Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 17321 til 17340 af 170365
-
bliv klogere
ForumindlægHej :) er der en der ved hvordan man bliver "professionel" til et fag f.eks. økonomiske fag og de obligatoriske? -
?andengradsligning hvor a=2 og b=-5 ligningen er 2x^2-5x+c=0 den ene løsning x=4 hvilken værdi har c? (er c=-12 ?)
Forumindlæg -
redegørelse, vinkelret på
Forumindlægopgaven lyder: i et koordinatsystem er linjen l givet parameterfremstillingen: (x y ) = (-2 5)+ t(3 -6) gør rede for at vektoren a-> =(1 0,5) står vinkelret på l. Mit bud : hvordan får jeg en vektor udfra parameterfremstillingen? for man ved jo at når to vektorer står vinkelret på hinan... -
D mesoner
ForumindlægHej! Jeg håber der sidder en der ude som jeg kan hjælpe mig med denne opgave. Det er opgave 7 fra eksamens sætter 2014 15 august a) Opskriv reaktionsskemaet for reaktionen, og begrund hvilken tredje partikel, der dannes ved denne reaktion. Har jeg fundet ud af og har fået den sidste partik... -
SSO
Forumindlægstår SSO-karakteren som både års. og eksamen...? eller en af delene...? -
hvordan forhindrer man at gå i panik
Forumindlægpga eksamen? -
Nedenunder ses grafen for en funktion med forskrift: f(x)=ax^2+bx+c Redegør for fortegn på koefficienterne a, b og c.
Forumindlægnogen der kan hjælpe med det billede der er tilføjet nedestående? -
SRP HJÆLP
ForumindlægHey alle Jeg skal til at skrive SRP snar men har stadig ikke funde et godt emne. Jeg overvejer at skrive i fagene International Økonomi og Engelsk.. Men kan ikke rigtig finde et godt emne :s ? .. -
Hjælp til opgave
ForumindlægHej Alle Jeg skal skrive DSSO i faget international økonomi på handelsskolen... Derfor vil jeg hører om der er nogen der har nogle materialer eller opgaver om emnet, som jeg kan låne til inspiration :) Kram Charlotte -
Business economics
ForumindlægJeg studer international service økonom og har i den forbindelse faget virksomheds økonomi. Jeg ville høre om der er nogen herinde der er god til dette fag som evt kan give noget privat undervisning, mod betaling selvfølgelig? -
Metoder i spansk
ForumindlægHej... Jeg skal til at skrive DIO og jeg skriver i fagene spansk og international økonomi. Jeg skriver om krisen og arbejdsløsheden i spanien, men aner ikke hvilke metoder man bruger i spansk?? Er der måske nogen der kan hjælpe? -
SRP, brug for din hjælp!
ForumindlægHej Venner. Jeg sidder og er gået lidt i stå. Jeg har om Globaliseringen med mærsk som udgangpunkt. Hovedfag: Afsætning Bifag : International Økonomi. Nogle der kan fortælle hvilken rolle Mærsk har, når man taler om globalisering? eller hvordan jeg kunne drage paralleller? -
Kina et vækstland eller NIC-land
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive studieretningsprojekt i international økonomi om Kina og er kommet stærkt i tvivl om Kina er et vækstland eller et NIC-land. Jeg har fundet flere oplysninger der både passer til det ene og det andet. Nogen som ved det? På forhånd tak -
SRP
ForumindlægHej. Jeg er netop i gang med at skrive SRP i afsætning og international økonomi.. Jeg ville lige høre om man skal sætte diagrammer med nøgletal o.l. ind i opgaven eller om de skal vedlægges som bilag? Det samme gælder analysemodeller i afsætning? Hjælp tak :) -
"Bæredygtig udvikling"
ForumindlægHej Jeg skal skrive i samtidhistorie og International økonomi, og hovedtemaet er "Bæredygtig udvikling". Jeg er dog lidt lost, da jeg ikke ved, hvad jeg vil skrive om. Er der nogen, der har nogle idéer? Noget med miljø måske. På forhånd mange tak.. Mvh -
METODE
ForumindlægHej ! Jeg skal skrive en 1½ side om de metodiske overvejelser. Men aner ikke hvordan? Jeg har valgt at skrive i fagene international økonomi og samtidshistorie, men hvordan skal jeg skrive om de metodiske overvejelser? Jeg skriver om , hvordan man definere et uland, udviklingsteorier og om Moz... -
METODE - please hjælp ..
ForumindlægHej ! Jeg skal skrive en 1½ side om de metodiske overvejelser. Men aner ikke hvordan? Jeg har valgt at skrive i fagene international økonomi og samtidshistorie, men hvordan skal jeg skrive om de metodiske overvejelser? Jeg skriver om , hvordan man definere et uland, udviklingsteorier og om Moz... -
HHX og karakterer
ForumindlægHej! Har overvejet at starte på HHX efter sommer, er det let at score høje karakterer i fagene VØ og IØ? og hvordan er fagene, virksomhedsøkonomi og international økonomi. Vil gerne være advokat eller revisorer, eller finansøkonom efter gym. -
Iø genier søges
ForumindlægHej. Er der nogen derude som har styr på international økonomi, søger hjælp til min aflevering. jeg er næsten færdig, men vil bare have at nogen kigger på den og evt. fortæller mig om det er korrekt det jeg har lavet og om der er noget der kunne gøres bedre. -
Hjælp til dio
ForumindlægJeg har problemer med at finde et emne til dio, vores overordnede emne er Mellemøsten. Jeg har valgt at skrive i samtidshistorie og International økonomi. Men kan ikke rigtig finde et emne jeg vil skrive om. Nogen der har nogle forslag?
