Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 17241 til 17260 af 25465
-
??
ForumindlægHej super søde mennesker. Er der nogen, der ved om: Hvor kan jeg finde de tidligere skriftlige engelsk B eksamensopgavesæt? ( til HF) Jeg vil prøve og øve mig i det, men kunne ikke finde nogen opgaver:( Skal til skriftlig eksamen i maj:) Håber nogen ved om det og kan hjælp mig:) -
Hvad hedder det på dansk?
ForumindlægPå engelsk hedder det trig-identities , hvad hedder det på dansk? Jeg tænker på trigonometriske sammenhænge som f.eks. cos^2(x) + sin^2(x) = 1 sin(x)^2 = 1 - cos(2x) osv. -
Isotoptavlen
ForumindlægHej Jeg sidder og arbejder med en opgave til isotoptavlen(ang. folkeskolens afgangsprøve), der skal afleveres i morgen. Jeg mangler bare lidt tekst(dansk/engelsk) og opgaver man kan lave til eksamen Er der nogen derude der muligvis selv har lavet noget om det, eller bare ved en lidt? På forhånd tak -
Brev til en morder
ForumindlægHej, jeg har noget for i Engelsk hvor jeg skal skrive et brev til en morder og jeg skal lave nogle spørgsmål også (5-10) men kan ikke finde på nogle..... Sååå, nogle der måske kan/vil hjælpe? Tak på forhånd (y) -
Afgangsprøve :(
ForumindlægHej jeg skal går op i mundtlig engelsk , så jeg skal forbrede en synops . min over emne er Ireland og min under emne er religion i Ireland , men jeg kan faktisk ikke finde noget om religion i Ireland på nettet , og jeg ved ikke hvorfor . har I nogen hjemmesider eller ideer ??? . mange tak :) -
Essay
ForumindlægJeg skal skrive et essay og jeg ved ikke hvad eg skal skrive om men det skal starte med: I expeck.. :s hvis der var nogen der havde nogen ideer ville de glæde mig og det må gerne være handle lidt om børn i nød og sådan. Og det er er et engelsk essay. -
ordbog, hjææælp :) det tager 1 min
ForumindlægHej alle :) da jg har en mini bærebar, kan jeg ikke installere dnask engelsk ordbog, den man normalt kan installere med en cd.. er der nogle der ved, hvordan jeg så kan installere sådan en :) jeg har prøvet med usb, men det vil den ikke :/ håber på hjælp! -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej jeg skal om et par dage op til en skriftlig optagelsesprøve til gymnasium og har et par spørgsmål om dette. jeg skal op i dansk, matematik og engelsk er der nogen som ved hvad nogen af spørgsmålene handler om? Er det en svær prøve? Kan prøvens sværhedsgrad afhænge af gymnasiet? -
Free thinkers? free thought?
ForumindlægHEJ jeg har et problem med dette emne. jeg er i gang med at lave en engelsk fremlæggelse, og hvis der er nogen der ved noget om dette emne, vil jeg MEGET gerne have hjælp!!!!!! Hvis der er nogen der kender til nogle af de såkaldte "free thinkers", så må i også meget gerne skrive det. ... -
PARENTING!!!!
ForumindlægHEJ er der nogen der har nogle forslag til, hvad jeg eventuelt kunne fortælle om, i en engelsk fremlæggelse med samme overskrift????? Jeg kunne virkeliig godt bruge noget hjælp, så hvis i har nogle ideer, eller har nogle links, så er i meget velkomne til at sende dem:D PÅ forhånd TAK!!:) -
Grammatik - verber
ForumindlægHej allesammen :D Jeg har aldrig fundet ud af hvordan man laver en kort tillægsform på engelsk ? Altså hvis jeg skal sige: De er blevet slået , jeg er blevet , blev de mobbet osv .. Håber på hjælp :D -
Eksamen - under emne
ForumindlægHey :) Nogen der gider hjælpe mig lidt? Jeg skal til at skrive synopsis i mundtligt engelsk, mit emne er Wild Life. Jeg mangler bare et godt under emne. Så her er mit spørgsmål: Nogen der kender et godt underemne? Tak for hjælpen på forhånd ;D Hilsen Frederikke -
Manglende problemformulering!
ForumindlægHej Jeg skriver AT om identitet og immigration i henholdsvis engelsk og psykologi, og jeg har lidt svært ved at få skrevet en problemformulering. Håber der er en der kan hjælpe mig lidt til at komme i gang! -
USA's skolesystem
ForumindlægHej Jeg skal lave en opgave i engelsk, og jeg skal fortæller om det amerikanske skolesystem: Education - The American school system... Og så skal jeg også sammenligne det med det danske... Er der nogle der kan hjælpe mig med det, og som evt. kender til nogle kilder, som jeg kan bruge? TAK !! :) -
Hvad er 2.9 i '000 units?
ForumindlægHi alle! Jeg er i gang med at se en engelsk markedsrapport igennem der består af en masse estimater. Én af disse er at der forventes et salg af en vare i 2013 på 2.9 (af den pågældende vare) i '000 units. Hvordan skal det forstås? -
2. klasse og skolefest
Forumindlæghvordan oversætter man 2. klasse og skolefest til engelsk? mine bud: 2. klasse: second degree / second class? skolefest: school party / school dance? nogle der kan hjælpe :)?? -
hjælp?
Forumindlæghej alle sammen, har nogele gode ideer til hvordan man kan forbedre sig til sine skriftlig prøver i 10.klasse?? jeg ville meget gerne have en find karaktere.. så hvis kender noget til nogle programmer, eller opgaver, man kan forbered sig i så må i meget gerne skrive, og det er til dansk og engel... -
Outline Drinking Problem in Great Britain
ForumindlægHej alle sammen ;D Jeg skal lave en Outline til min engelsk mundtlige eksamen, men er kørt lidt fast. Jeg har valgt et emne og begrundet hvorfor jeg har valgt det. Nogen som har en god idé til hvad jeg mere kan komme ind på. På forhånd tak (; -
Essay på ca. 600-700 ord
ForumindlægHej er der nogle der vil rette en engelsk opgave, det kunne virkelig være dejligt hvis der fandtes nogle mennesker der kan hjælpe mig med at rette min opgave :D Håber der er nogle søde mennesker der vil melde sig :) Sender den inde på besked, til den person der vil være hjælpsom:) -
Underlig sætning
ForumindlægHej SP! Det er alligevel ikke en så "underlig" sætning som overskriften hentyder, men jeg har problemer med sætningen. Jeg skal på engelsk sige: Vi har målt på vand. vil det så hedde: We have measured on water. Det lyder bare forkert især measured, kan I hjælpe, hvis dette er tilfældet?...
