Søgning på: teknologihistorie eksamen. Resultater: 17301 til 17320 af 34075
-
Baggrundsartikel genretræk
ForumindlægHvilke genretræk har en baggrundsartikel? Eller bare en artikel i det hele taget... Jeg skal op til dansk mundtlig eksamen i morgen og jeg skal fortælle om artikler i 10 minutter... -
Vietas formler
ForumindlægJeg har en mundlig matematik eksamen snart, hvor jeg skal faktoriserer et 2.- gradspolynomie og Vietas formler. Men hvad er det nu lige vietas formler er og hvornår bruges det??? :) :) -
Eksponentiel vækst
ForumindlægSkal til eksamen imorgen, og 1 af spørgsmålene lyder: REDEGØR FOR PROCENTVIS ÆNDRING Jeg har ingen anelse om hvad der menes med det! -
Spændingsrækken (HASTER)
ForumindlægHey! Nogle der kan forklsre mig hvad spændingsrækken er? Og hvorfor er H (hydrogen) med? Det er jeg ikke et metal? Håber i vil hjælpe, skal til eksamen i morgen tidelig :-) -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Er der en der vil hjælpe mig med matematik hf c? Har brug for hjælp indimellem - og nok også når vi når eksamen :) Område: Horsens/Hedensted/Vejle -
Kulstof atom
ForumindlægHej, sider og læser til eksamen i kemi og har fået et spørgsmål der lyder sådan: omtal kort kulstof-atomets bindingsforhold. Er der nogle der kan hjælpe mig med det? -
Reagensglasbefrugtning/insemination - fordele og ulemper
ForumindlægHej :) Hvilke fordele og ulemper er der ved reagensglasbefrugtning og insemination set ud fra både samfundsmæssigt og sundhedsmæssigt perspektiv? Jeg er helt blank, og skal til eksamen om et par dage :) -
Noter til "Die Fitnessfabrik"
ForumindlægHejsa :-) Skal op til eksamen i denne tekst skrevet af Milena Moses. Er der nogen herinde som har noget analysearbejde eller andre noter til denne tekst? :-) Go' sommerferie! -
Spændingsrækken
ForumindlægHvorfor er kobber 0 V på spændingsrækken? Jeg skal til eksamen i morgen, så helst et hurtigtig svar! Tusinde tak :) -
Problem stilling - National Identitet
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal til historie eksamen imorgen, og kan ikke finde på en problemstilling til National Identitet, er der nogen der kan komme med et bud på en? -
vektorfunktioner
ForumindlægHej. Jeg sidder og forbereder mig til eksamen omkring vektorfunktioner, og er stødt på begrebet skalarfunktion. Er det bare det sammen som en almindelig vektor eller hvordan? -
Hej jeg er i krise med tysk!
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen i tysk og ville hører om der er en venlig sjæl der vil kigge mit tysk igennem for grammatik fejl. Stort tak på forhånd :-) -
Halvveringstid
ForumindlægHej, jeg skal til fysik-eksamen på tirsdag. Jeg sidder lidt fast i radioaktivitet og underemnet halvveringstid. Håber i kan hjælpe lidt ;) Tak på forhån -
Karakter til denne opgave?
ForumindlægHej folkens, jeg har været op i engelsk skriftlig eksamen STX på A niveau og ville gerne have jeres vurdering af, hvad denne opgave kunne stå til. :) -
Har jeg bestod engelsk?
ForumindlægHej Jeg hae været til eksamen i engelsk, hvor jeg fik 4 mundtligt og 00 skriftligt. Er jeg så bestod eller dumpet? På forhånd tak -
Samfundsfags metoder/begraber
ForumindlægHej ville lige høre om der ikke var nogle der kunne hjælpe mig med hvilke Samfundsfags metoder/begraber der findes. Skal bruge dem her i min afslutnings eksamen men synes ikke lige jeg kan finde nogle eller huske dem. -
Tidsperioder
ForumindlægHej Jeg er ved at læse op til Dansk eksamen og faldt over tidsperioden impressionisme hvad er kendetegnene for det? Håber der er nogen der kan hjælpe :) -
Skal man aflevere synopsis til lære og censor?
ForumindlægHej. Nogen der ved om man skal aflevere sin synopsis til lære og censor til biologi B eksamen?. Mange tak for hjælpen. -
Karakter - huen?
ForumindlægHvis man dumper sin sidste eksamen kan man så ikke få huen på? (selvom ens gennemsnit eksempelvis er 2,7) -
Beskuerposition
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad "Beskuerposition" vil sige? Skal til billedkunst eksamen i morgen, og det er et emne jeg kan trække.
