Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 17301 til 17320 af 34369
  • Energi

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en disposition om energi. Nogen som har nogle noter, eller evt. en disposition? Eller bare nogen som kan hjælpe. -skal til eksamen på onsdag! Mvh. Cecilie
  • Mundtlig dansk og ny reform?

    Forumindlæg
    Hvad har egentlig ændret sig i mundtlig dansk eksamen efter den nye gymnasiereform er kommet? Lægges der mere vægt på noget andet nu end førhen?
  • Redoxreaktioner

    Forumindlæg
    Hejsa. står og skal op til kemi eksamen her om ikke alt for længe, hvad burde man komme ind under når det overordnede spørgsmål er: Redoxreaktioner På forhåd tak.
  • beregning af centerafstand

    Forumindlæg
    Håber i kan hjælpe jeg sidder og kæmper med eksamen matematik. men er gået istå da jeg ikke ved hvordan jeg skal bestemme centeraftanden. PÅ forhånd tak.
  • Bremens hovedindtægt?

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen imorgen, og kan ikke finde ud af hvad Bremens hovedindtægt er. Så hvis der er nogen der ved det ville det være rart at høre fra jer :)
  • Ved du dette?

    Forumindlæg
    Nogen som ved hvad jeg kan fortælle om Streginstrumenter og blæsere, toner under emnet lys, til fysik eksamen?
  • engelsk FSA

    Forumindlæg
    hej skal til mundtlig engalsk eksamen om 1 time, ville bare høre om der lige var nogel der havde nogle gode råd?
  • Lydbølger

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder hen med en eksamens opgave angånede lydbølger. Nogen der kan hjælpe mig med hvordan : Man beskriver en lydbølge samt hvordan blæser-instrumenter virker.
  • hjælp til tysk. pleas

    Forumindlæg
    hej, jeg skal til tysk eksamen i morgen og jeg ville bare lige have nogen råd osv. hvad siger man når man kommer ind? i må gerne skrive det på tysk hvis i gider. på forhånd tak.
  • Skalarprodukt

    Forumindlæg
    til min matematik eksamen, står der i et af mine spørgsmål, at jeg skal redegøre for skalarproduktet mellem to vektorer. hvordan ville i gøre det?
  • Bestem f(1)

    Forumindlæg
    Endu et spørgsmål jeg har lidt svært ved. (Har eksamen i morgen, så skal være vågen hele natten og læse desværre) :/ Jeg skal besteme f(1)
  • Betyder det, det samme? :s

    Forumindlæg
    Hej folkens, Er intensivering og produkt udvikling det samme? Eller hvad er forskellen? Skal til eksamen i afsætning b i morgen. :) På forhånd tak!
  • Hvad er transformation?

    Forumindlæg
    Hej, skal til eksamen om et par dage, men har aldrig rigtig fundet ud af hvad transformation er ? Nogen som kan hjælpe ? På forhånd tak :)
  • Resultatopgørelse

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen Torsdag 12/6-08 og skal fremlægge om resultatopgørelser- Nogle der har nogle gode begreber, og metoder, og bare noget brugbart materiale til hjælp?
  • Gøre rede for gyldne trekanter

    Forumindlæg
    Hej :-) Nogen der kan hjælpe mig emd det her spørgsmål til mundtlig mat eksamen? Du skal også gøre rede for gyldne trekanter
  • Iliaden 21. sang

    Forumindlæg
    Skal til eksamen i morgen. Er der nogle, der kan forklare mig lidt nærmere, hvad der sker i "kampen mod floden" og "gudernes kamp"
  • Overophedning - een fisk? :O

    Forumindlæg
    Hehe, jeg skal til eksammen imorgen og er lidt i tvivl om begrebet overophedning? Er det når højkonjunkturen har nået sit klimaks?
  • Apollon i Olympia?

    Forumindlæg
    Det er ved at være sidste udkald. Skal til eksamen i morgen. Er der nogen der har analyseret "Apollon på vestgavlen i Olympia" så vil det være herligt med nogle notater!!!!
  • Sechzehn Jahre af Erich Junge

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der har læst den ovenstående novelle og er så sød at komme med guldkorn? Jeg sidder og forbereder mig til eksamen imorgen :) På forhånd tak
  • Synopsis i 24 timers historie?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er lidt i tvivl om, skal man skrive en synopsis i forbindelse med historie eksamen når der er 24 timers forbereddelse eller ej. På Forhånd tak.