Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 17221 til 17240 af 40404
-
Matematik
ForumindlægHej Jeg kunne kun finde 16 trekanter så jeg ville spørger om i kunne finde flere eller mindre -
Indekstal
ForumindlægNogen der kan hjælpe med hvordan man gør, facitet er 16 år. -
ubestemt integral
Forumindlægfind ubestemt integral. hjælp f(x) = 4X - 16 -
Hjælp hurtigst muligt!
ForumindlægKan ikke finde ud af disse opgaver, g skal aflevere 16:00. -
se mit abstract
ForumindlægNogen som ville se mit abstact i gennem det er 16 linjer.. -
Abstract
ForumindlægNogen som ville se mit abstract igennem for fejl.. 16 linjer ? -
Resonaskasse
ForumindlægNogle der ved hvorfor en resonaskasse er 16 cm dyb?? -
FS10 10 klasse Matematik december 2013
ForumindlægHey guys. jeg har problemmer med 1.5 og 1.6. -
ligning eller ej ?
Forumindlægkan man kalde det her for en ligning -0,01031=a/(16*0,452) ???????? -
Sikring
ForumindlægElinstallationer til belysning i et hus er for det meste sikrede med 10 A sikringer. Til elektriske komfurer anvendes derimod 16 A sikringer. Forsøger man at sætte en 16 A sikring i holderen til en 10 A sikring, opdager man, at det ikke kan lade sig gøre. a) Forklar, hvorfor det ville være farli... -
terminsprøvens 1. del - haster
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe med en gammel terminsprøves 1. del. Det drejer sig om et sæt bestående af 4 opgaver med bl.a. en oversættelse af følgende tekst: Oversæt følgende tekst til engelsk: Der er sket en ufattelig teknologisk udvikling, siden telefonen blev opfundet i USA af Graham Be... -
Hjælp Haster HAster ..Help please.
ForumindlægHej alle. Nogen der kan hjælpe mig med, at rette noget tysk ? Tak på forhånd. -
Jeg har problemer med en enkel sætning på få ord.
ForumindlægJa. Hvordan siger man. "De forsætter med at skændes om vennen eksisterer eller ej" på tysk? -
Ordbøger til mac ???
Forumindlægnogen der ved om der findes dansk-tysk-dansk ordbøger til mac computere?? -
hjælp til sætning
ForumindlægHej :D Hvordan siger man på tysk: Det glæder jeg mig til er det bare: Das freue ich mich zu eller hvad ? -
Aflevering
ForumindlægHej, jeg er i en krise, er der ikke en der kan rette min tysk aflevering? Det haster og det ville være en rigtig stor hjælp hvis det er :))) -
Hjælp til simpel sætning
ForumindlægHej. Jeg skal skrive denne sætning på tysk: Du skal ikke bekymre dig om hende. Jeg ville starte sådan: Du sollst nicht sorgen ....... også ved jeg ikke resten. Nogen forslag? -
Hvad hed det?
ForumindlægJeg sidder her i en meget pinlig situation, kan nemlig ikke huske, hvad slået op hedder på tysk altså slå op i en ordbog!Nogle der kan opfriske min hukommelse?På forhånd mange tak! -
Tysklærer søges til eksamen
ForumindlægTysklærer søges til hjælp et par timer d. 21 juni, da jeg skal op til 24-timers tysk eksamen på b niveau. Skriv meget gerne hvis i kan eller kender nogle, det er selvfølgelig ikke ulønnet! -
optagelse på videregående uddannelse
ForumindlægHej! Jeg har et par spørgsmål angående optagelse på videregående uddannelse.. Jeg sidder og læser om optagelseskrav på videregående uddannelser og falder over følgende krav : Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B samt enten historie B, idehistorie B eller samtidshistorie B. Desuden skal d...
