Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 17321 til 17340 af 39570
-
Haster! Ikke opgaverelateret spørgsmål...
ForumindlægHej folks. Jeg har fra min uddannelsesinstitution fået registreret ulovligt fravær i dag, jeg er dog syg og der skulle vist have været en form for et projekt. Nogen der ved hvad det vil sige? Bliver man smidt ud pga det? -
Sætning
ForumindlægHej Hvordan vil I formulere denne sætning fra engelsk til dansk: without formally graduating from high school. -
Emner til billedkunst eksamensprojekt??
ForumindlægHej fellas.. Jeg ligner et kæmpe spørgsmålstegn, da jeg snart (!!) skal gå i gang med mit eksamsprojekt i Billedkunst på C-Niveau... Vi har fået valgt et overordnet emne "Identitet", og vi skal herunder vælge et emne, som vi skal arbejde og uddybe os i. Jeg er på bar bund, da jeg ikke... -
integration
ForumindlægEr der nogle der lige kan tjekke om jeg har løst min opgave rigtigt? -
Adgangskrav
ForumindlægHej, Jeg har fået 4 i snit på matematik A, og den uddannelse jeg gerne vil ind på har et adgangskrav på 6 i snit på matematik B. Hvad er så gældende i dette tilfælde, og har jeg så en mulighed for at søge ind på den uddannelse? -
skriftlig dansk prøve
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvordan en 1.g´s dansk skriflig prøve foregår? og hvordan man kan forberede sig til prøven tak på forhånd -
Dansk Skriftlig fremstilling
ForumindlægHej, I næste uge har jeg terminsprøve, og generelt er jeg stresset. Jeg har problemer med dansk. Er der nogle tips til dansk skriftlige fremstilling? Altså bare noget især jeg skal have fokus på til at få en højere karater? Og har I også en måske en ide om hvad der er jeg kommer til at skriv ... -
solsort og snefnug
ForumindlægHvad er jeres budskab/fortolkning? uddyb gerne. -
Hjælp til analyse af kortfilmen "Under bæltestedet"
ForumindlægHej, jeg skal op i mundtlig dansk på næste tirsdag. Jeg har dog et problem.. Jeg har lidt svært ved at analysere min kortfilm (under bæltestedet). Vil derfor høre om der er nogle som har nogle godbider/nogle gode ting at kigge på/dykke ned i i kortfilmen? I behøver ikke at give mig en decideret a... -
Forbedring
ForumindlægHej, jeg vil gerne forbedre mig i engelsk både mundtligt og skriftligt. Jeg vil tilføje at jeg er ved at læse engelske bøger og se engelske film. Desuden har jeg en engelsk penneven jeg skriver med. Er der nogle, som har foreslag til, hvordan man ellers kan forsøge at forbedre sig. -
Skriftlig årsprøve - hvad skal jeg kunne?
ForumindlægHej Studieportalen.dk Jeg skal til skriftlig årsprøve i morgen, og jeg ved udemærket, at den består af 2 dele, nemlig uden og med hjælpemidler. Hvilke formler ville være gode at kunne, når man skal lave delen uden hjælpemidler? Og er der nogle, der har nogle generelle tips til selve prø... -
På hvilken måde bruger vi organisk kemi i hverdagen?
ForumindlægHej Folkens Er der nogle der kan komme med eksempler på hvad vi bruger organisk kemi i, i hverdagen? -
Skifte kilde
ForumindlægHej allesammen Vil lige spørge om det er tilladt at skifte en kilde efter man har skrevet sin synopsis? Skal nemlig til AT-årsprøve i morgen, og har nu fundet en kilde der er noget bedre end den gamle kilde jeg havde. Vil det være okay at jeg skifter kilden ud med den jeg har fundet nu? Tak på... -
NY PRISMA 8 BOG HASTER
ForumindlægHej Hvis der nogle som har fysik bogen ny prisma 8, som gad og sende mig nogle af siderne, ville jeg være meget taknemmelig :D -
SU
ForumindlægJeg er helt ekstraordinært blevet tilbudt en sygeeksamen pga snyd til august. Vil jeg komme til at få SU for juli da jeg afslutter studentereksamen til august -
HASTER!
ForumindlægHej jeg har er lille problem omkring perkpektivering. Hvordan i alverden skal jeg kunne perpektivere til andre værker? altså, hvis jeg nu fik et spørgsmål om lys og farver og skulle vælge 2 tids perioder omkring det. Jeg har virkelig brug for jers hjælp. Jeg har heller ikke alle billeder fra for... -
Årsprøve
ForumindlægHejsa, jeg går på 1g og er igang med årsprøve. Jeg er allerede færdig med skriftlig (hvilket jeg tænker det gik godt) , men problemet er mundtlig. Jeg har fået 02 i matematik mundtlig og 02 i DHO. Jeg skal op i fysik på torsdag, og jeg er lidt bange. Tæller årsprøve i vores årskarakterer? eller e... -
Fraværssamtale
ForumindlægHej Må lærere få en til at vise bevis på sine lægebesøg til fraværssamtale, hvis man skriver lægebesøg i sin fraværsårsag? Tak på forhånd. -
Dansk mundtlig
ForumindlægJeg skal op i kortfilm til mundtlig danso. jeg har skrevet på min synopse, at jeg vil gennemgå berettermodellen. Jeg tænkte så på om jeg kunne nøjes med kun at gennemgå 3-4 af punkterne, da jeg ikke tror jeg har tid til det hele, da jeg også skal gennemgå virkemidler, personkarakteristik osv. -
dumpet skriftlig dansk, hvad gør jeg?
ForumindlægHej, jeg har netop modtaget mine endelige skriftlig karakter, men desværre har jeg ikke bestået dansk. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal håndtere dette. Ærligt talt har dansk aldrig har været min styrke, men 00 virker urealistisk- især da jeg i løbet af 3.g ligget mellem 7-10. Efter at have modt...
