Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 17301 til 17320 af 186241
-
Differentialregning
ForumindlægHej, er der nogle der kan forklare mig helt præcis hvad differantialregning kan bruges til i praksis og hvordan? altså, finde tangentens ligning osv osv? -
EMNE DANSK/HISTORIE??
ForumindlægHej alle her på SP, Jeg går i 1.g og skal så småt til at begynde med min dansk/historie opgave.. Begge fag skal høre ind under da det er blevet bestemt af min lærer :( Har virkelig INGEN ide om hvad jeg skal skrive om, eftersom begge fag skal være med ! Nogen der vil hjælpe med forslag??? På fo... -
energi
Forumindlæghvordan kan energi ændre form?? -
Integralregning i Wordmat
ForumindlægOverskriften siger vist det hele. Hvordan får man Wordmat til at regne integral-opgaver? Håber der er en der kan hjælpe -
humanitær intervention?
ForumindlægHej folkens,Jeg sidder lige og læser samf. men kan lige ikke svare på et spørgsmål. Hvad betyder humanitær intervention?Håber I kan hjælpe.På forhånd tak -
haster!
ForumindlægHey ! :D jeg skal meeget snart have de skriftlige eksamener i folkeskolen.... er der noget der tilfældigvis kender et link til almene spørgsmål og opgaver til matematik, geografi og retstavning? sådan noget i stil af, hvilken stavemåde er rigtig: ridser, risser, ridsser eller: 7*7*6=? eller: Hvad... -
AT selviscenesættelse
ForumindlægHej, jeg er igang med vores AT-termninsprøve i 2g, hvor vi indraget Dansk og Samfundsfag. Jeg har samfundsfag på C-niveau og jeg har nogle problemer med at forstå 'Casemetoden'. Er der nogen af jer der kan forklare mig, hvordan man bruger den og hvad den går ud på? Tak på forhånd! -
Den amerikanske borgerkrig
ForumindlægHvorfor ønskede nord ikke slaveri? -
Funktion
Forumindlæghvordan kan man beregne A, b og ceneste oplysning er den ene rod (pi/6,0)f(x) = Asin(2x+b)+cBestem A, b og c -
relativitet
Forumindlæghey derude, hvad betyder ordet : relativ egentlig ? taaak på forhånd -
Barium 137
ForumindlægHej.. Hvordan løser man følgende opgave:(56)Ba137^* skal blive til (56)Ba137NB: (56) er nedsænket skrift, og 137 er opløftet! -
citere? hvad haster eksam
Forumindlæghej ville lige høre skal til dansk eksam imorgen og der står i min stil at citerer fra Dahlerrups tale ? hvad menes med citere, er det tage noget fra teksten og skriv det i stilen og dermed forklar den? -
præsens participium / lang tillægsform
ForumindlægHvordan bøjer man et verbum til præsens participium (lang tillægsform) på tysk? -
Polære og upolære stoffer
ForumindlægHej :) Har tænkt på hvorfor polært stof som vand ikke kan opløse et upolært stof som fx heptan. Vand har en elektronegativitet på over 0,5 mens heptan har en, der er mindre en 0,5. Men hvad er grunden til at det ikke kan lade sig gøre at opløse et upolært stof i et polært og omvendt? På forhånd ... -
potensvækst
Forumindlæghej jeg har fået en opgave der lyder: Benyt forskriften til at bestemme et fosters alder når det vejer 2000 gram. Forskriften ser således ud: f(x)=0,0097768*x3,4808 så skal jeg sætte 2000 ind så det ser sådan her ud: 2000=0,0097768*x3,4808 mit problem er så bare hvordan jeg isolere x ? -
elektro kemi skriftlig eksamen
Forumindlægkom lige i tanke om at hvis der kommer et spørgsmål i morgen til den skriftlige kemi eksamen angående elektrokemi, hvor der er et celle diagra hvor jeg har mere end bare redoxpartnerne med i hvordan udregner man så Uo?? -
10 klasse
ForumindlægNogen der kender et sted her på nettet hvor man kan finde en læse tekst, alla den man får til mundlig engelsk eksame i 10? -
Vedr. mundtlige eksamen
ForumindlægJeg har mat A i gymnasiet. Og mit spørgsmål til jer er, til min mundtlige eksamen, kan jeg så kommme op i alle beviserne indenfor pensum !?. Og Hvad synes i er den bedste måde at øve sig til matematik mundtlig ?På forhånd tak -
Meningsdannende artikel?
ForumindlægHej jeg er igang med at lave en meningsdannende artikel, men jeg ved ikke helt om den er meningsdannende altså kan nogen give en definition på hvad det vil sige at en artikel skal være meningsdannende? På forhånd tak! -
Eksamen - Hvordan foregår det helt præcist
ForumindlægJeg skal op og forsvare mit projekt omkring børn her om et par dage, men jeg er lidt i tvivl om hvordan og hvorledes jeg skal gribe det an. Jeg er jo derinde i 30min, og hvad forventer de der sker på den tid? Skal man stå og snakke i hele den tid, eller skal man fremlægge sit projekt i 10min og r...
