Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 17541 til 17560 af 106471
-
Rettelse af film review
ForumindlægHej! Da jeg ikke er specielt sprolig, vil jeg sætte STOR pris på hvis der var en, der ville rette min film review på omkring 338 ord. Det skal bare være de ''store fejl'' :-) -
Nogen der har lyst til dette?
Forumindlægnogen derude som vil kigge min engelsk oversættelse på 6 linjer igennem for fejl, kunne være rigtig rart. Håber der nogen derude som er friske, Tusind tark skal i ha på forhånd. -
Hjælp til rettelse af stil
ForumindlægHej, det vil være en stor hjælp, hvis I ville læse min engelsk stil igennem og hjælpe mig med at rette for fejl, den er på ca. 330 ord. Jeg sender den til jer der vil rette den. På forhånd mange tak. -
Hjælp til rettelse
ForumindlægHej, jeg søger nogen der vil læse min engelsk stil igennem og hjælpe mig med at rette for fejl. Stilen er på 300 ord. Glæder mig til at hører fra jer. På forhånd Mange Tak -
Rettelse engelsk
ForumindlægHejsa. Nogen der lige hurtig kan kigge mine fejl igennem i min engelsk opgave. Der behøves ikke at blive rettet, da jeg selv kan rette. -
Alkohol for begyndere
ForumindlægHey, jeg har skrevet en kort tekst "Alkohol für anfänger". Kunne være dejligt, hvis der var en, der ville læse den og evt. markere de fejl der er :) Ha' en god aften alle sammen :). -
Dansk stil
ForumindlægHeej alle sammen Jeg ville høre om der var nogle dejlige søde mennesker derude, som ville se min dansk stil igennem bare for nogle sproglige fejl. Hvis ja, så sender jeg den til mailen Tak på forhånd! -
Hjælp til fejlsætning
ForumindlægHej, jeg har en fejlsætning her, som jeg ikke kan se fejlen i. Pubs in Britain rivals hotels as the best places to stay. Håber nogen kan hjælpe :) -
Rettelse af engelsk stil ?
ForumindlægJeg har en engelsk stil på 3 sider.. Er der en der har lyst til at rette de værste fejl, det er s¨svært selv at finde dem, selvom jeg har forsøgt.. Jeg sender den kun til en privat mail.. -
retning (meget hurtigt)
ForumindlægHej. jeg skal aflevere min stil imorgen og tænkte derfor om der er nogen som lige hurtigt vil se den igennem og se om jeg har opfyldt kravene.. det vil også være dejligt hvis jeg fik rettet mine grammatiske fejl. -
Hjælp til rettelse af tysk
ForumindlægHej Hvis jeg sender min tysk oversættelse over indbakke er der nogen, som vil hjælpe mig med at finde mine fejl. Det er lidt over halvanden side, 262 ord. Har tysk på b. På forhånden tak -
Gennemlæsning
ForumindlægJeg har en nyhedsartikel, som jeg gerne ville have læst igennem. Hvis nogen af jer vil læse den igennem og se efter fejl. Så vil det være en kæmpe hjælp. Skriv og jeg sender dokumentet:) -
det vil kun tage 5 min.
ForumindlægDer var vistnok en teknisk fejl med overskriften i mit første indlæg, så derfor opretter jeg et nyt. Nogen der lige har 5 min til kigge på en problemformulering? gerne via mail. -
Kort rettelse
ForumindlægEn der vil rette en kort tekst på 100 ord, som jeg har oversat? - Sproget er meget nemt, jeg vil bare sikre mig at jeg får de små fejl med ... Sig til - Så sender jeg det som indbakke-besked, :) -
Rettelse af DANK STIL
ForumindlægJEG HAR EN STIL FOR TIL PÅ TIRSDAG; VIL VÆRE KANONT HVIS NOGLEN VIL SE DEN IGENNEM DA JEG HAR MANGE SPROGLIG FEJL OG STAVEFEJL. HVIS MAN HAR PROBLEMER MED T ÅBNE FILEN; VIL JEG GERNE SENDE DEN :D -
Rettelse af trumps victory speech
ForumindlægHejsa Jeg har fået til opgave at rette denne her tale af donald trump som han holdte på valgnatten. Hvad skal jeg særligt holde øje med af fejl i hans tale? -
romantik og romantisme
Forumindlæghej er romantik og romantisme det samme? for i nogen af min noter er der 2 forskellige perioder romantik= 1770-1850 romantisme=1820 - 1850 tager jeg fejl, er det 2 forskellige ting tak -
ioniske form- hurtig spørgsmål
Forumindlæg2) Angiv herudfra den ioniske form af Ceterizin, der er dominerende i vand ved neutrale betingelser (pH = 7). ioniske form, er det ikke COO^-? Eller er det mig, der tager fejl? -
Retning af stil
ForumindlægHej, er der nogle der gider rette min engelske stil om venskab. Den er ikke så lang ca 400 ord. Det i skal kigge mest efter er komma fejl. Det haster lidt for den skal afleveres imorgen. På forhånd taak :) -
Rette en opgave på 430 ord :)
ForumindlægHalløj, jeg har lavet en personkarakteristik af en person fra en novelle og jeg vil meget gerne have den rettet. Jeg er sikker på jeg ikke har stavefejl, men mere grammatiske fejl. Nogle som vil kigge på det :)?
