Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 17261 til 17280 af 141843
  • Længde af tekst FS10

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der ved, hvor lang den skriftlige fremstilling skal være i FS10 - altså opgave C? Mange tak :) //anna
  • Svær matematikopgave

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med den vedhæftede opgave ? Kan simpelhen ikke komme igang.
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hvornår kan man se FSA opgaverne for år 2014?
  • Svært Fysik

    Forumindlæg
    Er gået i stå ved denne opgave, håber nogen kan hjælpe.
  • Talen som genre

    Forumindlæg
    Mangler en opgave om talen som genre, er på bar bund skal aflevere om to dage...
  • endelig og uendelige rækker

    Forumindlæg
    nogen som kan forklarer hvordan man løser opgaven ? altså trin for trin ?
  • Beregning af konfidensinterval...Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger noget hjælp til opgave b og c, tusind tak på forhånd!!
  • enzymgrupper

    Forumindlæg
    har en opgave (vedhæftet) som jeg ikke ved / har lært hvordan jeg gør, hvis nogen kunne hjælpe mig lidt
  • Banekurver

    Forumindlæg
    Hej alle :) Er der nogle, der kan hjælpe mig med opgaven som jeg har vedhæftet? På forhånd TUSIND tak
  • Grænse - polynomiumer

    Forumindlæg
    Hej folkens, er der mon en der kan hjælpe mig med opgaven jeg har vedhæftet. Ved slet ikke hvad jeg skal..
  • Er der en venlig sjæl, som har lyst til at rette min tysk aflevering. Alle rettelser er nyttige og lærelige.

    Forumindlæg
    Jeg tager imod alle rettelser og kommentar til opgaven, Tusinde tak på forhånd.
  • FSA MATEMATIK FÆRDIGHED

    Forumindlæg
    Hvad målte i ved opgaven. der stod mål linjestykket, A til C tror jeg?
  • Geometrisk Optimering .

    Forumindlæg
    Hej SP Er der nogen derude, som kan hjælpe mig med denne opgave ( Vedhæftet) Det ville betyde meget. Kan ikke helt forstå den.
  • Geometri og lineære ligningssystemer

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg har fået til opgave at løse følgende opgave, som kan ses på billedet. Jeg har løst 2a, som jeg fik til -1, men nu er jeg gået i stå på opgave 2b, hvor jeg ikke helt kan se hvordan jeg skal løse den.. Nogle der kan hjælpe med en forklaring på, hvordan jeg skal gribe opgaven an? :) Tus...
  • DIO - hvor meget bør en redegørelse fylde?

    Forumindlæg
    Ja spørgsmålet lyder som overskriften: Hvor meget bør en god redegørelse fylde i DIO opgaven? Jeg ved godt det er forskelligt fra opgave til opgave, men jeg er bange for min bliver alt for lang..
  • redox reaktioner

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Jeg har en lille opgave, som driller mig lidt for meget. opgaven: balanced redox e.g for NaI. Jeg håber, at der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig med denne lille opgave. Tak på forhånd.
  • Gymnasiale uddanneler for de mange eller færre?

    Forumindlæg
    Hej SP Hvad synes i?. Skal de gymnasiale uddannelser være for de mange eller få/færre? Jeg synes personligt det burde være for de mange. Jeg har endda en lille historie, som bevidner hvorfor. Da jeg gik i folkeskolen, var det eneste jeg gik op i: Venner, fritidsinteresser og hvordan jeg beds...
  • Reform 2005 - Godt eller skidt?

    Forumindlæg
    Gymnasiereformen i 2005 står for døren og jeg vil i den anledning høre, hvad du synes om den. Er det godt eller skidt at få en reform?
  • Skelne engelsk fra amerikansk

    Forumindlæg
    Hej! jeg vil spørge om to ting 1. Hvordan skelner jeg engelsk fra amerikansk, for eksempel, hvis jeg nu gerne vil oversætte et dansk ord, hvordan kan jeg vide om det amerikansk engelsk eller brittisk engelsk 2. Hvad skal jeg gøre for at få et finere engelsk+ et bredere ordforråd Mit mål er at...
  • Til dem der er på jura standby

    Forumindlæg
    Er der overhovedet nogen fra standby der endnu har fået tilbudt en plads?