Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 17441 til 17460 af 141881
-
Fui correo de la droga
Forumindlæger der nogen der lægger inde med en opgave med denne titel "Fui correo de la droga" jeg er temmelig desperat, niveau og længde på opgaven er fuldstændigt ligemeget! på forhånd tak..rhm -
opsætning & indhold
ForumindlægHej jeg skal til at skrive DIO i IØ og samtidshistorie. Jeg er bare meget i tvivl om hvordan opgaven skal stilles op og hvad den skal indeholde? Hvis nogle har nogle skabeloner mm, der viser en hvad og hvordan opgaven skal være ville det hjælpe meget.. -
Emneopgave i trigonometri - hjælp
ForumindlægHej :) Jeg mangler lidt hjælpe til nogle opgaver i min emneopgave, som skal afleveres i weekenden . Jeg er gået helt i stå, så ville høre om der var nogle som ville hjælpe ? Opgaverne i vedhæftet fil. -
Skirftlig eksamen 2009
ForumindlægHey hey Er der nogen der ved hvordan de vurderer dette års skriftlige eksamen i matematik A-niveau. Som mange nok ved var der jo en opgave i sættet der "frøs" lommeregneren, men hvad betydning har det for vurderingen af opgaverne? -
HJÆLP trigonometri!!
Forumindlægjeg har brug for hjælp den denne her opgave sidder helt fast!! kig i denne har link der ligger opgaven :) MANGE TAK DEN DE SOM HJLÆPER ! : https://www.center10-aarhus.skoleintra.dk/Faelles/Beskeder/JO-20120318-79716/Ugeopgave%20uge%2011.pdf -
Desperat hjælp til sinus- og cosinus projekt
ForumindlægHej, Jeg skal aflevere denne opgave idag, og har desperat brug for hjælp!! Det drejer sig om opgaverne fra 11 og frem. Håber virkelig i kan hjælpe !! http://peecee.dk/?id=35864 -
Elastikspringeren
ForumindlægHej, jeg er gået i stå med en fysik opgave og håber jeg kan få lidt hjælp. Jeg har løst noget af opgaven, men kan ikke komme videre. Tak på forhånd. -
Fru Ines - Amalie Skram
ForumindlægJeg står og skal skrive en opgave om "fru ines" af Amalie Skram, og så tænkte jeg bare på, om der var nogle, der lå inde med en opgave eller bare et referat til inspiration? På forhånd tak. -
FSA - Miljø og Klima!
ForumindlægHej, hr lige væeet til FSA dansk fremstilling. Ville bare lige høre om der var nogen der valgte opgave 5, dne om miljø og klima. Opgave 1??? Hvis der er: Hvad synes i om den? Var den svær/let? -
Download-sektion nede?
ForumindlægEr jeg den eneste der godt kan downloade opgaver, men ikke se selve PDF-filen? Har prøvet det med alle opgaver herinde, og den åbner bare et nyt faneblad med URL-adressen, men kan simpelthen ikke se selve filen. -
Parabel og differentialregning
ForumindlægHar fået stillet disse 2 opgaver der er vedhæftet. Kan jeg få et par tips til, hvordan jeg lige griber disse 2 opgaver an? -
Hjælp: Fysik, Mekanik. Tiangong 1
ForumindlægJeg har vedhæftet et billede af opgaven. Jeg har prøvet mig frem ift. opgave a og b, men har ikke været i stand til at komme frem til et resultat der giver det rigtige. Tak på forhånd -
Oso interview med tømrer
ForumindlægJeg skal interviewe en tømrer til min oso opgave. Og er helt ude at skide angående spørgsmålene. Hvilke spørgsmål ville være relevante og samtidig give god mening med resten af opgaven? -
Differentialkvotienten
ForumindlægHej Søde hjælpere Jeg skal bruge hjelp til mundligt, her vedhæftter jeg opgave. Der er 2 opgave somt defferentialkvotienten. Håber jeg nogen kan godt hjælpe mig :-) -
perioden 1500-1800
Forumindlæghej, knokler med opgaver til historie B (udviklingen i Verden, Europa og danmark i perioden 1500-1800) - hvis er her nogen som kan hjælpe med opgaver .... skriv gerne email [email protected] -
Differensligning - HASTER!!!
ForumindlægHej, er der nogen, der kan hjælpe mig med nedenstående opgaver (alle 3 delspørgsmål), hvor i viser alle trinene i beregningen eller forklarer, hvad i gør undervejs, da jeg er helt på bar bund omkring, hvordan opgaven løses. Tak på forhånd! -
Matematik A?
Forumindlæghej.. jeg går i 2.g og har nu haft matematik på A i halvandet år, og kan mærke at det afterhånden er blevet rigtig svært at følge med.. Jeg har svært ved at lave de afleveringer og lektieer jeg får for, og har også svært ved at deltage aktivt i undervisningen, hvilket jeg er ved at være ret træt ... -
SRO - hvad er det?
ForumindlægHejsa. Skal snart til at skrive en studieretningsopgave i 2g ... eller SRO, som jeg har hørt det hedder. Men hvad er det egentlig? Har søgt lidt rundt på google, men har brug for et reelt eksempel og forklaring. Og hvad i alverden er et abstract!!!? De største smil Marie. -
Alle STX´er som har været til terminsprøver kig her !
Forumindlæghey student ! jeg skal op til terminsprøve mandag, tirsdag og torsdag det er dansk A, Engelsk A, og biologi A hvis du har været op til terminsprøve for 09´... hva fik i af opgaver ? evt. gamle eksamens opgaver ? -
optimering og differentialligninger
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til disse to opgaver. Jeg behøver ikke nogle til at lave mine opgaver for mig, blot nogle der er fyldt med tålmodighed og kan forklare mig hvordan jeg skal gøre :-) Mvh gegge
