Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 17501 til 17520 af 152759
-
SRP Smertestillende HI/KE
ForumindlægJeg skal til at skrive SRP om smertestillende i Historie og Kemi. Er der nogle af jer eventuelt har litteraturliste eller noget jeg kan inspirer mig med ? -
differentialligning for hastighed
ForumindlægHej. Jeg skal opstille en differentialligning for en hastighedsudtryk i kemi. hastighedsudtrykket: v=0,00419*[S2O8^(2-)]^1*[I^-]^1 nogle der lige kan hjælpe ? -
Sammentrukken strukturformel:s
ForumindlægHey skal til eksamen i kemi. nogen som ved hvordan den sammentrukkene struktur Formel ser ud for pentan-2-ol ? på forhånd tak :) -
hjælpppppppppp
Forumindlægjeg skal op i kemi C imorgen, og mangler en rapport om oxidation af alkohol. er der nogen der ved hvor jeg kan download den fra. tak på forhånd -
oxidation af alkohol
Forumindlægjeg skal op i kemi C imorgen, og mangler en rapport om oxidation af alkohol. er der nogen der ved hvor jeg kan download den fra. tak på forhånd -
har i Bestemmelse af krystalvand i krystalsoda
Forumindlæghej er der nogen der har lavet kemi rapport, i Bestemmelse af krystalvand i krystalsoda. håber i gider send den, til mig for skal til eksamen er mega nervøs -
Privatlærer
ForumindlægHeej,. Jeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer? -
Privatlærer
ForumindlægJeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer? -
privatlærer
ForumindlægJeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer? -
Eksamensspørgsmål - opløsningers koncentration
ForumindlægHej. Jeg har et eksamens spørgsmål til kemi på C som lyder opløsningers koncentration. Hva bør jeg mere komme ind på når jeg har skrevet noget om stofmængdekoncentrationen? -
redoxreaktioner og spædingsrækken
Forumindlæghej jeg har fået til eksamenspørgesmål om, redoxreaktioner og spædingsrækken. jeg skal snak i 20 min, hvad synes i jeg skal fortæl om? det er c niveau kemi tak på forhånd -
Elektrolyse
ForumindlægHej Jeg skal op til Fysik/Kemi eksamen på Tirsdag. Og jeg undrer mig over hvilke forsøg jeg egentlig kan lave hvis jeg trækker elektrolyse. -
Hjælp til syrer og baser eksamen haster.
ForumindlægHej.. Skal til fysik/kemi mundtlig 9. klasse på tirsdag og ved stadig ikke hvordan man fremstiller et salt og base.? Hvordan stiller man det op i et forsøg? nogle ideer?(: på forhånd tak. -
Redoxreaktioner
ForumindlægHejsa. står og skal op til kemi eksamen her om ikke alt for længe, hvad burde man komme ind under når det overordnede spørgsmål er: Redoxreaktioner På forhåd tak. -
Fældningsreaktion - rapport
ForumindlægHej alle. Er ved at skrive en rapport om fældningsreaktioner i kemi. er lidt i tvivl hvilke emner/fagbegreber der skal være i teori afsnittet. Nogen der ved det? -
Disposiotner FSA mundtlig
ForumindlægKunne godt bruge dispositioner til følgende emner i Kemi Syrer Baser Ioner Salte Det periodiske system Metaller Kemiske reaktioner På forhånd tak :D -
Fysik disposition
ForumindlægHej alle. jeg undrede mig over, hvordan en fysik/kemi disposition ser ud(gerne et ex.)? Tak på forhånd mvh Maria -
dH-vand
Forumindlæghej allesammen...... jeg sidder lige og læser op til kemi eksammen... vandets hårdhed måles i dh, men hvad hedder det. hedder det bare hårdhedsgrader eller noger ander.... -
olie, hjælp!
ForumindlægJeg skal til eksamen i 10 klasse på mandag i fysik og kemi. Jeg skal op i olie, men hved ikke hvilke forsøg jeg skal lave til det, nogen der kunne hjælpe? (: -
FS10
ForumindlægHvad ville være passende at komme ind på til en prøve i fysik/kemi på 10. klasseniveau under nedenstående emner? - Radioaktivitet - Energi - Lyd og lys
