Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 17261 til 17280 af 70316
  • tyske tekster

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg har brug for at finde et sted hvor man kan finde tyske tekster til sin disposition, jeg håber virkelig der er nogen der kender en god hjemmeside. ps. mit overordnet tema er reisen und urlaub
  • annuitetsformel - find renten

    Forumindlæg
    hejsa :) Jeg sidder og er ved at lave mine dispositioner til matematik... i et af mine spørgsmål skal jeg finde renten i forbindelse med annuitetsformlen... men jeg kan simpelthen ikke finde noget om det.. er der nogle af jer kloge hoveder der kan hjælpe mig.. ? på forhånd tak
  • Dansk

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal lave en disposition til eksamen og har fået Den grimme ælling og De blå øjne, men kan ikke finde nogle tekster til perspektivering. Til den grimme ælling er der ørneflugten, men den kan jeg ikke bruge. Har i nogle forslag til perspektiverig?
  • kilder

    Forumindlæg
    Vi skal nu op til den mundtlige eksame i engelsk i juni måned, hvor vi nu er i gang med at lave vores dispositioner, som skal være klar inden. Jeg ville bare lige høre om, om nogle af jer herinde kender nogle engelske hjemmesider, som består af historie fra hele verden.
  • Tyskfremlæggelse/Synopsis

    Forumindlæg
    Hej. I morgen skal jeg fremlægge den disposition for min lærer som jeg har lavet til eksamen. Vi skal ikke op i Tysk men vi gør det alligevel ;) Jeg skal fortælle om håndbold Jeg skal bare lige vide, til en rigtig eksamen, må man have et papir med til at vise hvor de forskellige positione...
  • kemiske metoder

    Forumindlæg
    jeg skal skrive en disposition til i morgen i kemi om kemiske metoder og aner ikke hvordan jeg skal få den startede. Vores lære har forklaret, at det er en god ide at definere først håber der er nogle, som kan/vil hjælpe mig!!
  • Gør rede for faktorisering

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fået et spørgsmål til mundtlig eksamen, hvor jeg skal gøre rede for faktorisering. Har dog svedt helt ud, hvad faktorisering overhovedet er. Er der nogen der kan fortælle hvad det er, og hvordan jeg gør rede for det? Skal bruge det til min disposition. På forhånd tak :)
  • Må man medbringe sin computer til kemi-eksamen?

    Forumindlæg
    Ja, spørgsmålet lyder: Må jeg tage min computer med til eksamen på c-niveau på gymnasiet? Må jeg tage den med ind til forberedelsen, og må jeg have min disposition derpå til selve eksaminationen?
  • Eksamen bioC råd

    Forumindlæg
    Sagen er den at jeg skal op i biologi om et par dage. Jeg har læst (og forstået) pensum, og lavet dispositioner til alle spørgsmålene. Men mit spørgsmål er så hvordan jeg scorer en høj karakter til eksamen? Nogen der har været til eksamen i bioC der har nogle råd?
  • renteformlen er en eksponentiel funktion

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Jeg skal til mundtlig matematik eksamen på mandag. Jeg har lavet en disposition til alle spørgsmålene men mangler ligde dette ene jeg ikke kan svare på håber der er nogen der kan hjælpe mig:) Gør rede for, hvorfor renteformlen er en eksponentiel funktion??
  • "At være anderledes"

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal vælge et underemne til min disposition, og overemnet er: "At være anderledes". - Har i nogle forslag til nogle gode underemner? - Her tænker jeg måske omkring kulturelle forskelle, fordomme, integration mm. Nogle forslag? n_n
  • Engelsk mundtlig - Ireland

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har emnet Irish Culture, i engelsk mundtlig. Men jeg kan simpelt hen ikke lige komme igang med min disposition! Det eneste jeg lige skal bruge er en "intro". Er der nogle der har nogle gode idéer til det første man kan komme ind på? Det haster. Mange kærlige hilsner
  • Engelsk Eksamen-help plz.

    Forumindlæg
    Hey Folkens, jeg skriver til alle dem som gider hjælpe mig til min engelsk disposition. Jeg har emnet om Rettigheder (Rights) og mit underemne er Frihed (Freedom) Det som jeg godt vil have hjælp til er: om der er nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan have som mine problemstillinger. mange 10...
  • Rumfang at et omdrejningslegeme

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal gøre rede for formlen for en omdrejningslegeme i min mundtlige disposition. (Vedhæftet) Jeg skal lave bevis i det spørgsmål også, så regner ikke med at ville bevise den for omdrejningslegemet. Men hvordan kan jeg gøre rede for formlen?
  • Dansk synopsis - Sagprosa

    Forumindlæg
    Hej (: Jeg sidder og er gået i stå med min dansk synopsis til eksamen. Jeg har trukket 'Sagprosa' og har derefter valgt en artikel angående Muhammed Tegningerne. Vi har fået udleveret en 'opskrift' på hvordan vi skal bygge vores synopsis op... men der er noget jeg er i tvivl om....
  • hundegalskab

    Forumindlæg
    Jeg skal have AT i dansk og historie og har tænkt mig at skrive om Pateurs vaccine mod hundegalskab. Er der nogen som har en god ide til hvordan jeg kan opbygge min disposition, så dansk og biologi indgår på en god måde?
  • Integralregning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at skrive dispositioner til min mundtlig eksamen i mat B. Jeg sidder fast i én af opgaverne, og specielt fremgangsmåden til beviset. Jeg har vedhæftet filen. Håber i kan hjælpe.
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    hey. ville hører om hvordan i forberder jer til mundtlig eksamen HHX 3. år.? dertil også hvordan de vil sætte en disposition op og om i har lavet noter til samtlige ting i bogen? ps. er der ikke et sted man kan downloade samtlige modeller med forklaringer??
  • Engelsk essay

    Forumindlæg
    Hey. Jeg er lige blevet færdig med min disposition til mit engelsk analytisk essay. Jeg er dog meget meget i tvivl om, hvordan jeg skal starte min introduktion. Er der nogen som har erfaring med det? Hvordan starter man en intr?
  • differentialkvotient

    Forumindlæg
    Hej med jer!! Jeg sidder og laver dispositioner til min mundtlige fremlæggelse i matematik B, men er pludselig blevet i tvivl om følgende.. Jeg ved ikke helt, hvordan man skal "koble" differentialkvotient sammen med optimering :s ?? Håber i gider at hjælpe