Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1721 til 1740 af 57177
-
Dansk
ForumindlægHej Hvad er en modtagerrettet kommunikation ??? hvilke type tekster er modtagerrettet kommunikation ??? tak -
Dansk - lidt hjælp!
ForumindlægHej :). Jeg har lidt svært ved at vide hvonår jeg skal sætte et r eller er på slutningen af ordet, og hvornår jeg skal udelade det. Er der mon én som har lyst til at læse min danske stil igennem og rette de små fejl ? -
Noter til navngivende tekster:
ForumindlægNedenstående tekster er pensum til tysk begynder, gymnasieniveau.Vil høre om nogen havde nogen noter til nedenstående tekster, også gloselister...TEKSTER FRA: Hallo Nachbarn, gyldendalAbendlied - Wolfgang BorchertDie Geschichte von der frau,die immer noch schlanker werden wollen - Ursula WölfelRe... -
DANSK HJÆLP
ForumindlægEn der har tid til at rette min stil igennem for grammatiske fejl?? :) den er på 2 sider ca -
STX skal ha 11
Forumindlæghey hey...skal op i engelsk morgen.og skal ha 11 for at bestånogen gode forslag , hvad man skal sige for at få de 11 stykker ??mvh. Michael -
Eksamensopgaver biologi a stx
ForumindlægHej, Er der en derude som har besvarelserne på eksamensopgaverne fra 2. juni 2015; kimfald, orangutangers alfa-globin-gener og edderfugle? Ville være til stor hjælp. -
FRIGIVELSE AF STX SKRIFTLIGE EKSAMENER
ForumindlægJa, som overskriften siger. Nogen der ved hvonår de skiftlige årskarakterer fra studentereksamen bliver frigivet? Eller får man dem først den dag man får eksamensbeviset? Speedometer007 -
24t eks STX
ForumindlægHej :) Jeg har trukket et eksamens spørgsmål om Solsystemet... I det står at jeg skal bestemme hvordan man finder døgnets længde. Jeg har ingen ide om hvordan man skal finde døgnets længde... Jeg har søgt på google, og synes bare det forvirrer mere end det gavner... ´må nok hellere sige det er... -
STX A-niveau - HJÆLP
ForumindlægHey Max presset: f(x)=2x + sin (x) a) bestem en løsning til ligningen f(x)=1 b) Gør rede for at ligningen f(x)=c har netop en løsning for alle c samt I stratosfæren kan trykket (målt i mb) for højder mellem 11 km og 25 km beskrives ved en funktion givet ved regneforskrigten p(h)= 226e^-0,157... -
matematiksæt c stx/htx
ForumindlægHej Ved I hvor man kan hente opgavesæt på c niveau i matematik, som man kan øve sig på. Helst gratis. Hvis I kender nogle gode hjemmesider med opgaver, må I meget gerne skrive. På forhånd tak -
NV EKSAMEN - STX
ForumindlægHey Studi. Jeg var til NV-Eksamen i dag og fik 00 :( (NV er ikke noget for mig tho) Kommer det til at stå I mit eksamensbevis? :-// Mvh NV hater. -
Matematik A - STX
ForumindlægJeg søger en som kan hjælpe mig med matematik A. Jeg står og skal til eksamen 14. august. Det vil selvfølgelig være lønnet Kender i nogen ? Det kan sagtens være over nettet -
STX delprøve med hjælpemidler
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med et boksplot -
Fysik b eksamen stx (mundtlig)
ForumindlægHej Nogen, der ved hvordan fysik b eksamen foregår? -
Noter til tysk romantik (24timers eksamen)
ForumindlægHey all.. Sidder her med "Die kluge Else" af brd. grimm og tre digte af Joseph von Eichendorff. Hvis du har nogle gode noter til disse ting eller tysk romantik generelt kunne jeg meget godt tænke mig dem.. Vielen dank /vtting -
eksamens-noter 1-årigt A-niveau
Forumindlæger der mon nogen, som ligger inde med nogle notater fra deres 1-årigt A-niveau i gymasiet.. ville i hvert fald være en stor hjælp for mig.. på forhånd tak.. :) -
Optagelseskrav STX (tysk)
ForumindlægHej Jeg går pt. i 8. klasse og vil gerne på STX efter 9. klasse. Af forskellige årsager vil jeg gerne stoppe med tysk efter dette skoleår, det skal dog siges at jeg har godt styr på sproget, og selv mener at jeg vil kunne følge med igen efter 9. klasse. 1. Opfylder man adgangskravene til STX hvis... -
Har STX eksamensbeviset en "udløbsdato"?
ForumindlægHej, Det er efterhånden 5 år siden, jeg fik min hue på hovedet. Jeg er ikke kommet videre i skole endnu, da jeg har haft meget svært med at finde ud af, hvad jeg vil. Jeg har så fået at vide, at hvis man ikke søger noget indenfor nogle år, så er min studentereksamen blevet for gammel. Ved nogen ... -
Iforhold til stx 1g
Forumindlægjeg har lige afsluttet 1g med i snit på 5,5 , jeg ville høre om man stadig kan ændre dette gennemsnit i 2g ? om jeg stadig har chance til at ændre det? -
Kemi A - STX
ForumindlægEr der nogle der har svaret på eksamenssættet: Kemi A Studentereksamen onsdag den 2. juni 2010. Er nemlig gået i stå med denne opgave. Opgaven lyder: Opgave 2: Tropinsyre Tropinsyre kan udvindes af tropin, som findes i planten galnebær, Atropa Belladonna. pKs = 4,2 ved 25 °C. Øjen...
