Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 17521 til 17540 af 32040
-
Optagelsesprøve
ForumindlægJeg går i niende, og skal snart op til eksamen. Vi har lige fået vores 2. standpunkts karakter. Jeg fik så af vide af min uddannelses vejleder, at hans bud var at jeg skal til en optagelsesprøve. (HTX) Spørgsmålet er så, hvordan kan jeg forberede mig bedst til optagelsesprøven? -
Arbejde i USA???
ForumindlægHej Jeg bliver student til sommer, og har tænkt på at arbejde lidt i udlandet, når vi når hen mod august/september. Vil helst til USA, men er selvfølgelig åben for andre forslag, ved bare ikke hvor jeg skal lede. Er der nogle der har kendskab til noget, evt. hvor man kan læse, eller få ideer t... -
Scientific management i dag?
ForumindlægJeg sidder og skal lave en problemformulering om Scientific management og er i tvivl om noget. Bruger man stadig Scientific Management i dag ? og på hvilket måde har scientific management påvirket samfundet frem til den dag i dag? -
Kort sætning
ForumindlægOversæt: Hun hørte en plasken i vandet --> She heard a splash in the water? Eller skal det være "splashing" eller noget helt tredje? -
Regnskabsforståelse.
ForumindlægHej SP Kan en af jer herinde fortælle mig hvordan følgende virksomheder bliver oversat til dansk ( om det er en produktions virksomhed eller en handelsvirksomhed) og hvad der "definere" de to virksomheder ? 1) Manufacturing company 2) Commercial company -
london taxi driver - nogen der har læst den?
Forumindlægnogen der har læst "London taxi driver" jeg forstår den ikke rigtig nogle der kan hjælpe lidt? -
Hjælp til ny begyndere
ForumindlægHej. Jeg vil meget gern aflever min rapport i Latex. Vil har en til guide.. -
rejsesteder efter 3g?
Forumindlæghej! hvad skal/ gjorde I efter 3.g? er interesseret i at høre om feriejobs i udland eller rejser eller et eller andet? :) -
Heej
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en lidt forvirrede tøs, jeg vil gerne være Journalist, og har tænkte på at tag min uddannelse i England, men jeg har svært ved at beslutte mig, kunne nogen give mig gode råd? på forhånd tak -
Nometetiske og ideografiske?
ForumindlægNometetiske og ideografiske betyder??? -
FSA Rettevejledninger
Forumindlæghttp://skolestyrelsen.dk/skolen/afsluttende%20proever/2%20fagene/rettevejledninger.aspx¨ Her ligger alle Facitlisterne, så hvis I har løst, kan i se hvor det gik galt :D -
Kan disse idiomer oversættes til dansk?
ForumindlægHej, Jeg sidder med idiomerne "a slam dunk" og "a hot potato". Jeg har virkelig brug for et bud på, hvad et lignede ideom på dansk for dem kunne være. Tænker lidt at "a slam dunk" kunne oversættes til det danske "lige i skabet", men synes ikke at denne ove... -
Læse op til eksame..
ForumindlægHeeey alle.. Vil lige høre, hvor mange dage bruger i på at læse på til en mundtlig eksame? Venter til mine skriftlig eksamer er overstået.. er det nu klogt? har min sidste skriftlig eksame den 9 juni, og skal op til den første mundtlig den 14.. vil gerne høre jeres mening.. vil helst ikke have, ... -
Italiensk stavekontrol
ForumindlægHey. Nogen der ved, om det er muligt at downloade italiensk stavekontrol til word? På forhånd tak -
Eksamens forberedelse
ForumindlægHvor mange dage i forvejen begynder I på forberedelse til eksamen? Hvad gør I? Læser I bare pensum og skriver notater til det løbende, eller hvad gør I egentlig? -
Hvad skal man have i snit for at komme ind på hhx?
ForumindlægHej, jeg er en pige på 16 år. Jeg vil gerne på Niels Brock næste år, mit snit ligger på 6.0 og jeg er lidt bange for at det ikke er højt nok ?? - ( jeg er blevet vurderet uddannelsesparat ) PS. Jeg vidste ikke hvilken kategori jeg skulle sætte dette i, håber det er okay. Venlig hilsen -
rotationer i universet
ForumindlægHej jeg skal skrive om et emne som er rotationer i universet. Hvis nu havde noget godt om emnet eller har arbejdet med det før. Må i meget gerne skrive noget , som vi kunne tage med.!:) -
politiken vs. gyldendal?
ForumindlægHeej! Jeg skal til at købe "cd-ordbøger", men er ikke sikker på hvilken mærke der er bedst. Ville spørger hvilke ordbøger i bruger - hvilken af de to synes i der er "bedst", mest brugbar? -
FSA 08 - karakterer!
ForumindlægHej, Hvad fik i, i fysik FSA i år? -
Spansk hjælp!
ForumindlægOla! Vi har fået at vide at skrive en opgave: Fortæl om din familie! Brug nærfremtid og nutid i din besvarelse, og følgende gloser skal være inkluderet: Ahí/alli= der, Aquí= her, tampoco= heller ikke, tener que + infinitiv= at være nødt til /at skulle, además= desud...
