Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 17281 til 17300 af 77388
-
Viden
ForumindlægHey mennesker, har et spørgsmål til jer !!! Hvad er kravene til at komme ind på gymnasiet, direkte efter 9 klasse? PS. Jeg er god til matematik!!! SVAR VENLIGST HURTIGT!! DET ER VIGTIGT!!!!!!!!!!!! :D -
ikke bestået? - bestået?
ForumindlægHey Venner! Jeg ville høre hvad der skete hvis man ikke bestod? Alts¨hvis jeg nu er dumpet til eksamerne, for jeg så ikke huen?? Eller hvaD?? Jeg er ret i tvivl. please hjælp. Hvis man ikke er bestået og dumpet kommer man så ikke til translokationen?? etc.. -
dårlig karakter
Forumindlæghej søde mennesker! Har lige fået karakter for en opgave som jeg har lavt og det ser ud til at jeg igen atter har fejlet :-( jeg er så skuffet over mig selv, føler at jeg er den dummeste på denne jord!! -
Jeg er helt forvirret!
ForumindlægJeg er en 16 årig pige, som overvejer at skifte studie. Lige nu går jeg på STX, med linjen Mat A, Biotek A Fysik B. Selv det matematik som vi bare har på C niveau virker som en udfordring for mig. Jeg føler mig så dum, jeg spurgte virkelig mange gange ind til problemløsningen til én af de andre e... -
Eksamener i 2.g?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er meget i tvivl ang. hvor mange eksamener man kan riskikere at komme op i her i 2.g I 1.g var jeg oppe i én eksamen, og i 2.g har vi tre afsluttende fag, hvor et af dem både er skriftligt og mundligt. Hvor mange eksamener kan jeg risikere at komme op i, og kan jeg ... -
Bør man repetere i ferien?
ForumindlægHej. Går i 3.g nu og ved jo allerede at der venter 4 mundtlige eksamener forude. Så jeg tænkte på om man burde bruge lidt af sin ferie på at repetere. Og i så fald hvordan man gør det mest hensgismæssigt.Og i hvilke fag, historie er vel svært at repetere nu for jeg kan umuligt huske alle tingene ... -
Søger inspiration.
ForumindlægJeg skal snart til eksamen i samfundsfag. Og jeg tænkte på om nogen havde gemt en opg. de havde lavet, så9;n så jeg kan se hvordan de skal skrives/fortælles, og hvad jeg skal ha med. Ville hjælpe en del, da samf ikke er min stærkeside. Tak på forhånd x) -
Gode råd?
ForumindlægUndskyld hvis der allerede har været en million indlæg omkring dette, men jeg kunne ikke finde nogen.Jeg føler mig lidt usikker til mundtlig mat i folkeskolen. Jeg skal op på onsdag, og tænkte at jeg ville øve mig lidt inden da. Er der nogen af jer, som har nogle gode råd til mig? :) Og er der no... -
Karakter ??
ForumindlægHeej folkeens Jeg går i 1g, og vil lii spørge om, hvilke karakterer i 1g som kommer til at stå på eksamensbeviset i 3g? -
HTX og STX hvad er forskellen?
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål som lyder som overskriften: Hvad er forskellen mellem HTX og STX?? -jeg har tænkt mig at tage en naturvidenskabelige studieretning, og gå på stx, men min fysik lærer anbefaler mig at gå på htx hva synes i ? -
induktion
Forumindlæghej. har det store problem at jeg skal op i fysik/kemi den 12. emnet induktion volder mig store problemer da jeg ikke har haft om emnet, da vi er blevet slået sammen med parallelklassen så det kun er halvdelen af klassen som har gennemgået emnet. Jeg ville derfor gerne have emnet forklaret grundi... -
gode råd?
ForumindlægNogen der har nogle gode råd til historie eksamen?? -
2. prøveforsøg - Skal jeg vente et år?
ForumindlægHejVar oppe i kemi B igår og fik 9. Egentlig er 9 en fin nok karakter og faktisk er det også det samme som jeg fik i årskarakter (hvilket flere incl mig selv dog mente var for lavt). Men jeg ærgrer mig alligevel rigtig meget. For jeg havde knoklet en del for at forbedre min karakter her til eksam... -
SSO-karakter
Forumindlægmåske er der ikke mange der er interesseret i at vide hvordan de danske gymnasieelever har klaret sig til sso´en men jeg er. Derfor kunne jeg godt tænke mig hvad I 3.g´er skrev om, har fået og om det var det I forventede.Jeg skrev selv i matematik og fik 10, jeg overvurderede måske mig selv og tr... -
Film reklame afgangseksamen
ForumindlægHej, Jeg er en 15-årig dreng og jeg skal snart op til mundtlig dansk eksamen i film reklamer Jeg har trukket Film reklame. Er der nogen der har ideer til en Film reklame som jeg kan bruge? -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej, jeg går i 9 kl, og vil gerne går på gymnasium næste år, men jeg er ikke blevet egnet. MIne karakterer er: læsning: 7 og retskrivning: 7 dansk mundtlig: 4 og dansk skriftlig: 7 færdi: 4, *jeg havde 7 før, men i terminsprøven gik det ikkke så godt, og nu har jeg fået 4 :( * pro... -
noter
Forumindlægjeg tænkte på om nogen havde nogle kemi noter. niveau må helst gerne være på 9. klasses og fra bogen ny prisma 9 tak -
HJÆLP! PROBLEMFORMULERING??
ForumindlægHeej.. Hmm, så er jeg på banen igen.. Men denne gang vil jeg gerne bede om noget hjælp til en problemformulering jeg skal lave!! Skal skrive en samfundsfags/historie opgave på mindst 10 sider.. Går i 9 klasse.. Emnet jeg har valgt er Holocoust.. Hmm, men inden jeg nu kan starte på opgaven, skal j... -
Brug for Lektiehjælp eller ekstra undervisning?
ForumindlægHej Jeg tilbyder i øjeblikket undervisning i de naturvidenskabelige fag: Matematik C/B/A niveau, Fysik C/B/A niveau, Kemi C niveau Undervisningen former sig efter dit behov, dvs. det kan være eksta hjælp til de naturvidenskabelige fag du har i skolen, lektiehjælp eller eksamenshjælp. Undervisn... -
hjælp mig
Forumindlæghej alle jeg skal op i 9. kl.9;s eksamen, og der er et emne hedder natur men jeg har ingen ideer om det. Har I nogle ide. jeg håber virkelig I kunne hjælp mig tak
