Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 17421 til 17440 af 152759
-
Noter til Fysik
ForumindlægHej, Jeg skal op i fysik/kemi til de afsluttende prøver! Nogle noter ville være fedt, hvis der er nogen som sidder inde med nogen på 9. kl. niveau :) -
hjælp
Forumindlæghej ku godt bruge noget hjlæp til at regne en kemi opgave! opgaven lyder på': hvad er pH i en vandig opløsning af Na2HPO4? og i NaHCO3? -
SN1 og SN2
ForumindlægHej alle... Er der nogen der kan gi mig et fif mht til reaktionsordner i kemi. hvordan kan jeg se om det er en SN1 reaktion eller en SN2???? på forhånd tak. -
Hvordan opløses nitrat i vand?
ForumindlægEr der ikke nogen der vil være søde at hjælpe mig med følgende spørgsmål; "hvordan opløses nitrat i vand?" For kan ikke finde ud af det, da jeg ikke er så god til kemi. -
reaktionshastighed - hjælp
ForumindlægHej, skal op til kemi mundtligt om 2 dage, og jeg har store problemer med hvad reaktionshastighed og ligevægt er... er der nogen der kan hjælpe??? -
simpel reaktionsligning
ForumindlægHej. Kemi er ikke min stærke side, så har lidt problemer. Når ammouniumhydroxid neutraliseres med salpetersyre, hvilket salt dannes så? (NH4OH+HNO3 hvis det måske er en hjælp) Mange tak! -
ChemSketch-hjælp
ForumindlægHejsa.. Jeg skal til at skrive SSO i kemi, så tænkte om der lige var en der kunne fortælle mig hvordan man finder opstillings apparatur frem ind i ChemSketch? Håber jeg (: -
Hypotese
ForumindlægHej, jeg er lige igang med at skrive en kemi rapport, men kan ikke huske hvad man skriver under hypotese? Er der nogen der kan forklare det:) Tak, på forhånd -
Rapport
ForumindlægHej derude. Er der en meget venlig sjæl, der gider læse noget kemi igen? Til i morgen senest. Det vil være en ufattelig kæmpe hjælp. Tak på forhånd. -
Blive god
ForumindlægHvordan kan man dygtiggøre sig i fag som kemi og fysik. Hvilke teknikker anbefalder i , hvis man gerne vil opnå de høje karakterer -
Rapport Ks og måling af pH
ForumindlægHej Ville høre om der er nogen der ligger inde med kemi rapport eller journal til "Ks og måling af pH" ? -
HJÆLP - PRIVATLÆRER
ForumindlægHej alle, jeg er ikke den skarpeste til matematik, fysik eller kemi.. Er der nogle som ved hvor man kan finde en privatlærer nærheden af Køge som kan undeervise i disse 3 fag? -
Praktisk udbytte?
ForumindlægHej alle Jeg har kemi på C niveau og skal til at skrive en rapport, og jeg skal finde den praktiske udbytte i gram. Hvad menes der med det? -
Nogle der har lidt tid?
ForumindlægHej jeg sidder og laver kemi aflevering - men er ikke særlig god!! så håber der er nogle der vil hjælpe mig lidt med min aflevering? :) men kun hvis der er nogen der har tid/lyst! -
Gødning! (Folkeskole niveau)
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl, der har mulighed for at give mig lidt info om gødning og dens indvirkning på naturen? Det skal helst være kemi relateret! På forhånd mange tak! Alkymisten -
titrekurve
Forumindlæghej jeg skal til muntlig kemi b eksamen. kan nogen hjælpe med at definere titrekurve og hvad man bruger det til? på forhånd mange tak -
afstemning af reaktionsligning
Forumindlæghar ikke kemi og det er ikke en del af pensum, men ville gerne vide hvordan man afstemmer ligningen for forbrændingen af tripalmitin.. C51H98O6 + O2 -> CO2 + H2O -
Jeg har eksamen på mandag :D please hjælp mig
ForumindlægHvad kendetegner en syre og en base ?? Vil være utrolig glad hvis der var en der ville hjælpe mig med det :D Tak på forhånd :) Fysik kemi er ikke min stærke side :) -
Tilstandsformer
ForumindlægHej.. Nogen som kender nogle forsøg man kunne lave hvis man trækker tilstandsformer til 9. klasses eksamen i kemi??? -
Tabelværdi for olivenolies iodtal
ForumindlægJeg har desværre mistet min databog for fysik/kemi, og har derfor ikke tabelværdien for olivenolies iodtal, er der nogen der kan hjælpe med den?
