Søgning på: matematik c 2017. Resultater: 17481 til 17500 af 84121
  • H-NMR spektre

    Forumindlæg
    Hej alle, Nogle, der kan svare mig på hvorfor at quinteten sidder med 6 H-atomer som nabo og ikke 4? Forstår godt strukturen for de to sidste (singletten og dubletten), men kan ikke se quinteten for mig. Og hvorfor er der 5 C-atomer, når C-NMR spektret kun viser 3?
  • Hjælp.. Kan ikk løse ligning

    Forumindlæg
    hej alle sammen.. jeg har brug for hjælp til at løse en lignig.. håber der er nogle af jer der ude som kan hjælpe mig Bestem c så ligningen x3 + 4x - c = 0 har netop en løsning?
  • Bestem roden

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en aflevering, og er gået helt i stå ved denne opgave: Bestem c, når 1 rod er rod i 2x^2-3x+c = 0. Bestem derefter den anden rod. Nogen som kan give mig en forklaring på hvordan jeg regner dette ud? :-) det ville være en stor hjælp! - Tak på forhånd.
  • Termodynamik

    Forumindlæg
    Hej, Håbede at nogen kunne hjælpe mig med denne opgave: En 1400 ºc varm og 400 g tung jernklump nedsænkes i noget 10 ºc varmt vand. Hvor meget vand skal der være, for at det lige netop går i kog? tak på forhånd
  • parantes

    Forumindlæg
    hvordan dividere ind i en brøk:16,7:(21,8-17,9) ???hvem kan hjæle mig...."snøft"
  • Afgangsprøve

    Forumindlæg
    Efter skolereformen er der kommet nye "udtrækningspuljer" Hvad lyder de på For jeg ved godt engelsk og fysik mundtligt er obligatorisk Men nu er idræt mundtlig også en del af udtrækspuljen??
  • hjælp ! (:

    Forumindlæg
    JEG VIL BARE HØRE OM DER ER NOGLE SOM HAR VÆRET OPPE I DET KULTURELLE OMRÅDE PÅ HHX I DERES PRÆSENTATIONSPORTFOLIO? HVIS DER ER NOGLE SOM HAR DEN LIGGENDE, SÅ VIL JEG MEGET GERNE SE DEN, SÅ JEG KAN FÅ NOGLE GODE IDEER (: SKRIV LIGE HVIS I HAR, SÅ KAN I FÅ MIN MAIL (: PÅ FORHÅND TAK...
  • Privat undervisning i biologi

    Forumindlæg
    Hej Jeg tilbyder privat undervisning i biologi, for folkeskole/gymnasie elever. Jeg er selv på mit 3. år på biologi udannelsen på Københavns universitet. Hilsen Ida Larsen idasigne@gmail.com
  • Niels Brock testen... HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. jeg går på niels brock 1 G og fik afvide at vi ville få os en prøve, men er der nogen der har fået den og ville give et link eller fortælle lidt nærmer om den så jeg kan bestå. MVH junes
  • Videregående uddannelse

    Forumindlæg
    Har nogen af jer søgt ind på en matematisk videregående uddannelse eller overvejet det?Hvorfor søgte I ind/hvorfor gjorde I ikke?God sommer til alle :)
  • Eksamen: Retskrivning og Læsning

    Forumindlæg
    Hej SP. Hvad synes i om prøven i dag? Diktaten var okay. Men læseprøven var virkelig stressende!?
  • Geometri

    Forumindlæg
    Hey!Sidder med følgende svær opgave:Den hedder 7.087. Beregn længden af den bue, B beskriver, når B føres fra den laveste til den højeste position.I opgaven medfølger der en tegning som forklarer problemstillingen yderligere, så det er lidt nemmere hvis I har mulighed for at se det der.Nogen der ...
  • Rette

    Forumindlæg
    Hej kan nogle rette min SRP jeg vil gerne betale for det?
  • danske bøger omkring gruppe teori

    Forumindlæg
    Hej ved i om der er nogle danske bøger omkring gruppe teori ?.
  • Mere Matmatik!

    Forumindlæg
    Hej mega fed hjemmeside!!!! Kan i ikke lave flere hjemmesider med matmatik og gøre? det ville værre fedt.. og kunne også godt bruge lidt mere matmatik viden. Håbber i kan hjælpe Mvh Sarmilan
  • Vektor, er helt lost

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig igang med denne opgave? Jeg skal bestemme trækket i vektor AB lige før pælen (punkt A) slipper jorden. F1= 850N, liniestykke DE danne en vinkel på 10º med vandret og liniestykke CB 10º med lodret Jeg er helt lost
  • Punktladning

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare mig hvad en punktladning er? :) På wiki står der en ladning uden udstrækning, men det forstår jeg ikke helt hvad betyder.. Og mht. emnet "elektriske felter" hvad kunne man så komme ind på under en præsentation? :) Tak på forhånd
  • fsa 2002 maj-juni, det haster rigtig meget på forhånd MANGE tak.

    Forumindlæg
    Er igang med fsa 2002 maj-juni og er gået helt kold nogen det har lavet det eller har facit på forhånd mange tak!.
  • Gymnasie!?

    Forumindlæg
    Hvilke uddannelser har man mulighed for at få, når man ikke har valgt matematisk linje!? ER lidt confused, hvad alle de retningslinjer angår.
  • Undervisningsbeskrivelse ved skr. eksamen?

    Forumindlæg
    Skal læreren skrive en undervisningsbeskrivelse (studieplan), hvor "pensum" for året står, hvis holdet kun skal op i skr. eksamen, men ikke mundtlig? Det er 2g mat B, ny reform.