Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 17261 til 17280 af 33808
-
hjemmeside..
ForumindlægJeg jeg vil gerne lave en hjemmeside. Som fx hedder www.sketchs.com eller et eller andet..Men hvor skal jeg så søge henne? For jeg vil gerne have, at der står com til sidst. Så hvis du kunne hjælpe mig, så ville det være skønt. Ray !) -
Methaphors/symbols
ForumindlægHej, Har trukket den her tekst i min 24 timer eksamen (A Letter From Home). https://books.google.dk/books?id=2qfiF1m9hCIC&pg=PA49&lpg=PA49&dq=the+day+an+elephant+dies+is+the+day+you+see+all+kinds+of+knives&source=bl&ots=UCkMegg49A&sig=kNo9pG2FBS6Z9FKDvwIJOtOzB8k&hl=da... -
Der Fischer (Goethe)
ForumindlægHejsa!Skulle høre, om der ikke er nogen, som ligger inde med nogle notater til J. W. Goethes digt "Der Fischer"...Alt kan bruges - både stor og småt ;) -
nastiya
Forumindlæghvordan skriver man stil? påengelsk har aldrig skrevet før... -
4 højniveausfag?
ForumindlægKan det lade sig gøre at have 4 højniveausfag i 3.g når man er på den gamle reform. Det skulle efter sigende være muligt med 4 A-niveausfag efter den nye reform, men den gamle reform gør vel ikke kunsten efter? Venligst Cille -
Slavernes rejse fra Afrka - Amerika.
ForumindlægHej alle. Jeg skriver om slavernes rejse fra afrika til amerika hvor jeg vil fokusere på slavernes forhold på slaveskibene. Jeg skriver i fagene dansk A og historie A, og bruger derfor analyse, fortolkning og kildekritik. Men da historie er samfundsvidenskabeligt skal jeg have enten nogle teorier... -
Lidt hjælp til enzymet: lipolase
Forumindlæghej.. håber jeg kan få lidt hjælp til enzymet lipolase.. Fx hvilke stoffer det spalter og hvilken enzym-gruppe den tilhører??på forhånd tak.. hilsen maja -
Kan du lige hjælpe mig med noget?
Forumindlæghej alle sammen! Og god valgafsteming til jer.Men det, som jeg ville vide var om, jeg skal skrive Kristendommen med et stort K ellet et lille, midt i en sætning? Det virker ret naturlgt at gøre det med stort. Men ville høre om jeg har ret eller ej.fx: bla,bla bla bla bla Kristendommen bla, bla bl... -
Haster!
ForumindlægHej med jer! Jeg har et spørgsmål angående en regnestykke med målestoksforhold: Thomas er 1,8 m. høj og Cestius pyramide er 36,75 m. høj. Altså (36,75/1,8) m. =20,42 Målestoksforholdet er dermed 1:20,42 ? right? Når jeg så vil skrive det ind i excel omskriver Excel automatisk 1:20,42 til 00:01:20... -
Statistik
ForumindlægEr der nogen, der ved hvor man kan finde noget statistisk over mellemøstens økonomiske situation omkring 90erne og op? Håber at I kan hjælpe :) -
AT9 - citater og referencer?
ForumindlægHej, jeg sidder og er i gang med min AT9-synopsis, og jeg tænkte pludselig på om man skal inddrage citater og referencer, når man svarer på sine problemstillinger? eller om det indgår som en del af analysen og derfor skal gemmes til fremlæggelsen? :) MVh. Nefer -
Fear and Loathing in Las Vegas af Hunter S. Thompson
ForumindlægEr der nogle som kan anbefale nogle teorier som vil passe godt på bogen Fear and Loathing in Las Vegas af Hunter S. Thompson? -
hvordan bliver man bedre til ekstemporal-øvelsen ved xamn?
Forumindlægnogle der har nogle bud på hvordan man kan blive bedre til at oversætte, når man sidder ved det grønne bord? -
Dansk skriftlig
ForumindlægHejJeg har lige læst alle mine stile igennem, og har desuden lagt mærke til at min lærer har flere gange skrevet, at jeg har problemer omkring faste udtyrk samt ordenes køn og vendinger... Hvad kan man gøre, for at være gode til disse ting? Stinker virkelig til det.. Kan man eventuelt finde en or... -
Ødipus
ForumindlægHey alle eksaminander...Jeg sidder lige igang med at læse Ødipus, og står i det dilemma, at jeg egentlig ikke lige har 'guld-notaterne' til gennemgang af verserne..Er der nogen der tilfældigvis har en hjemmeside/link, der kunne hjælpe mig på dette...:)? -
Infinitivmarkør
ForumindlægHejsa :-) Hvad vil infinitivmarkør sige? Jo lettere og mere enkelt det bliver forklare, jo bedre :-) På forhånd, tak :-) -
Kina
ForumindlægHej. Jeg ved at man i gamle dage i Kina, havde små fødder. Men jeg kan ikke finde nogle billeder eller noget om det på nettet. Så er der nogle som kan hjælpe? (: -
Handelsbalance
ForumindlægHvad er handelsbalance ?? Er der nogle som har nogle gode links hvor jeg kan læse om det??!!! -
Nettet
ForumindlægHeej .. Jeg har hørt om en hjemmeside, hvor man kan læse en masse. F.eks. i dansk , kan man læse : Billed analyse, om noveller, eventyr, digte .. Nu vil jeg gerne ind på siden. Men men, kan selvfølgelig ik huske hvad den hedder.Er der nogle der kender den, eller måske bare en hvor man kan læse li... -
Hvordan gik jeres terminsprøver?
ForumindlægHvordan gik det til jeres terminsprøver??? Hvad har i været oppe i?
