årrig a) -
Hvilke notater vil være godt at have med til 8. klasses terminsprøve?
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i skriftlig matematik (problemregning/færdighedsregning). Hvad skal jeg især have øvet mig på? Kunne være rart, hvis der var nogle der lige ville give mig et par råd.Mvh. Tonni. Fortsat god søndag. -
bevis for sandsynlighedsregning, hf fællesfag
Forumindlæghejsa,jeg skal snart til eksamen i matematik på c-niveau på hf. jeg skal op i fuldt pensum, men kan ikke lige finde nogle beviser for sandsynlighedsregning :-/Nogen der kan hjælpe??På forhånd tak -
massefylde?
Forumindlægheej.. sidder lige her og bliver i tvivl, om massefylde og rumfang er det samme? sidder nemlig med en matematik opgave hvor man skal regne rumfanget af en mursten og bagefter står der at man skal beregne massefylden ? -
hadv indholder en "indledning" mat rapport
ForumindlægHejsa, jeg har lige skrevet matematik rapport. men der står i oplæget at jeg skal skrive en indledning/præsentation. havd skal sådan en indeholde??mvh kim -
spørgsmål til mat.
ForumindlægHej skal op i mundtlig matematik, hvor vi gerne skulle perspektivere til dagligdagen, så vil høre om der er nogen situationer hvor man bruger andengradsligingen til at beskrive noget og ligeledes med vektorer. -
Hjælp!!
ForumindlægHej^^ nogen der vil rette min SRP opgave igennem?? Jeg har skrevet i matematik og samfundsfag. Jg skal aflevere den i morgen, så hvis der er nogle, som er søde, og lige vil rette den i gennem, skal i skrive hurtigt.. :-) -
Terminsprøve
ForumindlægHej Skal op i fysik, matematik, engelsk og dansk i terminsprøve i slutningen af marts... Hvordan kan man "forberede" sig ? Få man ikke nogle gamle eksamenssætter?? fra fx. 2008 eller 2007 -
Gør rede for gennemsnitlig procentvis ændring
ForumindlægHey Jeg skal op til Matematik Mundtlig på C-Niveau og er lidt i tvivl om dette: Jeg har fået spørgsmålet: Gør rede for gennemsnitlig procentvis ændring Nogen som evt. kan hjælpe mig? -
arealet omvendt..
Forumindlægjeg ved hvordan man laver længden af siderne om til arealet af trekanten, så kan man jo også gøre det omvendt ..ja men hvordan gør man det?? Er der nogen som har tid til at svare på det..jeg har ikke haft matematik så længe..------------------------------------------------------------------------... -
SØGER !!
ForumindlægSØGER efter en matematik lærer, hvor han eller hun kan hjælp mig med 10.klasses niveau. Kender nogen af jer en lærer, eller er der nogen herind der kan hjælp mig..? HÅBER I KAN GIV MIG SVAR!! :) -
Hvad sker der
ForumindlægHej, jeg er i tvivl.. Jeg er blevet optaget via en optagelsesprøve på et gymnasium. Hvad nu hvis jeg dumper eksempel dansk engelsk eller matematik, kommer jeg så ikke på gymnasiet alligevel? Hjææææælp
