Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 17401 til 17420 af 152759
-
Ozon: Atomprikmodel
ForumindlægHej med jer.Sidder og læser kemi, og jeg er allerede gået kold - dårlig start.Kan simpelthen ikke lure, hvordan atomprikmodellen for Ozon skal se ud - vil I hjælpe? -
Intermolekylære kræfter
ForumindlægHej, jeg skal op til årsprøve i mundtlig kemi i morgen, og har lidt problemer med at forstå london-kræfter og hydrogenbindinger. Er der nogen der kan forklare mig dette? -
Test på nettet?
ForumindlægGodaftenEr der nogle, som kan give mig et link til nogle gode prøver på nettet til kemi (ca. B-niveau)?På forhånd TAK -
polære og upolære stoffer
ForumindlægHey:)Jeg sidder med lidt kemi-problemer, er der nogen der kan forklare mig lidt om polære og upolære stoffer, forskel og sådan noget?På forhånd tak:) -
En besvarelse tak!
ForumindlægEr der nogen flinke sjæle der vil sende mig en besvarelse af den skriftlige eksamen i kemi 2006. Vil nemlig gerne øve mig her i sommerferien. På forhånd tak! -
udenadslæren
Forumindlæghej jeg skal til fysik-kemi eksamen jeg ville hører om der er nogen som har nogle gode råd til udenadslæren? hilsen ida -
Haster plz
ForumindlægHeej alle sammen Skal op i mundtlig kemi c om nogle dage og ville høre om nogen af jer ved hvor man evt. kan finde eksempler på eksamens opgaver? :) -
konduktivitet
ForumindlægHej...Er der nogle der har lavet opgave 5.23 i opgaver kemi..for jeg kan simpelthen ikke finde ud af det,,,forstår det overhovedet ikke..På forhånd tak -
HJÆÆÆLP VIGTIGT- men nemt spørgsmål
Forumindlægnogen der ved hvor man kan finde eksempler på eksamenopgaver (evt. fra sidste år) i kemi?? hvis i kan sende link ville det være super -
Ioner.
ForumindlægHeej :) Nogen der ved hvad der er godt at sige hvis man trækker ioner til kemi eksamen ? Håber der er nogen der ude der kan hjælpe. Tak :) -
hjælp til eksamen , løn følger med
Forumindlæghey søger en til at mig nå mig nf eksamen på hf. søger en der her kendskab til de tre fag, kemi bio geo. løn betales. -
Enzymaktiviteten
ForumindlægHej Alle, jeg er igang med at læse kemi, men er blevet usikker på om reaktionshastigheden og enzymaktiviteten er det samme? hvis ikke hvad er så forskellen? -
VAND
ForumindlægHej alle sammen :) - er der en der har skrevet en rapport/opgave om vand i biologi, kemi eller geografi, som jeg gerne må kigge på? Mvh. Marie. -
vand
ForumindlægHej alle sammen :) - er der en der har skrevet en rapport/opgave om vand i biologi, kemi eller geografi, som jeg gerne må kigge på? Mvh. Marie. -
VAND
ForumindlægHej alle sammen :) - er der en der har skrevet en rapport/opgave om vand i biologi, kemi eller geografi, som jeg gerne må kigge på? Mvh. Marie. -
kovalent binding
Forumindlægsidder og laver kemi rapport, og kan ikke huske hvordan man definerer en kovalent binding...nogen der ved d? -
2 ligninger med 2 ubekendte
Forumindlæg(1) 3x + 4 = 4y + 6 (2) 4x + 7 = 1y + 2 Hvordan regnes de ud? Skal bruge det i forbindelse med kemi aflevering. På forhånd tak -
bindinger
Forumindlæghey derude, I kemi, findes der, enkeltbindinger, dobbelt- og trippelbindinger. Men hvorfor findes der ikke bindinger over 3, fx fire osv. ? på forhånd taaaak -
Metal i syre
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er igang med at forberede mig på fysik kemi mundligt. Hvis man nu lægger magnetium i saltsyre, vil der så ikke være dihydrogenbobler i reagensglasset ? For er lidt i tvivl. Tak på forhånd. -
Nedbrydelse af næringsstoffer
ForumindlægHejsa.. Jeg er ved at skrive et kemi kursusarbejde, som henviser til kemien i kroppen. Men jeg har problemer med at finde noget om: Næringsstoffernes nedbrydelse. Da dette er et kemi kursusarbejde, skal der helst indgå noget kemi i det, men der står intet om det i min kemibog, og har heller ik...
