Søgning på: kemi c pensum. Resultater: 17561 til 17580 af 72126
-
differentialligning for hastighed
ForumindlægHej. Jeg skal opstille en differentialligning for en hastighedsudtryk i kemi. hastighedsudtrykket: v=0,00419*[S2O8^(2-)]^1*[I^-]^1 nogle der lige kan hjælpe ? -
Hjealp Haster Haster hvordan aktivere man en Enogle??
ForumindlægHvordan Aktivere man en Enogle??? til kemi ... jeg har provet tusind gange og kan ikke finde ud af det..... nogen der kan guide mig via skype eller?? eller her -
har i Bestemmelse af krystalvand i krystalsoda
Forumindlæghej er der nogen der har lavet kemi rapport, i Bestemmelse af krystalvand i krystalsoda. håber i gider send den, til mig for skal til eksamen er mega nervøs -
Privatlærer
ForumindlægHeej,. Jeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer? -
Privatlærer
ForumindlægJeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer? -
privatlærer
ForumindlægJeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer? -
Hjælp Privatlærer
ForumindlægHeej,. Jeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer? -
Fældningsreaktion - rapport
ForumindlægHej alle. Er ved at skrive en rapport om fældningsreaktioner i kemi. er lidt i tvivl hvilke emner/fagbegreber der skal være i teori afsnittet. Nogen der ved det? -
Hjælp til syrer og baser eksamen haster.
ForumindlægHej.. Skal til fysik/kemi mundtlig 9. klasse på tirsdag og ved stadig ikke hvordan man fremstiller et salt og base.? Hvordan stiller man det op i et forsøg? nogle ideer?(: på forhånd tak. -
Elektrolyse
ForumindlægHej Jeg skal op til Fysik/Kemi eksamen på Tirsdag. Og jeg undrer mig over hvilke forsøg jeg egentlig kan lave hvis jeg trækker elektrolyse. -
Redoxreaktioner
ForumindlægHejsa. står og skal op til kemi eksamen her om ikke alt for længe, hvad burde man komme ind under når det overordnede spørgsmål er: Redoxreaktioner På forhåd tak. -
Disposiotner FSA mundtlig
ForumindlægKunne godt bruge dispositioner til følgende emner i Kemi Syrer Baser Ioner Salte Det periodiske system Metaller Kemiske reaktioner På forhånd tak :D -
Metaller?
ForumindlægHej jeg skal skrive en aflevering om metaller i Fy/kemi er der en der kan forklarer metallernes egenskaber (detaljet)t? -
Fysik disposition
ForumindlægHej alle. jeg undrede mig over, hvordan en fysik/kemi disposition ser ud(gerne et ex.)? Tak på forhånd mvh Maria -
dH-vand
Forumindlæghej allesammen...... jeg sidder lige og læser op til kemi eksammen... vandets hårdhed måles i dh, men hvad hedder det. hedder det bare hårdhedsgrader eller noger ander.... -
Eksamensopgaver
ForumindlægHej! Jeg har meget brug for eksamenssæt for Kemi A STX 2017, er der nogen der har den og kan sende mig den!! Det ville være en stor hjælp!! -
olie, hjælp!
ForumindlægJeg skal til eksamen i 10 klasse på mandag i fysik og kemi. Jeg skal op i olie, men hved ikke hvilke forsøg jeg skal lave til det, nogen der kunne hjælpe? (: -
Energi, lyd/lys og radioaktivitet
ForumindlægHvad ville være passende at komme ind på til en prøve i fysik/kemi på 10. klasseniveau under disse emner? -
Stereoisomere
ForumindlægHej SP Jeg sidder med en opgave i kemi, som jeg ikke helt kan finde ud af. Den lyder: Gør rede for mulige stereoisomere former af filberton. Se billede :) På forhånd. Mange tak. -
Hjælp til at finde et avanceret forsøg indenfor luftforurening
ForumindlægHej Jeg står og mangler et avanceret fysik/kemi forsøg indenfor luftforurening. Jeg har fundet en del forsøg men de er bare alt for enkelte På forhånd tak
