Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 17281 til 17300 af 142867
-
råd til skriftlig fysik eksamen
ForumindlægHej, jeg er en 3.g'er der skal op i skriftlig fysik eksamen på a niveau. Har i nogle råd til hvordan jeg kan forberede mig? Vh Jessica. -
Finansiel regning
ForumindlægJohn startede ned at spare op til pensionen på sin 20 års fødselsdag. Han satte hver måned 2000 kr. ind på en konto der gav 0,3% i rente pr. måned. John ønsker at gå på pension lige efter han fylder 65 år. a) Vis at John har opsparet 2703982,14 kr. umildbart efter indbetalingen på sin 65 års føds... -
kim fupz pragtfuldt pragtfuldt
ForumindlægLæs kapitel 2 Læs kapitlet Glem den skide bil. Mens du læser, skal du holde øje med kapitlets komposition. Skriv ned, hver gang der er en ny begivenhed i kapitlet. Læs kapitel 3 Læs kapitlet Du må jo kunne lide det? Mens du læser, skal du holde øje med det miljø, som romanen foregår i. ... -
økonomi
ForumindlægHvordan beregnes dette; Hvor meget vil Y ændres for hver sparet lønkrone, hvis det antages at den finanspolitiske multiplikator er 1,4? Og 46 mill. kr spares der pr. dag... -
Hjæælp
ForumindlægHåber i kan hjælpe så meget! Det vil betyde virkelig meget? -
Problemregning
ForumindlægKan i hjælpe mig og fortælle hvordan i gør:) -
Lønsedler
ForumindlægHåber i kan hjælpe da den skal afleveres i denne uge -
Kosmologi og stjerner
ForumindlægI p-p processen indgår i alt 4 protoner, idet nettoreaktionen er 4*11He--> 42He+2*01e+2*v Beregn massetilvæksten Δm=mefter-mfør og angiv både i units og kg. Til det skal du bruge kernemasserne i tabellen. (Bemærk at neutrinoen kan regnes som masseløs og positronen har samme masse som e... -
Matematiske beregninger i samfundsfag
ForumindlægJeg har denne her samfundsfagsaflevering, hvor vi skal lave nogle matematiske beregninger, men jeg er ikke helt sikker på hvilke beregninger det er jeg skal lave? Spørgsmålene: 1) Undersøg i hvor høj grad holdningerne til velfærd i bilag 1 kan understøttes af bilag 2 og andet relevant mater... -
Hjælp til rettelse ? Haster
ForumindlægEr der ingen der kan hjælpe ? -
Fsa 2000
ForumindlægHej nogen der har en fsa 2000 liggende:/ som jeg kan bruge? Eller låne ?? -
matematik papir opg
Forumindlægi en pakke A4 papir er der 500 stykker papir. en kasse med 5 pakker A4 papir vejer 12,5kg, når emballagen ikke vejes med. 1.1 hvor meget vejer 1 pakke papir? 2.2 hvor meget vejer 1 stykke Aa4 papir? en pakke A4 papir er 5 cm tyk uden indpakning 2.3 hvor tykt er 1 stykke A4 papir et stykke A4... -
Analyse af skyggen HC Andersens
ForumindlægNogen der har en analyse af skyggen? -
SSO
ForumindlægSSO nærmere sig, og jeg har en tænke om at skrive i faget biologi B og måske psykologi C, hvor jeg kommer ind på stoffer altså hvordan det påvirker os, hvorfor vi man bliver afhæning osv osv nogle der har skrevet ligne ? evt komme med råd eller hjælpe mig når jeg skal skrive min SSO? -
Noter til plastik i havet - SRO i biologi og kemi
ForumindlægSkal skrive en SRO i biologi og kemi om plast i havet, er der nogen der kan hjælpe med nogle noter til past i havet? -
My World
Forumindlægjeg skal skrive en engelsk stil med titlen "My World" Er der nogen som har gode ideer til hvad jeg kan skrive. Jeg ingen anelse om hvad jeg skal skrive!!?? -
Eø case 2 hhx 2. år
ForumindlægHej...Jeg er virkelig kommet i nød og kan ikke nå at lave mine afleveringer, så jeg vil høre om der er nogen der har en vejledende løsning til Case 2 som er i erhvers økonomi bogen på 2. år på hhx.Håber der er nogen der kan hjælpe... -
1-2-3 NU!
ForumindlægHej alle.Nogen der kan fortolke romanen 1-2-3 NU! af Jepser Wung -Sung?;) -
stil rettelse hjælp
ForumindlægHEJ! jeg har virklige brug for nogrn der kan ret min stil jeg skal snart aflever den så kan i ikke være søde at hjælpe mig. vi skal skrive en artikel, og i artiklen skal der være en interview. plaes hjælp mig. afslutning er jeg ikke så meget glad for hvad synes du om den? -
referat mangler af Nordkraft?
Forumindlæghey. nogen der har referat af de 2 sidste dele af bogen Nordkraft? :-)
