Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 17541 til 17560 af 32040
  • sælger - sellers??

    Forumindlæg
    Hejsa ;-) hvordan siger man en sælger fx. a child can work as a seller on the street??
  • Word 2007

    Forumindlæg
    Det funger jo med de svar herinde. Men hva nu med dette: Jeg har et projekt bestående af en forside med billed, der ikke skal have sidetal. Dernæst kommer der tre sider der skal numereres i, ii og iii. Først da kommer selve projektet med side 1, 2, 3 osv. Ved nogen, hvordan man gør?
  • Eksamensperspektivering til "Jenseit der stille" - haster

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en 24-timers forberedelse til imorgen, hvor jeg skal perspektivere til Jenseit der stille.. har dog ikke læst den desværre... Nogle der kan komme med nogle guldkorn? Mit emne er ungdomsliv.
  • Analyse

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der kan hjælpe mig med at finde gode eksempler, som jeg eventuelt kunne inddrage i min analyse af denne jobannonce (: TAK på forhånd. Gør på dansk kort rede for opbygningen og karakteristiske stiltræk i nedenstående jobannonce – hvor du skriver på dansk men forsøger at ...
  • Hvordan siger man for og imod

    Forumindlæg
    Altså i det britiske parlament. F.eks 20 er imod eller 150 er for. Det var et specielt udtryk. Har bare glemt det. Tak på forhånd.
  • Matematik C og B på eksamensbevis?

    Forumindlæg
    Kommer begge karakterer til at stå på eksamensbeviset, hvis man har valgt matematik B som valgfag på hhx? Vh Jeppe
  • Anacharsis

    Forumindlæg
    nogen der kan give mig et godt link til et sted hvor der står noget? sys det er pisse svært at finde noget brugbart om anacharsis.
  • Betinget sandsynlighed

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg er totalt uopfindsom, så ville blive meget glad hvis nogen kunne hjælpe mig med at hitte på et godt eksempel på betinget sandsynlighed fra hverdagen? Altså Hvad er sandsynligheden for ....... Hvis ....... På forhånd mange gange tak :D
  • AT-prøve imorgen, metoder?

    Forumindlæg
    hej jeg har virkelig brug for hjæl, da jeg ska op i AT imorgen! men er lidt på bar bund ang. metoder? hvad er det jeg skal sige om metoder og hvilke slags metoder er der ?? jeg sætter stor pris på din hjælp :)
  • Amish

    Forumindlæg
    Hej Kan I hjælpe mig? Jeg kan ikke finde noget om Amishs historie, hvad er de interset i? og uddannelse TaK
  • Hvad er en "ramming stone" på dansk?

    Forumindlæg
    Hvad er en "ramming stone" på dansk?
  • Nogen ideer?

    Forumindlæg
    Nu bliver jeg student lige her om lidt, og jeg har valgt at tage et sabbat år næste år. Da jeg desværre ikke kan slappe af på sofaen et helt år, bliver jeg jo nødt til at lave noget, og det oplagte er jo at arbejde :P Efter mit sabbat år har jeg tænkt mig at læse sprog og kommunikation, og jeg v...
  • Word 2007

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan undgår man, hvis man har en brødtekst med dobbeltlinieafstand, at der bliver dobbeltafstand mellem et afsnit, hvor der er enkeltafstand? Som her: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx ...
  • Hvad er Gini-koefficienten og maksimal udjævningsgrad?

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for det her til en opgave, men kan ikke rigtigt finde noget på nettet.
  • hvorfor er der anvendt ligefrem ordstilling

    Forumindlæg
    hej kan nogen hjælpe mig med følgende: Forklar for hver sætning, hvorfor der anvendes enten ligefrem ordstilling eller omvendt ordstilling 1. “Bumpy flight,” Harry Albert said. 2. Why would anyone want such a thing? 3. Not every day do I meet a member of the English royal family t...
  • Mulighed for optagelse på trods af dumpet fag?

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i den situation, at jeg vil søge ind på fransk på uni efter min studentereksamen. MEN nu er jeg bange for at dumpe dansk, da dansk er et af fagene, der skal bruges for at blive optaget. kan jeg stadig komme ind hvis jeg dumper eksamen?
  • the hobbit

    Forumindlæg
    er lige gået i gang med at læse J.R.R. Tolkiens roman "the hobbit" på klassen.. det er bare det, at jeg har læst den før, på dansk, men det er lidt længe siden... så hvis der måske er nogen som ligger inde med nogle notater el. lign. til de enkelte kapitler, og gider sende dem til mig, ...
  • Rigtig sætning?

    Forumindlæg
    Er det her rigtig grammatisk? :) SHOW with Sonic & Mark Thursday 10th July for TELIA on strøget 10:00
  • PLEASE, FRANSK! HJÆÆLP!

    Forumindlæg
    det er sådan jeg har lige været op til mundtligt fransk i år (2g) og jeg dumpede :( I årskarakter fik jeg 02 i mundtligt og 4 i skriftligt når jeg begregner gennesnittet af fransk ud, får jeg samlet 1,5 .. dvs det ligger under 2 :( .. skal jeg så tage året om eller har det ik noget indflydelse ..?
  • 1 sætning

    Forumindlæg
    Jeg skal oversætte: Jeg væmmes ved mig selv i spejlet. Mit bud: I am disgusted with myself in the mirror Er det korrekt?