Søgning på: analyse af reklamefilm. Resultater: 17521 til 17540 af 23690
-
Opgave om SAS
ForumindlægHey Jeg har fået en opgave som lyder på følgede: Gør rede for SAS' kommunikationsstrategi og kom ind på hvilke promotionsparametre, de anvender. Med udgangspunkt i redegørelsen skal du analysere virksomhedens segmentering og målgruppevalg. Vuder hvilke strategiske tiltag SAS bør... -
dansk eksamen
ForumindlægDet centrale i en dansk mundtlig eksamen ligger jo i at analysere den udleverede tekst.Hvor meget vægt ligges på henholdsvis:-At relatere/perspektivere-At kunne fortælle hvilken perioder teksten er fra (Dette med en grundig gennemgang af perioden...ikke bare det at fortælle hvilken periode den er... -
Morality Play og The Return of the King
ForumindlægHej! Jeg mangler noter til Morality Play af Barry Unsworth, så hvis nogen har noget, der bare ligner noget brugbart, så skriv venligst!Desuden mangler jeg lidt analyse af The Return of the King-bogen (sidste del der omhandler Sam og Frodo i deres landsby)På forhånd tak! -
Vudering af problemformulering.
ForumindlægFørst vil jeg redegøre årsagen til krigen og Danmarks deltagelse i krigen. Videre vil jeg grundigt analysere krigens konsekvenser for det Irakiske folk, herunder vil jeg inddrager Det hemmelige Irak. "Oprør" Dokumentar fra BBC fra 2011. Slutteligt vil jeg vurdere USA´s handlinger ... -
SRP - reklame
ForumindlægJeg er i lige nu igang med at finde ud af hvad jeg vil skrive om i SRP. puha det er svært synes jeg. jeg skal skrive i Dansk og afsætning. Jeg skal lave en reklame i Dansk, men hvad kan jeg indenfor afsætning bruge som kan kædes sammen med denne reklame analyse er helt på bar bund her? :/ -
SRP: Postmodernisme
ForumindlægHeeej derude :) Jeg skriver SRP i engelsk/mediefag, og skal lave en analyse og fortolkning af "Fight Club" med udgangspunkt i postmodernetræk. I min opgave står der så, at jeg skal persepktiver til andre postmoderne værker (film/bog)... har i nogen forslag til hvad jeg kunne pe... -
Populærmusik fra Vittula
ForumindlægHej ! er der nogen der har læst "populærmusik fra Vittula"? så kunne jeg nemlig godt bruge deres hjælp :D jeg skal analysere bogen og hereunder svare på dette spørgsmål: Giv en samlet opsummering af hvordan temaet (-erne) hænger sammen med romanens komposition. Hvilken aldersgruppe ... -
Hjæææælp!!!
ForumindlægJeg skal skrive en analyse/anmeldese af bogen "Populærmusik fra Vittula" og skal så give en samlet opsummering af hvordan temaet (-erne) hænger sammen med romanens komposition. og begrunde ud fra ovenstående, hvilken aldersgruppe bogen især henvender sig til. den skal afleveres sene... -
Stephen kings rita hayworth and shawshank redemption..
ForumindlægHej jeg skal svare på følgende spørgsmål ud fra at have læst bogen "rita hayworth and shawshank redemption". Kan i hjælpe med noget inspiration, hvis i har læst den eller set filmen? Der ønskes en analyse og fortolkning af Stephen Kings rita hayworth and shawshank redemption, med særli... -
HF-eksamen skr. dansk august '98
ForumindlægHej.. Er ved at skrive en stil om emne 3 i Hf skr. dansk eksamen august '98.Er der nogen der har skrevet om dette før, og har nogen idéer. Er helt tabt. Aner ikke hvad jeg skal gøre. Ville være meget hvis nogen gad hjælpe mig på rette spor mht. hvordan billederne skal analyseres og fortolkes. -
citere?
ForumindlægJeg har samfundsfag på højniveau og skal om nogle dage aflevere min første aflevering i dette fag. Jeg er så blevet lidt i tvivl om man skal citere, når man skriver sådan en opgave. Altså fx, når jeg skal sammenligne to bilag, skal man så bruge nogle citater fra disse bilag som man gør når man fo... -
efter "er"
ForumindlægJeg har en tysk sætning jeg skal oversætte, men er i tvivl om at analysere den på dansk.Han er meget berømt på grund af hans grovhed.Er "berømt" så et omsagnsled til grundled. JEg mener jeg har lært at hvis "er" er omsagnsleddet, så bliver det efterfølgende omsagnsled til grun... -
Dansk stil
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan for en analyse af Klaus Rifbjergs digt fra 1956 Film eller Peter Laugesens digt fra 1990 Århy la nuit?De er en stil som står i heftet "højere forberedelseseksamen august-september 1992" "HF 92-1-2". -
Skammerens datter - HASTER
ForumindlægHej allesammen!!Jeg har fået en skriftlig analyse af skammerens datter for, men kan simpelthen ikke komme i gang med bogen, da jeg må indrømme, at den ikke rigtig interesserer mig.. :/Håber, der er en eller flere, der gider at skrive et fyldestgørende resumé af bogen til mig.. :)På forhånd tak...... -
Hjælp til SSO
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder i denne uge og skal skrive SSO. Mit emne er Politiske ideologier og samfundstyper. Jeg er nu kørt fast ved følgende opgave; Analyser om der kan siges at være en sammenhæng mellem de tre samfundstyper og de tre ideologier? Jeg er i tvivl om hvad det helt præcis... -
Digte om kvindefrigørelse i det moderne gennembrud
ForumindlægHej folk! som overskriften siger søger jeg et digt om kvindefrigørelsen,, har trukket det moderne gennembrud Lyrik i dansk eksamen,, og JEG HAR BARE LEDT OG LEDT! det skal være et digt, og det SKAL være skrevet under det moderne gennembrud.. Jeg bliver snart helt i tvivl om der findes et... Hvi... -
Gode danske tekster - ideer?
ForumindlægHej derude! Jeg sidder og skal til at finde en tekst som jeg kan skrive om i min EE, men er helt tom for ideer, da danske tekster aldrig har været det jeg har læst mest af. Det skal være fra en dansk forfatter og skal helst ikke være for nemt at analysere, men dog heller ikke for besværligt. Det... -
Fordybelsesområde Science Fiction
ForumindlægHej, I dag trak jeg fordybelsesområdet “Science Fiction“ til afgangsprøven i dansk. Jeg har dog ingen idé om, hvilke prøvetekster eller bøger, der er gode at tage fat på og analysere? Har i nogle foreslag? Helst nogle tekster med noget kød på, altså hvor der er meget at sige, med fx.... -
Kønsroller og ligestilling
ForumindlægHeyy, jeg har trukket emnet 'kønsroller og ligestilling' til vores dansk eksamen. Er det nogle der har nogle ideer til digte, malerier eller sange jeg kan analysere? De må gerne have lidt dybde, så de ikke ligger lige til højrebenet :)) Håber der er nogle derude, der vil hjælpe mig! -
haster lidt..gammelt dansk
Forumindlæghej alle sammen jeg leder efter et std hvor jeg kan få oversat gammel dansk i dette tilfælde skal jeg få oversat en folkevise som hedder: "dronning dagmars død", da jeg ikke helt forstår den og har en opgave for hvor jeg skal skrive et resume af den. - ps. hvis i kan hjælpe mig med at f...
