Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 17361 til 17380 af 152759
-
NO's oxidationstal
ForumindlægHej kemi-genierSidder lige og afstemmer en redoxreaktion og kan ikke beregne NO's OT. Er det bare 0?Hilsen Mette -
Demonstrationsforsøg
ForumindlægHej allesammen!Nogen der har et forslag til et sjovt demonstrationsforsøg i kemi? Det med natrium i vand er udelukket; ikke flere "børn" på første række med huller i tøjet :) -
0,1,2 orden?
ForumindlægHej. Hvorfor er det man skal finde 0, 1 eller ordens reaktion i kemi? er det for at finde ud af hvilken formel man skal bruge for at finde hastigheden? Hislen Line. -
kalorimeterligningen
ForumindlægHejJeg går i 3.g og jeg skal formulere kalorimeterligningen i en rapport til kemi-mellemniveau. Er der nogen der kan hjælpe, har ikke min 1.g fysikbog? -
Isolering af carbondioxid ved vådskrubber
ForumindlægHej Jeg sidder og koger lidt over spørgsmål 5e) fra et (STX) kemi-sæt fra 2012... Er der en eller anden, der kan hjælpe? -
Carbonatomets bindingsforhold
ForumindlægJeg fik til opgave at snakke om carbonatomets bindingsforhold, men kemi er ikke mit fag. Nogen der kan hjælpe -
Polært
ForumindlægHej derude. Jeg sidder nu med et spørgsmål til min næste kemi aflevering, som er blevet vedhæftet til denne tråd. Nogle der kan hjælpe? tobias -
syrestyrke og opløsningsmidlet
ForumindlægNogen der kan hjælpe med kemi eksamensspørgsmålet !!!? Det haster!! " Forklar syrestyrke og opløsningsmidlet som reaktionsdeltager." -
Testosteron og androstendion
ForumindlægHej Jeg sidder og er i gang med min SRP i kemi og idræt. Jeg skal fortælle hvordan testosteron dannes ud fra androstendion. Nogle der kan hjælpe? :) -
hjælp tl en kemiopg.
ForumindlægHej er der nogen der vil hjælpe med opg 3d og 3e i eksamenhæftet i kemi fra 2004. Da jeg ikke rigtig kan se hvad jeg skal gøre. -
Notater
ForumindlægHej...Er der nogle som har notater fra folkeskolen liggende, jeg kende en som vil få gavn af dem...Der søges specialt 1)Matematik2)Fysik3)Kemi -
kemirapport?
Forumindlæger der ikk en der har lavet forsøget "Reaktionen mellem thiosulfationer og iodmolekyler" øvelse 11 i kemi 1, der kan hjælpe mig med opg 6? -
Hvordan fungerer brintbilen?
ForumindlægJeg er ved at læse til mundtlig eksamen i fysik/kemi, og jeg undrer mig over, hvordan brintbilen fungerer? -
Fysik noter af byggematerialer
ForumindlægNogen der har en opgave som jeg på få instiration af? Jeg søger fysik/kemi noter at byggematerialer og forsøg om emnet på forhånd tak -
Kemiprøve i morgen!
ForumindlægVi skal i morgen have en kemiprøve med henblik på afsnittet Organisk kemi og Struktur og egenskaber. Hvad tror i jeg kunne risikere at komme op i? -
Bestemme bindingsforholdene i det periodiske system?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til kemi eksamen om lidt. og kunne godt bruge lidt hjælp til dette. Kan du ud fra det periodiske system bestemme bindingsforholdene i følgende eksempler: KCl, Na2SO4, H2O, CH4 og CH3OH -
hjælp til phosphat i vand og vaske pulver
Forumindlæger der nogen der har lavet en rapport i kemi øvelser 2/3 øvelse 28 phosphat i vand.?? jeg vil meget gerne se en rapport og få lidt hjælp hvis det er muligt -
Halogenforbindelser
ForumindlægHej.. er der nogle der ved, hvor jeg kan finde noget teori omkring halogenforbindelser. Har en smule i min kemi-bog, men synes ikke det er uddybende nok.. -
Noter
ForumindlægHej. Er der nogle der har nogle noter om kroppen generelt? Om fordøjelsessystem, sanser, osv. Kemi også. Om syrer og baser f.ek.s :) -
Galvanisering/forzinkning
ForumindlægSidder og laver min fremlæggelse til fysik/kemi, og jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg mangler reaktionsligningen til Galvanisering. Nogle der kender til den?
