Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 17261 til 17280 af 141843
-
Længde af tekst FS10
ForumindlægHej Er der nogen, der ved, hvor lang den skriftlige fremstilling skal være i FS10 - altså opgave C? Mange tak :) //anna -
Svær matematikopgave
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med den vedhæftede opgave ? Kan simpelhen ikke komme igang. -
Hjælp
ForumindlægHvornår kan man se FSA opgaverne for år 2014? -
Svært Fysik
ForumindlægEr gået i stå ved denne opgave, håber nogen kan hjælpe. -
Talen som genre
ForumindlægMangler en opgave om talen som genre, er på bar bund skal aflevere om to dage... -
endelig og uendelige rækker
Forumindlægnogen som kan forklarer hvordan man løser opgaven ? altså trin for trin ? -
Beregning af konfidensinterval...Hjælp!
ForumindlægHej Jeg søger noget hjælp til opgave b og c, tusind tak på forhånd!! -
enzymgrupper
Forumindlæghar en opgave (vedhæftet) som jeg ikke ved / har lært hvordan jeg gør, hvis nogen kunne hjælpe mig lidt -
Banekurver
ForumindlægHej alle :) Er der nogle, der kan hjælpe mig med opgaven som jeg har vedhæftet? På forhånd TUSIND tak -
Grænse - polynomiumer
ForumindlægHej folkens, er der mon en der kan hjælpe mig med opgaven jeg har vedhæftet. Ved slet ikke hvad jeg skal.. -
Er der en venlig sjæl, som har lyst til at rette min tysk aflevering. Alle rettelser er nyttige og lærelige.
ForumindlægJeg tager imod alle rettelser og kommentar til opgaven, Tusinde tak på forhånd. -
FSA MATEMATIK FÆRDIGHED
ForumindlægHvad målte i ved opgaven. der stod mål linjestykket, A til C tror jeg? -
Geometrisk Optimering .
ForumindlægHej SP Er der nogen derude, som kan hjælpe mig med denne opgave ( Vedhæftet) Det ville betyde meget. Kan ikke helt forstå den. -
Geometri og lineære ligningssystemer
ForumindlægHejsa, Jeg har fået til opgave at løse følgende opgave, som kan ses på billedet. Jeg har løst 2a, som jeg fik til -1, men nu er jeg gået i stå på opgave 2b, hvor jeg ikke helt kan se hvordan jeg skal løse den.. Nogle der kan hjælpe med en forklaring på, hvordan jeg skal gribe opgaven an? :) Tus... -
DIO - hvor meget bør en redegørelse fylde?
ForumindlægJa spørgsmålet lyder som overskriften: Hvor meget bør en god redegørelse fylde i DIO opgaven? Jeg ved godt det er forskelligt fra opgave til opgave, men jeg er bange for min bliver alt for lang.. -
redox reaktioner
ForumindlægHej allesammen :) Jeg har en lille opgave, som driller mig lidt for meget. opgaven: balanced redox e.g for NaI. Jeg håber, at der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig med denne lille opgave. Tak på forhånd. -
Gymnasiale uddanneler for de mange eller færre?
ForumindlægHej SP Hvad synes i?. Skal de gymnasiale uddannelser være for de mange eller få/færre? Jeg synes personligt det burde være for de mange. Jeg har endda en lille historie, som bevidner hvorfor. Da jeg gik i folkeskolen, var det eneste jeg gik op i: Venner, fritidsinteresser og hvordan jeg beds... -
Reform 2005 - Godt eller skidt?
ForumindlægGymnasiereformen i 2005 står for døren og jeg vil i den anledning høre, hvad du synes om den. Er det godt eller skidt at få en reform? -
Skelne engelsk fra amerikansk
ForumindlægHej! jeg vil spørge om to ting 1. Hvordan skelner jeg engelsk fra amerikansk, for eksempel, hvis jeg nu gerne vil oversætte et dansk ord, hvordan kan jeg vide om det amerikansk engelsk eller brittisk engelsk 2. Hvad skal jeg gøre for at få et finere engelsk+ et bredere ordforråd Mit mål er at... -
Til dem der er på jura standby
ForumindlægEr der overhovedet nogen fra standby der endnu har fået tilbudt en plads?
